Mitä mieltä olette kyseisestä kitarasta? Risut?/Ruusut? RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak. |
Käyppäs koittamassa ite. Voit myös katsoa muita kommentteja täältä kun käytät hakua, mutta todettakoon vielä, että Firebirdin sopivuudesta nimenomaan sinulle ei kukaan muu pysty sanomaan mitään. Mun mielestä loisto keppi, mutta ei sovi kaikille. Edit: Ei siis toki millään pahalla, kyllähän aina on hyvä kysellä etukäteen, mutta kun Firebirdissä sattuu olemaan paljon ominaisuuksia, jotka on joillekin enemmän vikoja niin kannattaa kokeilla itse ja katsoa mitä tykkää. I'm a never ever gonna be nothin' but a reggae rocker! |
Mun mielestä loisto keppi, mutta ei sovi kaikille. Kiteytettynä tuossa kaikki olennainen. Sillä pikkuriikkisellä korjauksella, että kyllähän se on hyvä, loistosta en tiedä. Omanlaisensa soundillisesti niillä Firebird-minihumppareilla, ulkonäöllisesti samoin. Alkuperäisissä lisäksi uskomattoman tarkat, isot ja kolhot Klusonin Banjo-virittimet, jotka on kalliit ku per**le jos joutuu uusimaan.. Koko ei ole ollenkaan kompakti, täytyy huomioida aina ulottuvuus. Ja se on suuri.. Alkuperäinen kohtuullisen balanssissa, kopiot kaulapainoisia kuin mitkäkin. Ei oikeastaan mikään hirmu kallis käytettynä, ellei lähde hakemaan niitä "vanhoja" V- ja VII- tulilintuja. Medaillonit on myös vähän hinnakkaita.. |