Haun ollessa pois päältä vaivaan teitä. ja nyt on kiiru! Eli mistä saan tuota? ( siis sellaista mistä täälläkin on ollut puhetta, eli kalvoon tussaukset lakka päälle ja veteen lakan kuivuttua, niin on se kuva lopuksi siin lakassa, kalvon liuettua poies.) Kiersin kaikki mahdolliset paikalliset liikkeet, mutta ei.. |
Black Star 05.04.2005 21:37:33 | |
---|
Minunkin asia koskisi samaa asiaa, eli mistä tuollaista saisi ostettua. esimerkiksi olisiko hesassa jotain liikettä mistä voisi ostaa. ei kiinnostaisi maksaa pari euroa kustantavasta kalvosta puolta enemmän postimaksuja. Dimebag Darrell in memoriam.
"I shake my fists at skies above, Mad at God! Pastilli? |
spyykko 05.04.2005 22:52:26 | |
---|
Haun ollessa pois päältä vaivaan teitä. ja nyt on kiiru! Eli mistä saan tuota? ( siis sellaista mistä täälläkin on ollut puhetta, eli kalvoon tussaukset lakka päälle ja veteen lakan kuivuttua, niin on se kuva lopuksi siin lakassa, kalvon liuettua poies.) Kiersin kaikki mahdolliset paikalliset liikkeet, mutta ei.. Miksi ei tavallinen askarteluliikkeistä (isolla kirkolla vaikka Tieto Nikkari) saatava siirtokuva kelpaa? Se kalvo on niin ohut ettei se lakkauksen alta erotu. Mulla ainakin on hyviä kokemuksia ko. tavarasta, sekä stratosta että veestä : http://seppopyykko.net/vee/kuvat.php?gal=1&pic=41 Ite olis taas tarvinnu tehdä |
Pete-69 06.04.2005 09:13:49 | |
---|
Kalvoa saa ainakin Jyväskylän seudulta: Tmi Varve / Esa Hokkanen - Vasarakatu 17, 40320 Jyväskylä (puh. 014-677488, 0400 555 933) Asioilla on tapana järjestyä. |
PPG 06.04.2005 09:33:38 | |
---|
Kokeileppa osoitetta topdot.fi, itse tilasin sieltä waterslide kalvoa johon värilaserilla kuva, liuotetaan irti ja lakalla liimataan lapaan ja lisää lakkaa päälle. Kalvo on todella ohutta, eikä tarvitse tussien tms värienkanssa töhrätä. Hintakaan ei jjuri pyörryttänyt. Tuo Hokkasen tavara on huomattavasti kalliimpaa ja hankalampaa käyttää. |
Metamorfoosi 06.04.2005 11:53:41 | |
---|
Ulkomaisilla foorumeilla mainostavat sellaista tuotetta kuin Lazertran ( www.lazertran.com), jota saa ainakin englannista ellei suomesta mistään. Valikoimasta löytyy myös mustesuihkutulostimille sopivia siirtokalvoja ja näinollen värejä syntyy myös kotioloissa. Metallipinnalle laitettaessa tuotoksen voi vielä lämmittää uunissa ja jälki näyttäisi vastaavan kutakuinkin silkkipainoa. Omakohtaisia kokemuksia ei valitettavasti ole (vielä) tarjota. Näiden eri materiaalien käytöstä ja lopputuloksista olisi mukava kuulla enemmänkin. Kuvan perusteella varsin toimivalta näyttää myös tuo mitä spyykko on käyttänyt. |
spyykko 06.04.2005 11:58:30 | |
---|
Ulkomaisilla foorumeilla mainostavat sellaista tuotetta kuin Lazertran (www.lazertran.com), jota saa ainakin englannista ellei suomesta mistään. Kuvan perusteella varsin toimivalta näyttää myös tuo mitä spyykko on käyttänyt. Äkkiseltään sanoisin että tuo lazertran on periaattessa ihan samanlaista kamaa kun mun käyttämä Bare Metal Foil. Ite olis taas tarvinnu tehdä |
PPG 06.04.2005 15:02:18 (muokattu 06.04.2005 15:02:34) | |
---|
Näyttäisi olevan samaa kamaa kuin mitä tuo topdot myy |
tonicaster 06.04.2005 15:17:51 | |
---|
Tilailin sitten tuolta top dotista yhden arkin...=) noloa mutta totta..yhden arkin Helsingistä Poriin.. Jee Jee, myyjä varmaan pomppi riemusta.. No mutta palveli oikeesti silti tosi hyvin ei auta kuin kehua.. |
PPG 06.04.2005 16:18:01 | |
---|
Tilailin sitten tuolta top dotista yhden arkin...=) Itse tilasin 2 arkkia Helsingistä Hauholle joten ei sekään hyvä kauppa ollut heille, mutta tuli postissa ja maksu netissä joten ei ollut ylimääräisiä kustannuksia kuten postiennakko tms. |
Black Star 10.04.2005 18:09:49 | |
---|
Äkkiseltään sanoisin että tuo lazertran on periaattessa ihan samanlaista kamaa kun mun käyttämä Bare Metal Foil. Olikos käyttämäsi kalvo juuri sama kuten tuolla tietonikkarilla eli? BARE METAL DECAL SHEET BMD 124 laser Kirkas, lasertulostimeen 21,5 x 28cm Koskaan ei voi olla liian varma Dimebag Darrell in memoriam.
"I shake my fists at skies above! Pastilli? |
spyykko 11.04.2005 07:30:30 (muokattu 11.04.2005 07:31:18) | |
---|
Olikos käyttämäsi kalvo juuri sama kuten tuolla tietonikkarilla Muistaakseni joo. Nyt just en ihan varmaksi muista kuin että se oli BMF:n ja tarkoitettu Laserprinttereihin, kalvo ja pakkaus on jo ajat sitten hukattu. Ts. tarkka tyyppi on nyt hukassa. Oon käyttänyt myös muita vastaavia tuotteita hyvällä menestyksellä. Ite olis taas tarvinnu tehdä |
tonicaster 12.04.2005 17:41:54 | |
---|
Tilailin sitten tuolta top dotista yhden arkin...=) noloa mutta totta..yhden arkin Helsingistä Poriin.. Jee Jee, myyjä varmaan pomppi riemusta.. No mutta palveli oikeesti silti tosi hyvin ei auta kuin kehua.. Mutta kauan vain kestää tulo..viime keskiviikkona tilailin.. |
PPG 13.04.2005 08:46:55 | |
---|
Mutta kauan vain kestää tulo..viime keskiviikkona tilailin.. Outoa, itsellä tuli kahdessa päivässä siitä kun olin maksanut ja sähköpostilla ilmoittanut maksaneeni. Hiotaas tosta vielä vähän...Ohops... |