Aihe: Metallica antoi Bob Rockille kenkää
1 2 3 4 5
Ozzman
04.04.2005 15:10:14
Sovittaa sen avulla kyllä voi. Nykyyän on varsin yleistä sovittaa biisejä vielä miksatessa. Osien paikkaa voi helposti vaihtaa ym.

Sitä kyllä. Mutta ei voi sovittaa ennenku säveltää ja säveltäminen pitää tehdä itse.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
aivokuolio
04.04.2005 15:30:22
Sitä kyllä. Mutta ei voi sovittaa ennenku säveltää ja säveltäminen pitää tehdä itse.

Jokohan tuo menis perille eräillekin.
mustan huoneen testi.
Ukkosenjumala
04.04.2005 16:49:45
Höpöhöpö.

Ei tod. oo ylituotettuja, vaikka eroavatkin aiemmasta kovasti.

Jep jep. Sanoin vaan oman mielipiteeni.. Mielipiteethän ovat kuin perseenreikiä ;)
Enkä mä tolla ylituottamisella tarkottanu äänimaailmaa vaan esim. biisien rakennetta. Black/Load/Reload levyjen aikana biisien rakenne muuttui yksinkertaisemmaksi ja biisien pituus lyheni,jotta ne olisivat radio-ystävällisempiä..
Mut ei muuta, en jaksa aloittaa juupas-eipäs kinastelua. Olen turhan ISO MIES semmoiseen.. :)
Kai se on sitten niin...
Juzzu
04.04.2005 17:29:13
Kuka ei vielä tajunnut että tuo on aprillipilaa? 1.4. postattu tonne sivustolle, eikä metallica.comissa ole asiasta minkäänlaista mainintaa. Eipä muuallakaan kyllä.

Pöh, who cares, täällä pääsee kinastelemaan, ihan sama onko asiat joista väännetään totta vai ei! Älä kuule ala spekuloimaan millään sekundäärisillä argumenteilla :o)
I love the smell of napalm in the morning
aivokuolio
04.04.2005 17:46:16
Pöh, who cares, täällä pääsee kinastelemaan, ihan sama onko asiat joista väännetään totta vai ei! Älä kuule ala spekuloimaan millään sekundäärisillä argumenteilla :o)

Aah, pahoitteluni. Jatkakaamme siis tätä täysin järjetöntä väittelyä asioista, jotka ollaan jo muuten koluttu puhki jo noin seitsemäntoista kertaa aikaisemmin!
mustan huoneen testi.
Hetfield
04.04.2005 18:04:44

Niin no olkoot vaan aprillipilaa mutta saipahan toi tosiaan miettimään että minkälainen seuraava levy olis ilman Rockia... Kuhan nyt menisivät studioon tänä vuonna.
Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!!
Pelsi
04.04.2005 18:18:27
http://www.allmetallica.com/news.php?id=270

Olipas huono aprillipila, sikäli kun viestissä vielä kiellettiin sen olevan aprillipila.
Kalamies #3 >-)))>
overtake
04.04.2005 19:43:21
Olipas huono aprillipila, sikäli kun viestissä vielä kiellettiin sen olevan aprillipila.

Todella säälittävää. "Tämä ei ole aprillipila" ja hetken päästä kuitenkin myönnetään sen olleen. Hauskaa.
www.stonetabs.tk
Jäsen X
04.04.2005 19:43:58
http://www.allmetallica.com/news.php?id=270

Nimenomaan.. todella mauton nimenomaan sen takia
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Keppis
04.04.2005 20:15:36
Metallicahan voisi tuosta saada ihan oikeesti idean antaa kenkää RockilleXDXDXDXDXDXDXDXD
Huonomuistisilla on vähemmän stressiä.
Sunrise
04.04.2005 20:23:31
Miten Metallica edes voisi antaa kenkää Rockille? Jannuhan ei ees oo töissä niillä nyt. Järvevä otsikko olisi jotain tyyliin Bob Rock ei tule jatkamaan Metallican tuottajana...
Not only do I not know the answer, I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS
Spike
04.04.2005 21:23:01
Esimerkiksi se, että Pro Toolsilla ei ole MITÄÄN tekemistä säveltämisen kanssa?

Pro toolsiahan voi käyttää ihan samalla tavalla ku mitä tahansa mankkaa, neliraiturii tai muuta sekvensseriohjelmaa säveltämisessä, helppo pitää ideat tallessa. Ja voi sitten vähän miettiä jos haluaa siirtää jotain osaa tai lisätä jotain osuuksia. Eikö se silloin ole apuväline säveltämisessä?
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
Ozzman
04.04.2005 21:28:20
Pro toolsiahan voi käyttää ihan samalla tavalla ku mitä tahansa mankkaa, neliraiturii tai muuta sekvensseriohjelmaa säveltämisessä, helppo pitää ideat tallessa. Ja voi sitten vähän miettiä jos haluaa siirtää jotain osaa tai lisätä jotain osuuksia. Eikö se silloin ole apuväline säveltämisessä?

Ideoiden tallessa pitäminen ei liity sävellykseen mitenkään.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
Incarnation
04.04.2005 21:34:47
Todella, todella, todella mautonta!

EIIIIIII!!!!!!! Olisi ollut nyt totta.
Rest in peace Dime
Tetsuo
04.04.2005 22:17:30
No perkeles, ei olis mikään yllätys vaikka ei tulis levyä enää ollenkaan. "ei jakseta enää, sori". Mun puolesta sais James vetää Rossingtonin kanssa levyllisen Lynnäreitä nyt. Mitään parempaa en enää keksi paitti että Pride & Glory tekisi toisen yhtä kovan levyn kun edellinen. Mikä on mahdotonta.
rc
04.04.2005 22:22:12
Voi vitun vittu, aprillipila on sellainen joka järkyttää eikä herätä toiveita. Pilan paljastumisen ei kuulu ottaa päähän.

Stn!!!!!!!!!!!
"Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!" -85423321-
Flash
05.04.2005 08:45:37

Mun puolesta sais James vetää Rossingtonin kanssa levyllisen Lynnäreitä nyt.

Jep. Skynyrdillähän on yksi kitaristin vakanssi vapaana...
There Is A Light That Never Goes Out
jamez_wannabe
05.04.2005 23:43:02
Kirka Hammet on muuten ihan paska kitaristi.

...yes...tulihan se sieltä. onneksi on asioita joihin voi luottaa. Ulrich on muuten maailman huonoin rumpali.
"more deers"
Jormaz
05.04.2005 23:47:39
Ulrich on muuten maailman huonoin rumpali.

Joo, se ei oo yhtä tyylitajuinen kuin B.B.King.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)