Juuleppi 04.04.2005 18:39:16 | |
---|
Trashed, lost & strungout on suht helppo sooloa lukuunottamatta. Sitä nyt ei kannattais kyllä opetellakkaan koska se on käsittämättömän huono. Mutta kumpi voittasi tappelussa? Macgyver vai Matlock? |
Playboy 04.04.2005 20:56:53 | |
---|
Pakko kommentoida ku täällä on niin paljon niitä "osaavia" soittajia. Kuinka moni teistä, jotka väitätte että se ja se on helppo biisi, oikeasti osaa soittaa juuri kyseiset biisit? Ja sen kyllä tiedän että jotku 2-4 vuotta soittaneet eivät osaa juurikaan mitään Bodomin juttuja, ainakaan koko biisejä. Joo, ei mulla muuta. Jatkakaa treenaamista. Paljon omistautumista ja puhtaasti soittamista peliin. Itseasiassa minä osaan bodomilta joku 10 biisiä ja olen soittanut n. 1.5 vuotta..Enkä nyt väitä et kaikki ihan puhtaasti menee eikä yli puolet sooloista alkuunkaan, mutta ei pidä yleistää asioita.. Nii no helppoja bed of razorsin lisäksi: every time i die, silent naitti, bodom after midnight, warheart, hatebreeder, tos nyt pari..
Haku on ystäväsi..Muista se. |
Itseasiassa minä osaan bodomilta joku 10 biisiä ja olen soittanut n. 1.5 vuotta..Enkä nyt väitä et kaikki ihan puhtaasti menee eikä yli puolet sooloista alkuunkaan, mutta ei pidä yleistää asioita.. Nii no helppoja bed of razorsin lisäksi: every time i die, silent naitti, bodom after midnight, warheart, hatebreeder, tos nyt pari.. Luulen, että vuoden päästä olet vähän erimieltä. Huonomuistisilla on vähemmän stressiä. |
Jackson Dinky 04.04.2005 21:33:38 (muokattu 04.04.2005 21:50:29) | |
---|
EDIT: Kuka näitä jaksaa kysellä?!?! Sama mitä soittaa. Nää bodom jutut on kyllä aika kliseitä täällä m.netissä!!!!!!..... Samaten Nimimerkkisi. Itseasiassa minä osaan bodomilta joku 10 biisiä ja olen soittanut n. 1.5 vuotta..Enkä nyt väitä et kaikki ihan puhtaasti menee eikä yli puolet sooloista alkuunkaan Hoho. Ensin väität ja seuraavassa lauseessa kumoat väittämäsi. "Ei tual takana ketää oo..? Kaksin ollaan liikentees" |
overtake 04.04.2005 21:51:38 | |
---|
Jotakin muuta kuin Bodomia. www.stonetabs.tk |
musatuukka 04.04.2005 22:52:46 | |
---|
Bodom on yliveto ja etenkin Laiho , mutta teille jotka sanotte että joo ZZzZzZZ nää bodomit on helppoja niin alkakaas harjottelemaan Django Reinhardtin biisejä. Mies veti aikoinaan ilman mitään viiveitä tai säröjä tiukkaa tilua , huolimatta siitä että hänen 2 sormea olivat palaneet. Nimetön ja pikkurilli muistaakseni.... Kaikella on tapana mennä perseelleen mutta perse onkin ihana asia. |
enema 04.04.2005 23:04:30 | |
---|
Itseasiassa minä osaan bodomilta joku 10 biisiä ja olen soittanut n. 1.5 vuotta..Enkä nyt väitä et kaikki ihan puhtaasti menee eikä yli puolet sooloista alkuunkaan, mutta ei pidä yleistää asioita.. Nii no helppoja bed of razorsin lisäksi: every time i die, silent naitti, bodom after midnight, warheart, hatebreeder, tos nyt pari.. Öh, no niin, no. Naula päähän ja baanalle. |
KJT 04.04.2005 23:15:18 | |
---|
Reeniä vaan niin kyllä ne alkaa sujumaan. Ei pidä rakentaa taloa päivässä. This is my whammy bar. And it´s gonna be loud... |
ezki82 05.04.2005 02:01:34 | |
---|
Itseasiassa minä osaan bodomilta joku 10 biisiä ja olen soittanut n. 1.5 vuotta..Enkä nyt väitä et kaikki ihan puhtaasti menee eikä yli puolet sooloista alkuunkaan, mutta ei pidä yleistää asioita.. Nii no helppoja bed of razorsin lisäksi: every time i die, silent naitti, bodom after midnight, warheart, hatebreeder, tos nyt pari.. Pistähän soitteloitas nettiin niin kuunnellaan ;) Ihminen joka on ruvennut soittamaan kitaraa, on löytänyt elämän tarkoituksen! |
Paskaskitta 08.04.2005 11:17:38 | |
---|
Downfall menee aika kepeesti jo.... Emmä tiiä?!? Se on aika helppo " Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain |
TheWickerMan 08.04.2005 15:40:47 | |
---|
Pistähän soitteloitas nettiin niin kuunnellaan ;) Samaa mieltä ;) jos todella voit sanoa että osaat. Ei sillä että se olisi joku mahottomuus, mutta ois kiva kuulla miten erilaiselta eri tyyppien versiot kuulostaa. - Kyllä. |
zzy 11.04.2005 16:04:23 | |
---|
Miksi joka tilu pitää ekalla kerralla soittaa? Kyllä se komppailukin on ihan mukavaa ja hyödyllistä varsinkin aluksi. Ja usein käy niin, että ne tilut ehkä menee, mutta soitto on aivan munatonta ja avuttoman kuuloista..ja mikä parasta, komppaus ei luonnistu sitten alkuunkaan kun heti alkuun tilutusta opetellaan. Ei sillä ettenkö itse koskaan olisi jotain sooloja soitellut, mutta soitin sentään jotain 5v lähes tulkoon vain komppauksia ja klassista :) Pitää muistaa myös, ettei se tilutus tee kitaraistista kovaa soittajaa tai muutakaan. Keskittykää ennemmin vaikka siihen millainen soundi, tatsi ja time on..Ja tämä ei tietty kaikkia koske, mutta luulisi ihmisten löytävän itsensä asian jommalta kummalta puolelta. Jatkakaa.. |
Kapt. Bratislava 11.04.2005 16:53:31 | |
---|
Pitää muistaa myös, ettei se tilutus tee kitaraistista kovaa soittajaa tai muutakaan. Keskittykää ennemmin vaikka siihen millainen soundi, tatsi ja time on.. Niin, mutta pitää muistaa että ei sitä mitään jänöjussin mäenlaskuja tms. jaksa veivata ikuisuuksiin asti kun kitaraa alottaa soittamaan.. vaikka miten olisi hyödyllistä perustekniikan kannalta. Toisaalta, itekin sorruin aikanani, joskus muinoin, siihen virheeseen että ekana oli treenattavana kaiken maailman Far Beyond the Sunia ja vastaavaa kun sähköskebaan tartuin.. ei silti.. en mä sitä sähkistä vieläkään osaa soittaa kunnolla vaikka vähän paremmin ehkä osaankin:D Vaan eipä oikein ole aikaa treenatakaan. Klasaria lähinnä. Kritiikin tulee olla ei ainoastaan häikäilemätöntä vaan myös henkilökohtaista. -PB / Taiteilija ei harjoittele vaan kokee. -CC |
ezki82 11.04.2005 17:02:02 | |
---|
Ja usein käy niin, että ne tilut ehkä menee, mutta soitto on aivan munatonta ja avuttoman kuuloista.. Aivan... usein käy niin että kun oma soitto menee vähän sinnepäin niin sitten aletaan mainostaa et kyllähän noi bodomit menee helposti... Todellisuudessa se oma soitto kuitenkin on aivan jotain järkyttävää... Hyvänä esimerkkinä scythes of bodomin sivuilla kannattaa etsiä topicci jossa 14-17 teinit yrittää vetää hampaat irvessä jotain em. bändin sooloja ja itku meinas tulla silmään kun kuunteli... Ihminen joka on ruvennut soittamaan kitaraa, on löytänyt elämän tarkoituksen! |
zzy 11.04.2005 18:22:53 | |
---|
Niin, mutta pitää muistaa että ei sitä mitään jänöjussin mäenlaskuja tms. jaksa veivata ikuisuuksiin asti kun kitaraa alottaa soittamaan.. vaikka miten olisi hyödyllistä perustekniikan kannalta. Toisaalta, itekin sorruin aikanani, joskus muinoin, siihen virheeseen että ekana oli treenattavana kaiken maailman Far Beyond the Sunia ja vastaavaa kun sähköskebaan tartuin.. ei silti.. en mä sitä sähkistä vieläkään osaa soittaa kunnolla vaikka vähän paremmin ehkä osaankin:D Vaan eipä oikein ole aikaa treenatakaan. Klasaria lähinnä. Tässä on sellainen pieni pointti, etten maininnut missään että pitäisi sitä jänöjussin mäenlaskuja jne. soittaa pelkästään..:) ei vain kannata haukata liian isoa palaa kakusta kerta heitolla..voi toki tiluja treenata, mutta aloittaisi sitten jostain hitaasta.. tai siis soittaisi jotain nopeaa, mutta siihen omaan tahtiin esim metronomin avulla hissuksiin...kyllä se siitä kehittyy, mutta ei juosten kusemalla. Onhan se parempi etukäteen paasta täällä ;) Kuitenki (toivottavasti) jokainen jossain vaiheessa huomaa oman todellisen tasonsa ja treenailee siitä sitten eteenpäin jne. Kaipa ihmisillä vain on liiaksikkin jotain kilpailuviettiä kun pitäisi mukamas osata soittaa truupperin soolo paremmin ja nopeemmin kuin naapurin Jaska. Heh, Far beyond the sun -sessiot on kyllä muistissa..voi kun olisi nauhalla sen aikaista ylimielistä tilutreeniä ;) Ei varmaan enää kestäisi kuunnellakkaan. Ei sillä että nyt sitten muka tulisi parempaa jälkeä. Eipä jalkapalloakaan paljo pelata jossei osaa juosta..:) |
zzy 11.04.2005 18:25:48 | |
---|
Aivan... usein käy niin että kun oma soitto menee vähän sinnepäin niin sitten aletaan mainostaa et kyllähän noi bodomit menee helposti... Todellisuudessa se oma soitto kuitenkin on aivan jotain järkyttävää... Hyvänä esimerkkinä scythes of bodomin sivuilla kannattaa etsiä topicci jossa 14-17 teinit yrittää vetää hampaat irvessä jotain em. bändin sooloja ja itku meinas tulla silmään kun kuunteli... Semmosta se vähän tahtoo olla. Ei voi kuin toivoa, että heistäkin edes osa tajuaa sen jossain soittoharrastuksen vaiheessa :) Minunkin yksi kaveri soittanut ehkä jotain 8v ja edelleen tuota samaa..herrajumala ei sitä kestä kyllä kuunnella :) Itselläni joskus toki ollut tuollaista samaa tiluvillitystä, mutta siitä seurasi vain soittoon vuoden tauko :) sen jälkeen onkin tullu soiteltua ihan eri asenteella :) Onneksi näin. |
Henkkiz 09.06.2005 01:59:52 | |
---|
Pakko kommentoida ku täällä on niin paljon niitä "osaavia" soittajia. Kuinka moni teistä, jotka väitätte että se ja se on helppo biisi, oikeasti osaa soittaa juuri kyseiset biisit? Ja sen kyllä tiedän että jotku 2-4 vuotta soittaneet eivät osaa juurikaan mitään Bodomin juttuja, ainakaan koko biisejä. Joo, ei mulla muuta. Jatkakaa treenaamista. Paljon omistautumista ja puhtaasti soittamista peliin. Ite oon soittanut 3-4 vuotta ja kyllä menee monet bodom biisit kokonaan , Bed Of Razors , Every.. Downfall , Bodom After Midnight , Silent Night Bodom Night, Hate Me. Parista löytyy äänityksiä. Meseen vaan kyselemään äänityksiä jos et usko. Minulla on ainakin sellanen käsitys että 4 vuotta soittanut voi helposti soittaa puhtaasti Bodom biisin harjoittelulla. |
Jzci 09.06.2005 10:26:41 | |
---|
Aika kummallista että pitää todistella mnetissä että osaa soittaa jonkun bodomin biisin? Perin merkillistä.. |
/HITLER 09.06.2005 10:29:26 | |
---|
Silent night, bodom night on yksi helpoimmista. Se on kyl tosi helppo Hein Hitler... |
wrshredder 09.06.2005 11:00:34 (muokattu 09.06.2005 11:00:48) | |
---|
Kuka on niin pälli ,että laittaa punkkaansa partakoneenteriä? "I can play ANYTHING!" - Vladimir Horowitz |