Aihe: Maxtone rummuista
1
Puoskari
04.04.2005 18:25:07
onko mistään kotoisin ? tietoa kaivataan.
hyviä kitaristeja mahtuu kymmenen tusinaan kun taas hyviä biisin tekijöitä yksi... ...sikäli harmi etten kuulu kumpiinkaan
Kukkis 77
05.04.2005 14:30:09

No enpä suosittele missään tapauksessa. Niissä kun tuppaa tuo hardwarepuoli olevan niin huonolaatuista kuraa että jos jonkun mutterin kiristää vähänkin tiukemmalle niin varmasti on jengat paskana. Kalvotkin ovat ehkä noin immenkalvon paksuiset ja kun kerran-pari kapulalla kimautat niin ellei nyt puhki niin ainakin kuopalla. Tämä siis meigäläisen mielipide.
Nyt kaljalle.
Paskimmillaankin hevi on parasta.
bATE bASARI
05.04.2005 17:33:48
Mutta tuossa kysyttiinkin rummuista eikä hardwaresta ja kalvoista.
Fat Tony
05.04.2005 18:09:11
Täällä oli jonkin aikaa sitten juttua Maxtoneista.
Kyllä niistä ihan siedettävät rummut joksikin aikaa saa kun pistää hyvät kalvot. Hardware paskaa. Oon Maxtoneilla soittanu noin neljä vuotta. Ei viitsi haukkua niitä kun oon myymässä pois.
fmcruelty
05.04.2005 18:28:25

Ite alootin ko. merkillä varsinaisen rumpalina olemisen. Pääsääntösesti hardware kesti kohtuullisesti ottaen huomioon touchen, millä vedin. Pellistandit vaan tuppas kaatua ku kolautti vähä lujempaa ja sit yks tomiholderi meni konkreettisesti poikki.

humppasetiksi vallan loistava, mut en lähtis heviä vetään...
Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti.
Drummer666
05.04.2005 18:53:38
Ihtellä kans Maxtonet oli ekat millä päästelin sellaaseet viitisen vuotta... Kait niistä ois saanu kohtuulliset jos oisivat pysyneet kasassa ja osannu valita hyvät kalvot... Tai onha ne mulla vieläkin tuola, toisin ovat kyllä purettuina ja pinnotteet on pois.. Uudet pitäs laittaa ja koittaa myyrä poijjes...Basari oli aika omalaatunen, jos muistan oikein
Ei vittu... iha sairasta...
Puoskari
05.04.2005 21:27:25
kertokaas joku vähän vertausta muihin 300-500 rumpuihin. esim new sound, yamaha, jne...
hyviä kitaristeja mahtuu kymmenen tusinaan kun taas hyviä biisin tekijöitä yksi... ...sikäli harmi etten kuulu kumpiinkaan
Drummer666
05.04.2005 21:32:32
Millä tavalla? Hyvällä vai huonolla vai helvetin huonolla;)?

No Hyvällä ja helvetin huonolla:D

Sai tarpeeks ruuvvaamalla kauheet jytinät ja lätinät mutta se ei kuitenkaa ollu niitäkään ja.... Huomasin just että mä en oikeen ossaa edes selittää sitä:D

Yks kaveri toisin kehu, että "jos täs setis ei muu saundaa hyvältä niin tää basari..." Arvakkaa pari kertaa olinko onnissani ku joku kehu sitä...:D
Ei vittu... iha sairasta...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)