Tietääkö kukaan, saako jostain ostettua vielä uutena tuota kehuttua fostexin vf-16, ei vf-160? vahoissa teksteissä oli joku saksalainen linkki, mut eip sieltä löytynyt. Luin tuosta vehkeestä aiempia tekstejä, mutta täysin selville en päässyt, että pärjääkö ilman tietokonetta miksauksen ja muun säädön kannalta? Tarkoituksena olisi kuitenkin tehdä hyvälaatuista kotona soitettua musiikkia, kitara, basso, syna rummut jne. Toki tietokoneella sitten cd-poltto.. "I'm pretty sure that someday I will be killed by Death."
-Jampanteurastaja" |
helinkopteri 03.04.2003 13:30:19 | |
---|
Tietääkö kukaan, saako jostain ostettua vielä uutena tuota kehuttua fostexin vf-16, ei vf-160? . Kyllä se löytyy tuolta thomann.de sivuilta, suosittelen kuitenkin AW2816sta. Siihen kun hommaat vielä Wavesin kortin niin saat tehtyä koko homman raiturilla ja voit heittää peeseellä ves... lokkia. Ilman korttiakin toki saa jo huippujälkeä. Fosteksista en pysty sanomaan mitään kun en ole sitä päässyt testaamaan. |
Fortune 03.04.2003 16:34:42 | |
---|
Kyllä se löytyy tuolta thomann.de sivuilta,
Eipäs löydykään. Vain VF-160:sta.
"Blaeough!"-Sega Megadriven NHL95-pelin laitataklausääniefekti |
MCveisti 04.04.2003 08:42:53 | |
---|
Hyvältä tuo Yamaha näytti kun katselin eri sivuilta, mutta taitaa olla sen tuhannen euroa liian kallis minulle.. Ajattelin tosiaan sitä fostexin vf-16, kun sitä ei ole hinnalla pilattu, ehkä sitten käytettynä jos joku haluaa luopua. köyhänä on kyllä paha katsella minkäänlaisia nauhoitusvehkeitä.. "I'm pretty sure that someday I will be killed by Death."
-Jampanteurastaja" |
PIM 05.04.2003 09:24:49 | |
---|
No et ole vilkassut tonne torille? Mä olen juuri myymässä sellaista hintaan 700e (tarjous Mnettiläisille, muille 750e;-). Tällä hetkellä se on kyllä varattuna yhdelle tutulle, mutta jos hän ei sitä ota niin sitten se on vapaata riistaa. PS: kiitokset Helinkopterille AW4416:sta. On aivan ältsyn kähee peli kun vaan oppisi käyttämään. Oppimiskynnys on muutaman metrin korkeampi kuin Fostexissa mutta toisaalta sitten kyllä ominaisuuksia löytyy aivan eri mittakaavassa. Paitsi että Adat-liitäntä pitää ostaa erikseen ja se onkin seuraavana hankintalistalla. Right now I'm fucking busy, or vice versa.. |
helinkopteri 06.04.2003 14:52:17 | |
---|
PS: kiitokset Helinkopterille AW4416:sta. Heh, eipä kestä. Tlipa tosian lukihärä, eipä ollutkaan Thomannilla kyseistä laitetta. Nyt olisi mulla tosiaan AWeen jälkeen uuden/käytetyn hieman suppeamman laitteen hankinta edessä. Vaatimuslista tulee tässä. -raitoja 10-16 -EQ joka kanavalle, compression ei pakollinen mutta lasketaan plussaksi. -Phantom tulo, yksikin riittää, sekä muutama tavallinen. Tuo Fosteksi houkuttaa kyllä, odottelen vain hinnan laskua... hymiö. |