tekemällätehtywannabe 02.04.2003 06:48:01 | |
---|
Aattelin ostaa erään etuasteen, vaan ei oo vielä varaa pääteasteeseen. Voinko väliaikaisesti käyttää jcm-800 pääteasteena? Vai pitääkö siitä ohittaa etuaste? Jos pitää, niin miten se tapahtuu? Thanks, jou. |
LaXu 02.04.2003 08:05:10 | |
---|
Jos laitteessa on efektiluuppi, niin vahvistimen etuasteen voi ohittaa laittamalla toinen etuaste efektiluupin returniin. |
Hammer Of The Gods 02.04.2003 08:51:58 | |
---|
Jos siinä ei ole efektiluuppia, sellaisen teettäminen maksaa noin 60-80E. Hyvä vaihtoehto, varmasti hyötyä myöhemminkin, jos et ole vahvistimesta luopumassa. It's hard to rock without rolling... |
Turpa 02.04.2003 14:10:49 | |
---|
Jos laitteessa on efektiluuppi, niin vahvistimen etuasteen voi ohittaa laittamalla toinen etuaste efektiluupin returniin. Varmaan tyhmä kysymys, mutta siis yhdellä piuhalla vai? Tuleeko se etuasteessa sitten vaan outputtiin? |
JuSu 02.04.2003 14:21:51 | |
---|
Varmaan tyhmä kysymys, mutta siis yhdellä piuhalla vai? Tuleeko se etuasteessa sitten vaan outputtiin? Jeps. Etusen outputista combon/nupin efektilenkin paluuseen. JuSu
"One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man." |
LaXu 02.04.2003 16:44:34 | |
---|
Jeps. Etusen outputista combon/nupin efektilenkin paluuseen. Ja kitara kiinni tietysti siihen etusen inputiin. Eli JCM800:sen inputissa ei ole mitään piuhaa kiinni.
|
tekemällätehtywannabe 02.04.2003 16:51:25 | |
---|
Jos laitteessa on efektiluuppi, niin vahvistimen etuasteen voi ohittaa laittamalla toinen etuaste efektiluupin returniin. no niimpä tietenki... |
Kannattaa sitten vähän varoo.. Mä oon kahdella JCM800:lla (2210 mallilla) tuota tehnyt ja molemmilla se pääte on sitten koko ajan täysillä kun pistää suoraan siihen päätteeseen kiinni. Eli Master Volume ei tunnu vaikuttavan mihinkään, volumetaso on säädettävä sieltä etusesta. Kannattaa ennen virtojen kytkentää pistää se (etusen) volume vaikka nolliin ja sieltä sitten pikkuhiljaa nostaa, niin ei korvat särjy. :) EDIT: ei etuseen vaan päätteeseen kiinni! hoh. "If I'm gonna get my balls blown off for a word, my word is 'poontang'."
Kitarakamakaavio |
JuSu 02.04.2003 17:06:25 | |
---|
Kannattaa sitten vähän varoo.. Mä oon kahdella JCM800:lla (2210 mallilla) tuota tehnyt ja molemmilla se pääte on sitten koko ajan täysillä kun pistää suoraan siihen etuseen kiinni. Eli Master Volume ei tunnu vaikuttavan mihinkään, volumetaso on säädettävä sieltä etusesta. Kannattaa ennen virtojen kytkentää pistää se volume vaikka nolliin ja sieltä sitten pikkuhiljaa nostaa, niin ei korvat särjy. :) Yllä oiva esimerkki kokemuksen tuomasta tiedosta ja sen jakamisesta, toisin sanoen asiasisällöltään erittäin hyvä kirjoitus! Plussaa ropisee! JuSu "One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man." |