Aihe: Stone
1 2 3 4
Alppinauris
22.11.2004 12:27:49

Kaikki! Mutta jos pakko on parhaat etsiä niin ne on No Anaesthesia ja Emotional Playground.
Aegis
22.11.2004 16:08:44
Jos minulta kysytään, niin kyllä se paras tapa laulaa rässiä on se epäammattimaisen kirskuva rääkyminen, tyylin Paul Baloff ja Schmier. Hevin pitää vähän vääntää virnettä suupieleen. Poikkeuksena on tietysti Death Angelin laulaja jonka ulosanti on ihan jumalaisen upeaa. Joutsenniemi ääni nyt vaan minusta täysi kompromissi: ei puhdasta, muttei rääkyäkään, melodista, muttei kuitenkaan. Ja minähän en tunnetusti kompromisseista pidä, koska ne harvemmin palvelevat minun tarpeitani.

Parhaat ilman rässikomppia kulkevat rässi/spede biisit on minusta Death Angelillä. The Organization ja Stop on ihan helvetin tiukkaa kamaa ja kolahtavat ainakin minulle kovempaa kuin Testament, jolla onkin sitten joitain maailman parhaita kertosäkeitä biiseissään, kuten In to the Pit. Mutta, mutta... kyllä sitä humppaa olla pitää ja oikeinpäin nimenomaan. Rässissä pitää olla se HC-punkin vivahde ja aggressio, eikä sitä mikään paremmin tuo esille kuin se vanha ja uskollinen skank-beat. Väärinpäin kun sitä käyttää, niin pitää olla vähän säästeliäämpi, koska minusta se syö joskus liikaa sitä menoa ja meininkiä. Anthraxin Among the livingillä on ainakin ylikäyttöä havaittavissa.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Ben_D
22.11.2004 16:19:09 (muokattu 22.11.2004 16:20:38)

Jos minulta kysytään, niin kyllä se paras tapa laulaa rässiä on se epäammattimaisen kirskuva rääkyminen, tyylin Paul Baloff ja Schmier. Hevin pitää vähän vääntää virnettä suupieleen. Poikkeuksena on tietysti Death Angelin laulaja jonka ulosanti on ihan jumalaisen upeaa. Joutsenniemi ääni nyt vaan minusta täysi kompromissi: ei puhdasta, muttei rääkyäkään, melodista, muttei kuitenkaan. Ja minähän en tunnetusti kompromisseista pidä, koska ne harvemmin palvelevat minun tarpeitani.

Parhaat ilman rässikomppia kulkevat rässi/spede biisit on minusta Death Angelillä. The Organization ja Stop on ihan helvetin tiukkaa kamaa ja kolahtavat ainakin minulle kovempaa kuin Testament, jolla onkin sitten joitain maailman parhaita kertosäkeitä biiseissään, kuten In to the Pit. Mutta, mutta... kyllä sitä humppaa olla pitää ja oikeinpäin nimenomaan. Rässissä pitää olla se HC-punkin vivahde ja aggressio, eikä sitä mikään paremmin tuo esille kuin se vanha ja uskollinen skank-beat. Väärinpäin kun sitä käyttää, niin pitää olla vähän säästeliäämpi, koska minusta se syö joskus liikaa sitä menoa ja meininkiä. Anthraxin Among the livingillä on ainakin ylikäyttöä havaittavissa.

Pitäähän sitä humppaa olla, mutta kuten sanoitkin niin ei liikaa; muuten menee helvetin tylsän kuuloiseksi jos koko ajan on vaan takatakatakataka.....

Paul Baloff ei monella levyllä sitten ehtinyt ääntään käyttämään. Heitän vielä vähän offtopicia ja sanon, että ylivoimaisesti mun mielestä paras ääni ikinä on Chuck Billylla sillon vanhaan hyvään aikaan ja miksei vieläkin.

Mutta; Back To The Stoneage..
dictatorsh*t
04.04.2005 19:49:27
Tänään kävin sitten noutamassa No Anaesthesian pois kaupasta kun sitä niin oli mnulle hehkutettu. Pistin sitten soittimeen ja nyt nopean kuuntelun jälkeen voin sanoa että voi nyt jumalauta kun on tiukkaa tavaraa! Täysin kehujen mukaista.
Aikaisemmin olen ostanut Emotional Playgroundin ja jos se potki lujaa perseelle niin tämä Anaesthesia pistää napakan potkun munille, ilman puudutusta tietty.

Aivan loistava lätty, ehkä hehkutan lisää tai jotain kun olen perehtynyt paremmin.
Hello to all of your swinging parts!
Myrikles!
Ben_D
04.04.2005 19:54:07

Tänään kävin sitten noutamassa No Anaesthesian pois kaupasta kun sitä niin oli mnulle hehkutettu. Pistin sitten soittimeen ja nyt nopean kuuntelun jälkeen voin sanoa että voi nyt jumalauta kun on tiukkaa tavaraa! Täysin kehujen mukaista.
Aikaisemmin olen ostanut Emotional Playgroundin ja jos se potki lujaa perseelle niin tämä Anaesthesia pistää napakan potkun munille, ilman puudutusta tietty.

Aivan loistava lätty, ehkä hehkutan lisää tai jotain kun olen perehtynyt paremmin.

Paras suomalainen metalliäänite debyytin ohella.
Phobophile
04.04.2005 19:57:48
Paras suomalainen metalliäänite debyytin ohella.

In your opinion.
ota pyijhe
Zambe
06.04.2005 22:22:18

Hankin n. viikko sitten Stonen No Anaesthesian ja Coloursin. Sain 2 yhden hinnalla joten ostin pois. Emotional Playgroundin ostin aikaisemmin. Kaikki levyt on aivan loistavia, mutta No Anaesthesia on suorastaan pakkohankinta, koska se on todellinen Suomi-metallin kulmakivi. Suosittelen
Giving our blood to the doomsday machine...
Jormaz
06.04.2005 22:25:43
Yövuoro työvuoro :)

On pakko pistää Stonea soimaan!
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
mikko1
06.04.2005 22:51:46
Ostin just kirpparilta Airdash -vinyylin "Thank God it's monday". En o vielä päässyt kuuntelemaan kun koko suvun levysoitinvarasto on mökillä. Mahtaako olla harvinainenkin painos? Vaikkei oliskaan niin tuskin näitäkään ihan joka reetan ja lassen hyllyssä on...

Meikä teki tässä viime hiihtoloman aikoihin sellaisen löydön, että ei paremmasta väliä. Airdashin Thank God It's Monday ja Hospital Hallucinations Take One:n, molemmat 2e-kappale. Oon aika ylpee.
Aegis
06.04.2005 23:19:43
Airdashia tulee vastaan harva se päivä kun jossain kirpparilla käy. Ite en ole ostanut yhtäkään, koska keneltäkään en tähän mennessä muista kuulleeni yhtään positiivista sanaa bändistä.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Ben_D
06.04.2005 23:21:37 (muokattu 06.04.2005 23:27:43)

Airdashia tulee vastaan harva se päivä kun jossain kirpparilla käy. Ite en ole ostanut yhtäkään, koska keneltäkään en tähän mennessä muista kuulleeni yhtään positiivista sanaa bändistä.

Tsot tsot. Yksi legendaarisimmista suomimetallibändeistä. Homman nimi on speed metal. Aivan upeeta. Stonen Niiranen soitti Airdash:ssa ennen liittymistään Stoneen. Toisessa kitarassa Roope Siren. Turha odottaa mitään teutonimättöthrashia.

HELLUVA NOISE!!!!!
thrashmetallisti
06.04.2005 23:33:34

Tsot tsot. Yksi legendaarisimmista suomimetallibändeistä. Homman nimi on speed metal. Aivan upeeta. Stonen Niiranen soitti Airdash:ssa ennen liittymistään Stoneen. Toisessa kitarassa Roope Siren. Turha odottaa mitään teutonimättöthrashia.

HELLUVA NOISE!!!!!

Kyllä Airdash on todella kova, vasta olen lähiaikoina alkanut enemmän taas kuuntelemaan, vaikka levyt hyllyssä on. Ainoastaan Junnun vokalisoinnista en pidä, mutta sitäkin oppii kuuntelemaan. Teknistä tavaraa myös mukana, kuten Stonellakin.
Thrash till death!
KanZuu
07.04.2005 00:18:19 (muokattu 07.04.2005 18:53:12)
Kyllä Stone jyrää kun suomalaisista hevibändeistä puhutaan! Se harmittaa etten ole livenä päässyt todistamaan, mutta jos nyt vetäisi keikan tai enemmän, niin minä sinne ainakin tunkisin! Kaikki levyt on minusta hyviä ja omistan ne, myös Freen jossa on kyllä ollut kova setti! Lähiaikoina olen Coloursia kuunnellut eniten, Get Stonedia taas soittanut, sitä on hauska vetää. Kyllä tuo Colours on minusta hyvä ja ei lainkaan niin kaukana parin ekan laadusta kun monet tuntuvat pitävän.

PS. Mulla ois Airdashin "Both Ends Of The Path" cd-levy myynnissä, josta en niin pidä, jos jotakuta kiinnostaa laita pikaviestiä.

Lisäys:
Unohtu sanoa, että minä kyllä pidän paljon tuosta Joutsenniemen äänestä, sopii Stoneen kun nokka naamaan! Yrittäkääpä (ne jotka tykkää Stonesta) kuvitella miltä se kuulostaisi jollain muulla laulajalla!
Aegis
07.04.2005 09:46:55
PS. Mulla ois Airdashin "Both Ends Of The Path" cd-levy myynnissä, josta en niin pidä, jos kiinnostaa laita pikaviestiä ja sovitaan lisää!

Jos miulla tulee äkkilinen Airdashin himo, niin ei tarvitse kuin mennä bussilla viereiseen kylään ja hakea kirpparilta tuo myymäsi levy vinyylinä. Siellä se on odottanut jo varmaan pari vuotta, enkä ole sitä hakenut pois kun ei ole kukaan suositellut koskemaan siihen, heh. Että tällä kertaa voi kaupat jäädä tekemättä.
trooperRIOT
07.04.2005 13:04:43
Stone, No Anaesthesia ja Emotional Playground.

Jälkimmäinen on aika makea progevivahteinen teos.
S.i.r.
17.04.2005 17:00:28
Mitenkään keskusteluun osallistumatta mainitsen vain sen, että Stone-sivuja on tänään taas päivitetty. Tulkaahan kyläilemään.

http://www.stonetribute.tk
Naama-amis
17.04.2005 17:39:21
Sten! Tillbak till stenåldern!
"Vaikka muuten puhuttaisiin korrektia, ruotsinkielistä ruotsia, niin sitten kun kirotaan, tulee perkele silti." - Bettina S.
la m quina
17.04.2005 18:53:50
Että tällä kertaa voi kaupat jäädä tekemättä.

Meitsikään ei osta.
Jii
18.04.2005 22:03:31
Sten! Tillbak till stenåldern!

Alat olla ytimessä.

Kyllähän nuo silti valitettavasti alkuperäisen mukaan vedetään. ;-)
Birth, copulation, and death. Is this your life?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)