Aihe: Final Fantasy - Japanin Star Trek
1 2 3 4 5 6 7 850 51 52 53 54
Spawn
24.03.2005 20:42:31
Sekin muuten vaikuttaa jos joutuu VI:ta pelaamaan Playstation-versiona. Onhan se ihan hirveä niine latausaikoineen. En minäkään sitä jaksaisi pelata. Snes rulz.

No eipä ne latausajat ainakaan minua häiritse. Mikäpä kiire tässä valmiissa maailmassa. En tiedä sitten onko euroversiossa hitaammat latausajat kuin jenkkiversiossa.

Pitäisi kyllä ostaa Anthologyn europainos kun tuo jenkkipainoksen vitonen aivan naarmuilla (musiikit tökkii nukkumaan mentäessä) ja nelosta en ole pelannu kuin emulaattorilla.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -A. Koskela
Necromuru
27.03.2005 21:37:51

Kasin rynnin juuri läpi. Ultimeciakin kaatui kahdella yrittämällä. (Eka oli tyyliä "kattotaas minkä tasonen vastus toi ny sitten on")
Loppukuvat oli alustapäin melko psykedeeliset.
Tämä on mielipiteeni ja yhdyn siihen täysin.
Peoplez
28.03.2005 15:03:47
Kasin rynnin juuri läpi. Ultimeciakin kaatui kahdella yrittämällä. (Eka oli tyyliä "kattotaas minkä tasonen vastus toi ny sitten on")
Loppukuvat oli alustapäin melko psykedeeliset.

Nyt sitten vaan Omegan kimppuun!
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Swan
28.03.2005 21:49:07

Helppo se on. Meltdown sille, Squallille ja Irvinelle (ja miksei vaikka Zellillekin) Aurat ja Holy War päälle. Jos on kovimman levelin limit breakit, Omega Weapon kaatuu vartissa.
kalamies#26 >-)))>
Spawn
28.03.2005 23:09:27
http://img34.exs.cx/img34/6696/lulu9gq.jpg

Eilen tuli vietettyä 8h FF7-sessiot. On se vaan loistava peli. Tällä kertaa keskityn lähinnä materian kasvatukseen. Sanokaa mitä sanotte, mutta materiasysteemi hakkaa muiden ff:ien job-systemit ja muut ability-judanssit.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -A. Koskela
Peoplez
28.03.2005 23:37:41
Helppo se on.

Emmä sitä vaikeaksi väittänytkään :)

Sanokaa mitä sanotte, mutta materiasysteemi hakkaa muiden ff:ien job-systemit ja muut ability-judanssit.

Juu onhan se hyvä systeemi. Ainoa vaan että pelin lopussa on niin helkkaristi niitä materioita ku niitä vaan syntyy uusia että siitä lähtee tolkku. Tosin niitä on sitten kiva myydä ja olla mijonääri :)
Jamminen
29.03.2005 01:25:51
Itseäni ärsytti hieman se FF7:n pitkä alku siellä kaupungissa ilman, että pääsi maailmalle seikkailemaan.

Minusta tämä on tärkeä osa kyseistä peliä. Jotenkin ne on saanut sen kaupungin vaikuttamaan todella isolta, ja sitten huomaa, että sehän on vain yksi pieni osa sitä suurelta tuntuvaa maailmaa...

Minusta yksi tärkeimmistä asioista peleissä on tunnelma. FF6,7 ja 8 ovat kaikki loistoesimerkkejä pelistä, jossa tunnelma on kohdallaan.

PS: Siitä vain metsästämään FF6:sta SNESille, ei ole ihan heti löytymässä!
Maybe nothing matters anyway...
Peoplez
29.03.2005 14:48:24
PS: Siitä vain metsästämään FF6:sta SNESille, ei ole ihan heti löytymässä!

Ebaystahan tuon saisi suht helposti. Itse löysin omani kuitenkin ihan huuto.netistä. En muista paljon siitä maksoin, kivan summan kuitenkin.
rc
30.03.2005 19:07:06 (muokattu 30.03.2005 19:07:48)
Helppo se on. Meltdown sille, Squallille ja Irvinelle (ja miksei vaikka Zellillekin) Aurat ja Holy War päälle. Jos on kovimman levelin limit breakit, Omega Weapon kaatuu vartissa.

Holy Warien tai The Endin käyttäminen on huijausta. Omega pitää saada tapettua reilulla pelillä, jos meinaa olla kasissa Äijä (en väitä että siihen pystyisin). FF6 löytyy emulaattorille ilman suurempia ongelmia.
"Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!" -85423321-
Peoplez
30.03.2005 19:31:23
FF6 löytyy emulaattorille ilman suurempia ongelmia.

Tunnelma?
Necromuru
02.04.2005 20:43:49 (muokattu 02.04.2005 20:45:34)

Hmm... Omegaa en juu hakannukkaan. Vois kokeilla joku päivä.
Ultima Weaponkin ois varmaan ihan kohtuu vaikee jos yrittäis tappaa sen sillain että ekaks drawais kaikille hahmoille 100 Ultimaa.

E: Huomasin muuten aamulla jotain todella mullistavaa:
Sunnuntai vekkarin tunnari sekä Force Your Way (Final Fantasy kasin pomotaistelu tunnari) kuulostavat melkein samalta. Uematsu on siis plagijoija.
Ze Kink
05.04.2005 00:30:16
Vituttaa saatana, pitäis olla sekä FF7 ja FF8 PC-versioina, mutta en löydä kumpaakaan. Tekisi vähän mieli pelata.

Mullapa onkin molemmat, muhahahaa!
Mikä ois coolimpaa ku se et paavi tulis prätkällä nahkakledjuissa messuun? Ei mitään pellejä verhoja vaateina vaan kunnon niiteistä väsätty risti rotsin selässä!
-Helvetinpartaterä
Ed_Guy
05.04.2005 10:49:57 (muokattu 05.04.2005 10:54:05)
Perskuta! viimeksi kun pelasin seiskaa niin minulla oli tarkoitus kasvattaa kaikki materiat masterille ja hommata master command, summon ja magic (olikohan niitä vielä muita) kumminkin olin expannu niitä aika reippaasti ylöspäin varmaan 4h putkeen ja juuri kun menen tallentamaan niin kaatuu (Pc versio) meni hermot, poistin koneelta ja tuhosin Cd:t.... kaduttaa

Edit: hetkinen empäs tuhonnutkaan niita, mutta piillotin ne jonnekin etten enää törmäisi niihin...
Nobuo Uematsu on nero.
Peoplez
05.04.2005 13:21:27
Perskuta! viimeksi kun pelasin seiskaa niin minulla oli tarkoitus kasvattaa kaikki materiat masterille ja hommata master command, summon ja magic (olikohan niitä vielä muita) kumminkin olin expannu niitä aika reippaasti ylöspäin varmaan 4h putkeen ja juuri kun menen tallentamaan niin kaatuu (Pc versio) meni hermot, poistin koneelta ja tuhosin Cd:t.... kaduttaa

Edit: hetkinen empäs tuhonnutkaan niita, mutta piillotin ne jonnekin etten enää törmäisi niihin...

Joo mun kaverilla on myös FF VII tietokoneelle ja sehän kaatuu vähintään kerran tunnissa. Aivan kamala käännös.
lapio
05.04.2005 15:15:14

Joo mun kaverilla on myös FF VII tietokoneelle ja sehän kaatuu vähintään kerran tunnissa. Aivan kamala käännös.

Minulla toimi aina ihan hyvin.
"I refuse to play your Chinese food mind games!" . Pasin seikkailut.
rc
05.04.2005 17:13:00
Tunnelma?

Tunnelma tietokoneella ja SNESillä pelattaessa tuskin paljoa toisistaan eroaa, varsinkaan kun mun käyttämässä ZSnes emulaattorissa ei ole mitään palkkeja tai vastaavaa tyhmää. Ero ei ole niin suuri, että se haittaisi (paitsi että blitzien tekeminen voi hieman vaikeutua ilman ristiohjainta).
"Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!" -85423321-
Peoplez
06.04.2005 02:28:32
Tunnelma tietokoneella ja SNESillä pelattaessa tuskin paljoa toisistaan eroaa, varsinkaan kun mun käyttämässä ZSnes emulaattorissa ei ole mitään palkkeja tai vastaavaa tyhmää. Ero ei ole niin suuri, että se haittaisi (paitsi että blitzien tekeminen voi hieman vaikeutua ilman ristiohjainta).

Nääh mun mielestä Final Fantasyt on jotain NIIN konsolipelejä ettei niitä kyllä tykkää PC:llä pelata. No joo mutta onhan noi emulaattorit hyvä homma, iteltäkin Zsnes löytyy ihan varalta :)

Ja noi blitzit tosiaan :) Vaan ei ne helppoja oo Snesinkään ohjaimella. Mutta on toi Sabin kyllä huippu äijä eikös vaan?
Ed_Guy
06.04.2005 09:53:30
Ja noi blitzit tosiaan :) Vaan ei ne helppoja oo Snesinkään ohjaimella. Mutta on toi Sabin kyllä huippu äijä eikös vaan?

Joo kyllä sabinin fire dance ja se toinen säde hyökkäys olivat aika kovia...
Nobuo Uematsu on nero.
Necromuru
08.04.2005 17:39:38

Voisiko joku ohjeistaa minua mistä löytää englanninkielisen final fantasy VI romin znessille?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)