Aihe: Hullu keikkavuosi!
1 2 3
Vainhaalee
05.04.2005 15:38:21
Aivan... Ja arvaa kuka on I/05 ja palvelee 362...

KALI keikat -05
HOHo! Kuules tätä: Jouhisorsa luuli implanttia koruompeleeksi!
Masai-mies
05.04.2005 15:39:39

Onhan tämä hullu keikkavuosi.
Maiden, Sabbath, Elton, Slayer, Megadeth yms.

Oisit nyt viittiny näpyttää, Plantin, Knopflerin, Fogertyn ja ehkäpä Mötleynkin :). Tuli paha mieli ku varsinki Plantin jätit tonne ynnä muihin :D
carlos
05.04.2005 18:41:09
Ja eipä velvet revolverikaan mikään pöllömpi oo vaikkei siitä mitään legendaa oo vielä tullu.
Mutta paskat siitä jos joku Elton John tulee, ennemmin meen kattomaan hivesiä ja hellacoptersia vaikkei oliskaan mitään übersuosittuja.
I can't hide but I can run for miles
Tee
05.04.2005 19:28:49
Eikä sovi unohtaa myöskään vuotta 1989 jolloin Pink Floyd oli Lahdessa!!??

Mitä helevettiä onko Pink Floyd soittanut Lahdessa? :D Oliko isokin keikka? Perkati oisin vääntäytyny paikalle, olin vaan vähän nuori, eli 4v :C
:K
motleyratt
05.04.2005 19:58:54 (muokattu 05.04.2005 19:59:25)
Rolling Stones muuten oli Porin Yyterissä 60-luvulla.
Hell bent for leatherman
...And Justice For All
05.04.2005 20:00:35
Oisit nyt viittiny näpyttää, Plantin, Knopflerin, Fogertyn ja ehkäpä Mötleynkin :). Tuli paha mieli ku varsinki Plantin jätit tonne ynnä muihin :D

Hoho, sori!
Oli ajatukset AC/DC:n levyssä niin ei tullu muita mieleen!
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Flash
06.04.2005 08:38:29

Mitä helevettiä onko Pink Floyd soittanut Lahdessa? :D Oliko isokin keikka?

Olikait se, sen ajan mittapuulla ainakin. Jossain urheiluhallissa vetivät. Ei ollut silloin vielä Elysee eikä Hartwall areenoita ja se Lahden halli veti enemmän porukkaa kuin esim. Helsingin vanha jäähalli.

Tuo keikkahan on kuuluisa myös siitä, että se toimi Teemu Selänteen ja sen muijan ekojen treffien (tjsp.) näyttämönä. :)
There Is A Light That Never Goes Out
Flash
06.04.2005 08:42:06

Onhan täällä vetänyt vaikka kuka jo -60 ja -70 luvuilla (Hendrix, Zeppelin, The Who yms. yms.). Isot keikat vaan eivät vielä silloin olleet sellaista jokavuotista lystiä kuin nykyään. Eipä siitä tosin ole montaakaan vuotta kun ei tarvinnut tehdä kuin 1-3 konserttimatkaa vuodessa. Nyt tuntuu, että viisi ei riitä mihinkään.
Flash
06.04.2005 08:45:17

Minusta tuntuu taas vähän siltä, että vuodesta 2005 on tulossa virallinen "parasta ennen -päivä mennyt ajat sitten umpeen" -esiintyjien keikkavuosi Suomessa.

Niinhän se vähän on. Toisaalta nyt on hyvä paikkailla niiden osalta mitkä jäi penskana näkemättä (Priest, Twisted Sister, W.A.S.P., Mötley...). Siis ihan puhtaasti nostalgiapohjalta.
HaloOfFlies
06.04.2005 08:56:14

Ja Metallica Nivalan Tuiskulassa vuonna 1984.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
Feggy
06.04.2005 09:23:27

Ja Metallica Nivalan Tuiskulassa vuonna 1984.

Ja Dream Syndicate, Gun Club, Cramps, Droogs, Echo & The Bunnymen, Triffids, Del Fuegos ja Thin White Rope Tavastialla -80/-90-luvuilla.
Less is more.
J.RA
06.04.2005 10:32:07
Mitenköhän on, syököhän paljonkin eri festarit toistensa kävijäkuntaa. Tarkoitan että monella festareilla on niin kovia nimiä, että kestääkö kuluttajien kukkaro montaakaan. Eli tuleeko joistakin floppeja.

Esim. Itse olen menossa Ruisrockkiin, mutta sitten jäävät tuska ja sauna käymättä(vaikka halua kumpaakin olisi) Provinssikin on tänä vuonna melko kova (taas?).

Eli pointti on: riittääkö kaikille festareille tarpeeksi kävijöitä? Toivotaan että riittää, tulee siten tulevaisuudessakin olemaan tarjonta lähellä tämän vuoden tasoa..
-Sellasta se vaan on-
aku.miettinen
06.04.2005 14:56:45
Hiukan kostaantuu tämä hajonta koska Anthrax tulee Ilosaareen joka on samaan aikaan kuin Tuska. Pitää itse miettiä kumpaan menee.
MV
06.04.2005 15:01:09
Mitenköhän on, syököhän paljonkin eri festarit toistensa kävijäkuntaa. Tarkoitan että monella festareilla on niin kovia nimiä, että kestääkö kuluttajien kukkaro montaakaan. Eli tuleeko joistakin floppeja.

Esim. Itse olen menossa Ruisrockkiin, mutta sitten jäävät tuska ja sauna käymättä(vaikka halua kumpaakin olisi) Provinssikin on tänä vuonna melko kova (taas?).

Eli pointti on: riittääkö kaikille festareille tarpeeksi kävijöitä? Toivotaan että riittää, tulee siten tulevaisuudessakin olemaan tarjonta lähellä tämän vuoden tasoa..

Itseänikin tämä mietityttää aika paljon...Itse olen menossa Ruisrokkiin,Saunaan ja Tuskaan ja en usko floppia ainakaan tuskasta...Nimekkäimmät nimet vuosiin ja jonkunnäköinen perinnehän siitäkin on joillekkin muodostunut.

Ja voihan nämä omat konserttinsa heittävät mahdollisesti syödä jonkun festarin kassaa kun niitäkin on tulossa ihan järkyttävä määrä...Joka tapauksessa minulla on semmoinen pelon tynkä perseesä että joku voi hyvinkin flopata...Toivon ettei se ole mikään näistä suurimmista.Ruisrock,provinssi,Tuska,Sauna...

Aika näyttää miten käy? Innokkaina/vähän jännittyneinä odotetaan tulevaa:)
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
maelstrom
06.04.2005 16:11:22
Aivan... Ja arvaa kuka on I/05 ja palvelee 362...

KALI keikat -05

Kyllä sieltä intistä lomalle pääsee, jos nyt ei mitään tappavan tärkeää ja viikonloputhan nyt ovat velvejä melkein kaikki. Meidän yksikössä oli montakin heeboa lomilla Iron Maidenin konsertin takia.
Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita. IMIK #12
luopio
06.04.2005 16:30:24
Onhan tämä hullu keikkavuosi.
Maiden, Sabbath, Elton, Slayer, Megadeth yms.

Hahahahhaha, oliko tuo elton pakko laittaa samaan lauseeseen noiden bändien kanssa?:) Ei sillä etteikö se nyt olisi yhtä iso nimi tai isompi, mutta kornilta se kuullostaa noin sanottuna. Vähän niin kuin "mikä ei kuulu joukkoon?":)
Wie bitte?
MV
06.04.2005 16:45:03
Hahahahhaha, oliko tuo elton pakko laittaa samaan lauseeseen noiden bändien kanssa?:) Ei sillä etteikö se nyt olisi yhtä iso nimi tai isompi, mutta kornilta se kuullostaa noin sanottuna. Vähän niin kuin "mikä ei kuulu joukkoon?":)

No kyllä juu mutta tarkoitushan oli puhua yleensä isoista konserteista...Ei pelkästään metalli.

Mutta koomista kyllä:)
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
punk s blood
06.04.2005 16:50:54

Enemmän kyllä ihmetyttää mitä tuo Megadeth tekee tuossa "legendojen" joukossa, eiköhän se kuulu enemmän b-sarjaan...;)
...And Justice For All
06.04.2005 17:59:56
Enemmän kyllä ihmetyttää mitä tuo Megadeth tekee tuossa "legendojen" joukossa, eiköhän se kuulu enemmän b-sarjaan...;)

No kuule Megadeth on legenda!
Tosin pikkujannut menee kattoon sitä siks koska Mustaine soitti joskus Metallicassa. :D
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)