Aihe: Pk-seudun virallinen M.net bassonrunkkaussessio
1 2 3 4 517 18 19 20 21
Nelikielipiru
03.04.2005 02:52:27

Heh! Mulla on ollu tollaset ritsat joskus, ettei ne molemmat olis vaan sulla?

Ei kerpele, ainakin toi riku taitaa olla sun peruja, mutta toi epikin viellä?? Onko jotain erityis tuntoja epistä?
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
hemmo
03.04.2005 08:26:27

Ei kerpele, ainakin toi riku taitaa olla sun peruja, mutta toi epikin viellä?? Onko jotain erityis tuntoja epistä?

Ei. EADGC-vireessä oli mulla.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Nelikielipiru
03.04.2005 12:04:50 (muokattu 03.04.2005 12:06:34)

Ei. EADGC-vireessä oli mulla.

Tää oli muistaakseni ADGCF kun ostin sen tosta tuusulasta Dope Tribe Devilssien basistilta. Kaula on norm. levynen mut viidellä kielellä varustettuna. Ja nyt mä pidän sitä BEADG vireessä.

Pitää tästä lähtien varmaan kysyy kun on ostamassa jotain ritsaa että onko se alk.perin sulta ettei ne kaikki mulle pesiydy.. =)
hemmo
03.04.2005 12:09:50

Tää oli muistaakseni ADGCF kun ostin sen tosta tuusulasta Dope Tribe Devilssien basistilta. Kaula on norm. levynen mut viidellä kielellä varustettuna. Ja nyt mä pidän sitä BEADG vireessä.

Mitä? Se on siis 4-kielisestä 5-kieliseksi modattu?
Nelikielipiru
03.04.2005 12:17:02

Mitä? Se on siis 4-kielisestä 5-kieliseksi modattu?

Ainakin kun laukun sille teetin niin se tehtiin 4 kielisen mitoilla ja istuu kun porkkana per... Ja muistaakseni kun mitotettiin sitä laukkua niin kaulan leveys oli sama kun 4-kielisessä. Ja mitään tietoa siitä EI löydy. Oon jonkin verran yrittäny kaivaa siitä tietoja mut ihan turhan kanssa.
hemmo
03.04.2005 13:09:45

Ainakin kun laukun sille teetin niin se tehtiin 4 kielisen mitoilla ja istuu kun porkkana per... Ja muistaakseni kun mitotettiin sitä laukkua niin kaulan leveys oli sama kun 4-kielisessä. Ja mitään tietoa siitä EI löydy. Oon jonkin verran yrittäny kaivaa siitä tietoja mut ihan turhan kanssa.

Niitä on meinaan 5-kielisinäkin. 4-kielisestä 5-kieliseksi modaaminen on hieman hankalaa, talla ja satula pitäisi vaihtaa ja siltikin kielet tulisivat liian tiheästi.
Nelikielipiru
03.04.2005 18:04:05

Niitä on meinaan 5-kielisinäkin. 4-kielisestä 5-kieliseksi modaaminen on hieman hankalaa, talla ja satula pitäisi vaihtaa ja siltikin kielet tulisivat liian tiheästi.

Tossa on kielet todella tilu etäisyydellä, sit kun viellä osais. =) Joo oon yrittäny saada tietoo et onko 5-kielisenä ja jälleenmyyjät on ollu huuli pyöreenä vaan mun kysymyksestä. Joka tapauksessa on se kiva peli. Noh eipä menny hukkaan tääkään päivä kun taas oppi jotain uutta.
Wil-J
03.04.2005 20:05:36
Jees, hei Niskis aika jänskää, mä luulin että asut jossain tikkurilan suunnalla, mä asun Varistossa, eli ihan lähellä! Kyllä muuten sanoisin että aika kova mesta jatkoille olisi Bar Cafe Luna Myyrmäessä. Tai sitten Toppari, Pantteri tai Red Onion.

Mä siis tuon tosiaan mun AVbasson. En usko että ketään Fender Jazz Bass CIJ´97 tai Harley Bentonin nauhaton kiinnostaa ihmeemmin. Pitäisi tässä viikon parin sisällä bassoa olla tulossa.

Tahtoisin esittää sellasen toiveen että sunnuntaina kokoonnuttais koska mulla on melkeenpä joka lauantai jenkkifutis treenit tai peli että se ei mulle oikein kävisi. Ja uskon että muillakin lauantai on aika hektinen päivä? Mutta se varmasti voidaan sopia tarkemmin myöhemmin.

Paisunut muuten arvaamattomiin mittoihin tämä sessio :) Jännä nähä miten käy!
heu heu
04.04.2005 21:52:40
Täällä malminkartanossa asuva vintage-basisti tulee mieluusti mukaan, ei ole kuin tuo tokai jatsari ja upo uusi di-boxi jota vois testata.......
Vain rokki on poikaa...
Novis_3
05.04.2005 04:44:37
Ja sitten, kun niitä nauhotuksia tehdään, niin nehä julkaistaan myös täälläkin..??!! Itse en asuinpaikasta johtuen voi tässä kuussa irtautua mihinkään suuntaan, niin josko sitte ihan audiona kuultais.. Tai kenties ihan videona.. :)

Ainakin se willin av kiinnostais soundimaailmaltaan. Ja muutenki voisitte, mikäli rahkeet riittää, ottaa esim. tietyn laitteen (joku di-boksi tai särö) ja ajaa sen kautta mahdollisimman monta bassoa läpi.. esim. tämmöne laite "testi", kun testataan, niin nauhotetaan samalla.. Eli miltä eri bassot kuullostaa eri efektien kans.. tai jotain vastaavaa.. juu..
Teijo K.
05.04.2005 08:27:03

Joo, *on kateellinen*.

Pistäkää joku soittamaan ja äänitätte sitä koko ajjaan, vaihdatte vain kafrulla soitinta välillä.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Varaani
05.04.2005 08:40:24
Täytyy varmaan runkkailla samaan aikaan täällä Turussa ihan ittekseni, (jahka teillä ajankohta selviää) ja olla hengessä mukana... :)

EDit: Siis KAMOJA.

Joojoo. Älä selitä. Kyllä MINÄ tiedän miten Turussa runkkaillaan.
Eiku...
Karlsson
05.04.2005 08:41:49
Tottakai, saa luukuttaa niin maan perkuleesti!

Selvä, monoliitti rahdataan paikalle! Muhahaha!
Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003
balzary
05.04.2005 11:43:02

ehdotus:
La kokoontumisajot pubissa x, mahdollisesti jos on jotain mielenkiintosta keikkaa niin sinne. kaljaa ja lisää kaljaa.

Su pöhnäisen raukeissa viiliksissä bassotestausta ja kananmunapierujen pidätystä niskiksen luona?

niskis: mitään preferoituja viikonloppuja perheelläs about kuukauden kuluttua?
Niskamies
05.04.2005 12:02:54
ehdotus:
La kokoontumisajot pubissa x, mahdollisesti jos on jotain mielenkiintosta keikkaa niin sinne. kaljaa ja lisää kaljaa.

Su pöhnäisen raukeissa viiliksissä bassotestausta ja kananmunapierujen pidätystä niskiksen luona?

Ei ole vielä tietoa, pitänee kysäistä. Mutta näillä näkymin kaikki käy.
Meitsi on meshissä.
pardy
05.04.2005 12:12:44

Ei ole vielä tietoa, pitänee kysäistä. Mutta näillä näkymin kaikki käy.

Kaikki on siis hyvää. Hm, kukaa tarjoaa majoituspaikan nuorelle sisäsiistille basistille jos paikalla pitääkin olla jo lauantana? Eipä sillä, kyllä tuo kananmunapierujen pidätys varmaan onnistuu muutenkin sunnuntaina (tai sitten ei), pitää vaan ite täällä kauempana olla jo la hengessä mukana vaikka vasta su tulisinkin.
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
chief
05.04.2005 15:06:42
Kaikki on siis hyvää. Hm, kukaa tarjoaa majoituspaikan nuorelle sisäsiistille basistille jos paikalla pitääkin olla jo lauantana? Eipä sillä, kyllä tuo kananmunapierujen pidätys varmaan onnistuu muutenkin sunnuntaina (tai sitten ei), pitää vaan ite täällä kauempana olla jo la hengessä mukana vaikka vasta su tulisinkin.

Onnistunee.
"It's the ear, not the gear. "
Wil-J
05.04.2005 15:33:25 (muokattu 05.04.2005 15:33:37)
ehdotus:

Toi on hyvä toimintasuunnitelma, luulisin.

Mutta hei, kun kerran äänitetään, niin onhan myös tehtävä sellanen biisi jossa on mukana n. 10 basistia, sellanen mahtava jättibassojami! Luulisi että irtoaa aika mielenkiintosia äänimaailmoja!

Ja olen kovasti pettynyt jos ei keskisuomen hirmu, Arva, saavu paikalle.
Karlsson
05.04.2005 15:38:00
Otanpa siis vaipat mukaan!
Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)