Aihe: Anthrax Ilosaarirockiin 15.-17.7
1 2
FatSam
05.04.2005 19:02:32

Voi muna! Anthrax on juuri se bändi, minkä olen halunnut nähdä aina livenä, mutta en koskaan ole. Ei sitä nyt jumalauta joka puolelle voi sykkiä. En tiedä mitä tehdä. En Tuskaan taida ainakaan lähteä. Jos Megadethin ja Anthraxin näkis.
Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy.
Fortune
05.04.2005 19:36:23
Voi muna! Anthrax on juuri se bändi, minkä olen halunnut nähdä aina livenä, mutta en koskaan ole. Ei sitä nyt jumalauta joka puolelle voi sykkiä. En tiedä mitä tehdä. En Tuskaan taida ainakaan lähteä. Jos Megadethin ja Anthraxin näkis.

Pääset tänne yöksi, jos Ilosaarirokkiin tulet. Matkaa festarialueelle noin kilometri :)
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Mufasa
05.04.2005 20:03:33
No nyt on kovat juhlat tulossa. Mun mielestä kovemmat nimet kun tuskassa.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
aku.miettinen
05.04.2005 20:46:21
Anthrax legendaarisessa kokoonpanossa pieksää Destructionit ja Testamentit 666-0.

No ok ei välttämättä Testamentia
jamez_wannabe
05.04.2005 23:32:40
tätä olen odottanut jo pitkään. Anthrax alkuperäisessä kokoonpanossa - todella kova juttu!!!!
"more deers"
FatSam
06.04.2005 06:01:07

Pääset tänne yöksi, jos Ilosaarirokkiin tulet. Matkaa festarialueelle noin kilometri :)

No kiitos! Tulen sitten, jos ei ole töitä ja vaimo päästää.
Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy.
Flash
06.04.2005 10:02:25

Kuusrock Oulussa -87, kuka oli paikalla? Olipa pölinää.. NOT!

Olin 11v ja ulkopuolella kuuntelemassa. :)
There Is A Light That Never Goes Out
Aegis
06.04.2005 10:14:34
Ei! Ei! Ei! Miksi juuri tuskan aikaan?! Voi kusihelvetti. Ainoa mahdollisuus enää nähdä alkuperäistä kokoonpanoa soittamassa legendaarisia biisejä valuu hukkaan Tuskan takia.

Toivottavasti Belladonna laulaa surkeasti, Benante on kännissä, Scott Ianin kalju palaa ja taivaalta sataa pieniä kiviä.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Lappis
06.04.2005 15:29:53

Ei ole lähtenyt. Just postasin tänne johonkin Scott Ianin lausunnon. Bush:lle on muistaakseni tulossa perheenlisäystä ja on vain tämän kesän poissa.

Argh! Tämä pelasti elämäni. Mä olen alusta asti ollut tätä ReUnionia vastaan, mutta tätä mä syyksi epäilinkin. Bushillahan se tyttö jo vastikään tuli ja kovasti oli huhua, että mies haluaisi pitää isyyslomaa. Siihen väliin sit olisi hyvä pistää monen, mutta ei kaikkien old-school-fanien kitisemä Reunion. Ja näin kävi.

Aika varmasti käyn tuon keikan katsomassa vaikka ostinkin jo Tuskalipun. Ei voi mitään. Tuska jää nyt väliin ihan vain Anthraxin takia. Sit voin minäkin rinta polleana rehvastella nähneeni kummatkin kokoonpanot livenä.

Ja nostalgian määrää ei voi kyllä kieltää tällä tulevalla keikalla, oma kuuntelu kun pamahti Among The Livingistä aikoinaan. Toivottavasti tulee vain tuota Belladonna-era-materiaalia. En halua edes kuvitella Belladonnaa laulamassa Safe Homea tai What doesn't Die:ta
trooperRIOT
07.04.2005 13:14:30
Jes, onneksi tännekkin tulee joskus joku bändi minkä oikeasti haluaisi nähdä livenä. Helsinkiin meno ei todellakaan inspaa.

Cry for the indians - cry - cry!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)