ramzuz 24.02.2005 01:50:43 | |
---|
Stagg on törkeen hyvä merkki! Hinta on jotain muittenmerkkien halpis tasoo!! Itellä on dh 16 crash briliant ja on muuten ihan sairaan hyvä! ketävä se ainaki on ku oon sitä aika tapolla hakannu. Ostan piakkoin Dh riden ja haikan ja 18 crashin Suosittelen staggeja! |
viluri 24.02.2005 16:08:22 | |
---|
Komppaan edellistä. Itse hommasin viime viikolla 16" ja 18" Myra -sarjan crashit ja ei paremmasta väliä. Hakkaa A-Customit mennen tullen niin laadultaan ja kestävyydeltään. |
ltg 24.02.2005 19:34:35 | |
---|
Jep. Ja meikäläisen 14" DH med-thin exotic crash on kestänyt niin hevimättöä kuin hissutteluakin. Ja kännisten, soittolupaakysymättömien rumputerroristien raiskausta minun poissa ollessani. PRKL! Soundi loistava, hieman chinamainen ja helposti syttyvä. Loistopeli. Seuraavaksi kasitoistatuumaisen ostan. Varpunen lensi kuin paskaparvi. |
Stereophile 01.03.2005 16:47:53 | |
---|
Onko Oulussa missään Staggeja myynnissä? Vois käydä kolistelemassa, kun niin kovasti kehutaan... |
anstir 02.03.2005 08:32:15 | |
---|
Onko Oulussa missään Staggeja myynnissä? Vois käydä kolistelemassa, kun niin kovasti kehutaan... Soitin ja Tarvikkeessa voipi olla... |
fmcruelty 05.03.2005 23:40:15 | |
---|
Nonnii... Niin siinä sit hajos toinen MYRA 18" Medium Crash vuoden sisällä. Ei ainakaa toi sarja oo luotu allekirjoittaneelle tai sit ko. painos on sutta. Tän uusimman sain takuuseen ku eka meni paskaks 2kk jälkeen ja tää kesti ny reipas puol vuotta. Meni kahesta kohtaa. Eka selästä ja sit toiselta puolelta reunasta. Onko muilla ollu ongelmia MYRAn kans? Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti. |
Magetsu 06.03.2005 00:14:06 | |
---|
Onko muilla ollu ongelmia MYRAn kans? Viimekesänä ostin noita myyriä ja vielä on ehjänä (*koputtaa puuta). :) Mutta tosiaan, minun näpeissä noi myrat tuntuu olevan jokseenki pehmeämpiseoksisia kuin muut symbaalit... Kannattaa tsekata aika ajoin niiden reunat ettei ole epätasaisuuksia. Späng ' Läng |
gh n 06.03.2005 11:30:36 | |
---|
Tietääkö voisko jostain netistä tilata noita? Kun tässä lähellä ei myydä Staggeja.. |
Magetsu 06.03.2005 13:10:12 | |
---|
Google tietää... Späng ' Läng |
Jakes 12.03.2005 20:21:07 | |
---|
|
gh n 18.03.2005 19:07:30 (muokattu 19.03.2005 19:09:20) | |
---|
Tommonen sarja myytäis siellä Millbrookissa: Symbaalisarja CCY (14"Hihat,16"Crash/Ride) 84,- € Olisiko hyvä? Kun pitäs myös uudet haikan pellit ostaa ja tuo on suht halpa.. Ja mitäköhän sarjaa nuo muuten on? |
tolppa-apina 28.03.2005 20:37:50 | |
---|
Hehee! Olenpas fiksu ja filmaattinen ja kysyn kysymykseni täällä niin ei tarvitse aloittaa uutta keskustelua samasta aiheesta. Eli onkohan Staggin SH Serie 14" crash hyvä? Sopisi budjettiin ja noita peltejä on kehuttu paljon. Käytin hakua mutta en löytänyt kyseisestä pellistä mitään... Ainoa
Lääke
Krapulan
Oireisiin |
rumpaliko? 29.03.2005 15:35:00 | |
---|
Hehee! Olenpas fiksu ja filmaattinen ja kysyn kysymykseni täällä niin ei tarvitse aloittaa uutta keskustelua samasta aiheesta. Eli onkohan Staggin SH Serie 14" crash hyvä? Sopisi budjettiin ja noita peltejä on kehuttu paljon. Käytin hakua mutta en löytänyt kyseisestä pellistä mitään... Hyvä on hintaisekseen, ainakin mitä koulussa olen testannut. Itse en omista. Fillit kusee...Kullit fisee |
Aimo 03.04.2005 16:03:22 | |
---|
Otinpa neuvoista vaarin, ja menin tuohon paikalliseen vaatimaan staggeja itselleni. Tilasin dh exo 15" ja 16" crashit ja dh brilliant 16" chinan, hinnaksi tuli 250e, mutta kun vein vanhoja paskapeltejä, niin maksettavaksi jäi 100e, jota en kylläkään vielä maksanut. Menin pari päivää myöhemmin paikalle ja pellit olivat saapuneet, mutta mitä lienevät homoilleet, kun 15" crash oli korvautunut 14" crashilla. Noh, ei muuta kuin testaamaan treenikämpälle. Crasheihin ihastuin kyllä melko välittömästi. Ohuet, eli syttyvät saakelin herkästi, hieman chinamainen saundi, joka tuo vähän potkua lisää, ehkäpä. China taas oli sitten semmoinen "klongg". "Ehei" ajattelin ja kiikutin chinan takaisin kauppaan ja käskin uuden mulle tilaamaan sen kaupan heti eli välittömästi. Sitä uutta tässä nyt odottelen, jospa oisi parempi. Niin, ja maksettavaa jää vain 80e tuosta pienemmästä crashista johtuen, ei hassumpaa. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
Niskamies 03.04.2005 18:50:28 | |
---|
Otinpa neuvoista vaarin, ja menin tuohon paikalliseen vaatimaan staggeja itselleni. Tilasin dh exo 15" ja 16" crashit ja dh brilliant 16" chinan, hinnaksi tuli 250e, mutta kun vein vanhoja paskapeltejä, niin maksettavaksi jäi 100e, jota en kylläkään vielä maksanut. Menin pari päivää myöhemmin paikalle ja pellit olivat saapuneet, mutta mitä lienevät homoilleet, kun 15" crash oli korvautunut 14" crashilla. Noh, ei muuta kuin testaamaan treenikämpälle. Crasheihin ihastuin kyllä melko välittömästi. Ohuet, eli syttyvät saakelin herkästi, hieman chinamainen saundi, joka tuo vähän potkua lisää, ehkäpä. China taas oli sitten semmoinen "klongg". "Ehei" ajattelin ja kiikutin chinan takaisin kauppaan ja käskin uuden mulle tilaamaan sen kaupan heti eli välittömästi. Sitä uutta tässä nyt odottelen, jospa oisi parempi. Niin, ja maksettavaa jää vain 80e tuosta pienemmästä crashista johtuen, ei hassumpaa. On muuten tajuttoman hyviä noi exotic crashit. Mulla on 14" ja 16", ja 18" tulee kun on rahaa. Meitsi on meshissä. |
Aimo 04.04.2005 14:57:54 | |
---|
On muuten tajuttoman hyviä noi exotic crashit. Mulla on 14" ja 16", ja 18" tulee kun on rahaa. No on kyllä mukavat sihaukset. Kelpaa mäiskiä. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
Mr. Morrow 04.04.2005 21:20:07 | |
---|
Innoissani tässä odottelen.. Saan huomenna Staggia kaksin kappalein: Furia 17" rock crash ja 18" samanlainen! Toivon vaan, että sattuis hyvät kappaleet kohdalle! Onko porukalla kokemuksia ko. plätyistä? Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, mut ei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
Innoissani tässä odottelen.. Saan huomenna Staggia kaksin kappalein: Furia 17" rock crash ja 18" samanlainen! Toivon vaan, että sattuis hyvät kappaleet kohdalle! Onko porukalla kokemuksia ko. plätyistä? en tykkää jostain syystä, voi kyllä että on osunut huono yksilö kohdalle, liian kiinamainen ja tukkoinen ääni ei noita kannata kokeilematta ostaa mainstream=painstream |
Mr. Morrow 05.04.2005 21:54:16 | |
---|
No niin, tänään ne tuli! Mutta 18" Furian tilalla tulikin 18" Myra rock crash. Ennakkoluuloista huolimatta tykkäsin! Eli siis sain tänään 2 peltiä: 17" Furia rock crash ja sit toi Myra. Kummatkin aivan loistavia! Kävi ilmeisesti säkä ja sattu hyvät kappaleet kohdalle. Kaiken lisäks mun mielestä toi Furia -sarja on vielä tosi hyvän näköistä, eli ulkoinen asu on myös kohdallaan! 18" Myra aivan mahtava "ajopelti". Eli sopii komppaamiseen kuin nyrkki.. no, tiedätte minne! Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, mut ei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
ToMi88 08.04.2005 23:43:28 | |
---|
Mäkin päätin kokeilla toisen kerran staggia. Ostimpa sitten torilta sen 14" DH exotic crashin. Toivottavasti on hyvä pelti. Samalla ostin vielä Wuhanin 14" chinan. Nyt pitäs vaan jostain repiä telineet nuille pelleille:D |