Aihe: Kitaran ja basson ero? ;)
1 2
baron
05.04.2005 02:30:45

Oon todistanut tämän..."ai mä en tiennytkään että sun veli osaa soittaa selloakin". Ois ees soittanut jousella mutta kun ei..

No joo, itsekin juuri todistin, että viuluksi luulivat.
VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä.
El Condor
05.04.2005 08:19:12
Ps. Puhallinsoittajilla se on vielä vaikeampaa. Todella harva pystyy sanomaan mikä mikäkin soitin on, eli onko saksofoni, trumpetti, klarinetti jne.. Ihmiset puhuvat yleensä vaan torven soittajasta. Jopa osa soittajista (pl puhallinsoittajat) ei tunne kaikkia puhaltimia.

Tämä on totta. Joskus keikalla tuleekin ihan piruuttaan spiikkailtua ennen trumpettisoolobiisiä, että "minäpäs taidankin nyt vetäistä tällä pasuunalla/saksofonilla/tuuballa pari iskusävelmää". Sitten on mukava kuunnella, kun joku täti yleisön joukosta toteaa äijälleen, että "no niin, määhän sanoin, että saksohvooni se on, oisit vaan uskonu!" Elämän pieniä iloja...
Nälkäänsä syö vaikka sisäfilettä.
kimmoke
05.04.2005 10:59:55

Lienee aika tunnustaa että otin joskus kiitokset vastaan sun kitaroinnista, tura hakkas hartioihin ja messus että "khyllä oli khomee khitarashoolo mutta aika khovaa vhedit". Vaikka et kyllä mitään hävinnyt, ei ollut kauniimpaa sukupuolta eikä edes tarjonnut virvoketta.

Shenkin sika! Ihmekkös ei kehut ikinä mulle asti tuu, basistin rontti kahmii nekin vähät;)

vai vielä tutuille virvoketta...mieskin voi olla kaunis.

ps. laitetaanko lappu rintaan: soitan solokitaraa, en ole basisti/rumpali/roudari/tarjoilija/portsari ;)
Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi?
xerxes
09.04.2005 12:03:44
-Älä välitä. Mentiin isolla bussilla johonkin, vieras kuski. Pysähdyttiin kahville. Kuski meni kuselle ja menin ekana jonoon. Olin juuri maksamassa, kun kassaneitokainen sanoi:

-Me kyllä annetaan kuljettajille ilmaiseksi.

Siinä se pieni ero sitten on :(

Tällä kerralla olin hiljaa enkä kertonut tehtäväkenttääni.

Pasisti tuli seuraavana jonossa eikä kassaneiti puhunut sille mitään.

Niin, joissain paikoissahan on niille kuskeille oikeen oma takahuone, jossa ne saa sitten ilimaseksi...
Relax.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)