Aihe: "Teinihevi"
1 2 3 4 5 6 714 15 16 17 18
Helvetinpartaterä
05.04.2005 18:02:43

Tein tähän nopean Siittiohevisoundtrackin:
1. Whitesnake - Is This Love
2. Judas Priest - Turbo Lover
3. Led Zeppelin - Whole Lotta Love
4. Anal Cunt - I Respect Your Feelings As A Woman And A Human
5. Pantera - Forever Tonight
6. W.A.S.P. - L.O.V.E Machine
7. Dillinger Escape Plan - Weekend Sex Change

joo'o, hyvält näyttää. köh köh

Bonus Track:
8. Black Sabbath - National Acrobat
(sopii vähän paremmin)

Uuh..ihan munissa tutisee. ;)

Juuh itselle tuo "teinihevi" on ehkä juurikin,joku Slipknot joka tuntuu joskus ihan siltä,että se olisi tehty ihan vain sen rankkuuden takia.Eli siis ollaan niin saamarin äkäsiä ja kiukkusia,koska se myy ja skidit tykkää.Tai siis muistan vielä,kun itse siinä seitsemännellä tuli oltua niin ahistunu pikku nuori,kun kukaan ei ymmärtäny.Slayerista en ollut kuullutkaan,eikä kiinnostanut kun:"Sehän on vaa jotai paskaa!-Ttu Slipknot sen olla pitää,kun on ainakin 9 jäsentä ja kaikki niin rankkoja,ku on ne naamaritkin vittu." Nykyäänhän tuo asia on korjattu ja nytkin pyrrää soittimessa aina yhtä ihana Motörheadin Overkill.
Manavava! - Minä "If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death."
Slayerizer
05.04.2005 22:50:29
Dew-Scented - Slaughtervain

Tämähän taitaa olla sitä oikeaa teiniheviä, kerran olen teini ja sitä kuuntelen. Rokrok.
Hakee rässi-orkesteriin.
Pelsi
06.04.2005 17:00:58
Mistä tuo plussa tälle keskustelulle annettiin? ja sanokaa nyt edes että se on vitsi!

Tuo plussahan näkyy silloin, jos ketjussa joku kirjoitus saa erityisen paljon plussia. Mulle niitä napsahti 6 tuosta yhdestä kirjoituksesta.
Kalamies #3 >-)))>
luopio
06.04.2005 17:05:12
Tuo plussahan näkyy silloin, jos ketjussa joku kirjoitus saa erityisen paljon plussia. Mulle niitä napsahti 6 tuosta yhdestä kirjoituksesta.

Ahaa, thanks for info, enpä ollu tohon asiaan aikasemmin tosissaa kiinnittäny huomoita...
Wie bitte?
wilzhu
08.04.2005 12:54:50
Tein tähän nopean Siittiohevisoundtrackin:
1. Whitesnake - Is This Love
2. Judas Priest - Turbo Lover
3. Led Zeppelin - Whole Lotta Love
4. Anal Cunt - I Respect Your Feelings As A Woman And A Human
5. Pantera - Forever Tonight
6. W.A.S.P. - L.O.V.E Machine
7. Dillinger Escape Plan - Weekend Sex Change

joo'o, hyvält näyttää. köh köh

Bonus Track:
8. Black Sabbath - National Acrobat
(sopii vähän paremmin)

Prkl! Black Sabbath on sen verran pyhä asia, että on helvetinmoinen synti kutsua edes yhtä sen biisiä teiniheviksi! Pala helvetissä! Vaadin Bonuksen poistamista, tai jotain rankempia keinoja tuon pois ottamiseksi!

Tai jos nyt Black Sabbath leimataan teiniheviksi, koska itse sitä kuuntelen, mutta sillon kiellän itse olevani teini.
Paljon se ottaa, vähän se antaa.
Defrayer
08.04.2005 14:41:13
Prkl! Black Sabbath on sen verran pyhä asia, että on helvetinmoinen synti kutsua edes yhtä sen biisiä teiniheviksi! Pala helvetissä! Vaadin Bonuksen poistamista, tai jotain rankempia keinoja tuon pois ottamiseksi!

Tai jos nyt Black Sabbath leimataan teiniheviksi, koska itse sitä kuuntelen, mutta sillon kiellän itse olevani teini.

Krhm, kirjoittaja ei ole missään vaiheessa sanonut tai tarkoittanut Sabbathin olevan teiniheviä, katsopa tarkemmin. "Siittiöhevisoundtrack", ja tuossa on yksi Sabbathin biisi, bonustrackina.
"This is gonna suck for sure, so don't stress over Pastilli?" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16.
Pelsi
08.04.2005 15:33:40

Repesin.
Kalamies #3 >-)))>
meanbone
08.04.2005 17:19:06
Tossa on teille Paul Baloffin kähinää.. -> http://www.cs.helsinki.fi/u/jhentila/ExodusDynamo97.mpeg

Huh siinäpä oli Baloff elämänsä kunnossa. Saakohan tuota keikkaa kokonaan mistään hankittua.
"Hieno kitara, mutta vittu mikä jätkä." -Dutteri URKK #2
BMF
30.04.2005 13:49:30
Chuck Billy, kautta-aikojen kovin thrashmetalääni, jolta taipuu myös death metal murahtelut sekä puhtaat.

tuossa olet kyllä enemmän kuin oikeesa!
WinterMad
01.05.2005 10:08:59
Itse olisin muka "teini" koska kuuntelen mm. Bodomia yms. MUTTA olin ensimmäisiä meidän paikkakunnalta jotka alkoi kuunteleen tollasta musaa. Ja kuuntelen sitä ihan musiikillisista syistä.
We are the Hate Crew, we won't fall....We're all for none and none for all. Fuck you! We'll fight till' last hit and sure as hell we ain't taking on shit
WinterMad
01.05.2005 10:13:41
pitää vielä lisätä että kaikki nuo teinihevarit, jotka kuuntelee noita metallicoita, maideneitä ja megadeathiä eivät tiedä mistään muista hevibändeistä mitään. Esim. yks mun kaveri joka on ihan hullu maiden "fani" ei tiennyt mikä on JUDAS PRIEST, ennen kuin minä sanoin. Ugh, minä olen puhunut
We are the Hate Crew, we won't fall....We're all for none and none for all. Fuck you! We'll fight till' last hit and sure as hell we ain't taking on shit
Spike
01.05.2005 11:30:51 (muokattu 01.05.2005 11:32:28)
pitää vielä lisätä että kaikki nuo teinihevarit, jotka kuuntelee noita metallicoita, maideneitä ja megadeathiä eivät tiedä mistään muista hevibändeistä mitään. Esim. yks mun kaveri joka on ihan hullu maiden "fani" ei tiennyt mikä on JUDAS PRIEST, ennen kuin minä sanoin. Ugh, minä olen puhunut

Hei, pakko se jostain on alottaa... Eiköhän aikas moni täälläkin ole aloittanut juuri metallicoiden ja muiden kuuntelulla tutustumisen raskaaseen musiikkiin. Kuten myös.

E: Sais poistaa koko threadin, beeässää ja paskaa läppää.
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
Lego
01.05.2005 11:36:36
Hei, pakko se jostain on alottaa... Eiköhän aikas moni täälläkin ole aloittanut juuri metallicoiden ja muiden kuuntelulla tutustumisen raskaaseen musiikkiin. Kuten myös.

Mä en alottanut noilla bändeillä, enkä kyllä pidä niistä vieläkään. Mun ekat raskaammat bändit, joita pitkän aikaa kuuntelin, oli Immortal ja Burzum. Taisin olla 13 vuotias tuolloin.
Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut.
Ibanez, probably the best guitar in the world!
tombah
01.05.2005 13:13:00

Jepso. Itsekin vielä viime keväänä käytännössä lähes inhosin kaikkea raskasta musiikkia, varsinkin örinäheviä.
Sitten kuulin Metallican Blackenedin radiosta ja vähitellen kiinnostuin Metallicasta.
Koin muun muassa sellaisia valaistumisia että kun kuulin Enter Sandmanin, ajattelin että "onko tämäkin Metallican biisi?"
Vielä alkusyksystäkin olisi ollut mahdoton ajatus että kuuntelisin esimerkiksi Children of Bodomia.
Ja nyt en juuri muuta kuuntelekaan kuin metallia.
:|
JamesHetfield
01.05.2005 15:21:14

meilläpäin MEITÄ ( eli teinejä, jotka kuuntelee mm. kyseisiä bändejä) sanotaan mopeiksi. tukan takia.
...And Justice For All
01.05.2005 16:40:38

Samaa mieltä. Alussa mäkin tiesin vain ja ainoastaan Metallican, nyt musamakuun kuuluu mm. Slayer, Judas Priest, Sabbath, Maiden, Rammstein, AC/DC, Megadeth Yms.

Ja lisää tulee. Jostain ON pakko alottaa.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Landola59
01.05.2005 16:52:35
Teräsbetoni jakaa teinihevarit ja tosimiehet keskenään. Teinihevarit kulkee pussihousuissa ja punanen lippis kivasti kallellaan otsalla. Teinihevarit kuuntelee in Flamesia selvinpäin.
HPK = Hemmetin Paljon Kirkkoja.
Landola59
01.05.2005 16:54:23
Wintermad puhuu muuten asiaa. Se jakaa teinihevarit ja nahkamiehet, että hankkii skaalaa musiikkitietämyksestä... He, sanokaapa vaikeammin.
HPK = Hemmetin Paljon Kirkkoja.
Niskamies
01.05.2005 20:49:53
No mielestäni hyvä esimerkki "teinihevistä" on joku Extreme, vaikka se aika hyvää onkin, johtuen Nunon aivan käsittämättömän hyvästä kepityksestä.

Kun mun mielestä Extreme ei edes ole heviä vaan hard rockia. Tutustuin kys. bändiin muutama viikko sitten, ja diggailen todella paljon. Nuno on kitaristi paikallaan!
Meitsi on meshissä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)