JNM 05.04.2005 13:46:45 | |
---|
Etsin ammattitaitoista (sähkö)kitaran opettajaa Helsingin alueelta. Oon soittanu joku 6v säännöllisesti ja tyylinä on hard rock/heavy ja vähän funkimpikin rock. Tekniikka kiinnostaa erityisesti mutta myös teoriaa osaavaa opettajaa kaipaisin. Ja todellakin OPETTAJAA, joka osaa sekä kepittää että opettaa eikä vaan näytä ja sano että "tee perässä". Pankaapa ehdotuksia keneen kannattaa ottaa yhteyttä! |
Simppa75 05.04.2005 14:16:39 | |
---|
Etsin ammattitaitoista (sähkö)kitaran opettajaa Helsingin alueelta. Oon soittanu joku 6v säännöllisesti ja tyylinä on hard rock/heavy ja vähän funkimpikin rock. Tekniikka kiinnostaa erityisesti mutta myös teoriaa osaavaa opettajaa kaipaisin. Ja todellakin OPETTAJAA, joka osaa sekä kepittää että opettaa eikä vaan näytä ja sano että "tee perässä". Pankaapa ehdotuksia keneen kannattaa ottaa yhteyttä! - Ilkka Rantamäki - Jukka Päkki (Muistaakseni? Taitaa opettaa popjazzissa) Eiks täällä muusnetissäkin oo jotain seniorimpia heepoja, jos ne kelpaa ;) t.Simppa Elämä on ihmisen parasta aikaa!
- M.Nykänen |
Mikko Kosonen (ei se Maija Vilkkumäen Mikko Kosonen) So Sayeth the Dark Lord Of Shred
kalamies#20 >-)))> |
Chester 05.04.2005 22:56:18 | |
---|
Ota poika klassinen käteen ja mene Pekka Vesasen oppiin. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta |
SomethingWild 06.04.2005 14:59:09 | |
---|
Satriani on kuulemma hyvä. Loppujen lopuksi meistä kaikista hevareista tulee blues-miehiä! |
Simppa75 07.04.2005 13:41:54 | |
---|
Satriani on kuulemma hyvä. Joo ja halvin kaikista. Kaveri on myös helposti kaikkien tavoteltavissa. Mukava sälli sinänsä. t.Simppa Elämä on ihmisen parasta aikaa!
- M.Nykänen |
Wolffie 07.04.2005 15:01:15 (muokattu 07.04.2005 15:01:54) | |
---|
Satriani on kuulemma hyvä. Ei hesassa, mutta onneksi löytyy vastaavaa: eikös Herra Rapu anna tunteja? tai ainakin jossain vaiheessa oli ilmoitus... Liiallisella käytöllä voi olla laksatiivisia vaikutuksia |
Wiltsuh 08.04.2005 17:06:06 | |
---|
No jos tykkäät jonkun suomalaisen hevi-yhtyeen kitaristien tyylistä niin koita selvittää onko yhtye Helsingistä ja jos on niin kitaristiin vaan yhteyttä sähköpostilla. Tietysti riippuu kitaristista haluaako hän pitää tunteja. Itse toimin noin ja nykyjään käyn Northerin kitaristin Kriden luona tunneilla ja sen 20e hän 60 minuutista pyytää. Eli kannattaa testata. |
Ze Kink 08.04.2005 17:43:46 | |
---|
Itse hain juuri Pop & Jazz -konservatorioon. Pääsykokeet ois ens kuussa mulla. Martti Huttusella oon käynyt nyt about vuoden tunneilla, hyvä tyyppi ja hallitsee soittoasiat hyvin. Kantsii soitella ja kysellä. Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä |
Wahi 08.04.2005 18:01:37 | |
---|
Martti Huttusella oon käynyt nyt about vuoden tunneilla, hyvä tyyppi ja hallitsee soittoasiat hyvin. Kantsii soitella ja kysellä. Mä olen nyt ollut Martti Huttusella 2 vuotta ja voin sanoa, että aivan loistava opettaja. |