Aihe: CRUMBLAND
1
SURf
13.12.2002 11:11:15 (muokattu 01.04.2003 18:42:18)
Pitäis ehkä mennä gallupin puolelle mutta kun nyt aloitin tähän niin olkoon...

Mafia ulosti just Crumblandin slide-biisin.
Kuulosti oikein kivalta, kommentteja ko. kokoonpanon tuotannosta, tietoa ryhmästä, kuka, mistä, mitä? Tsekkasin nettisivut muttei selvinny tarpeeks.
Mikä on etukäsi? Joka tapauksessa, kiitos siihen.
Mursuviiksi
17.12.2002 14:57:51
Juuri tuon Slide-kappaleen olen muutaman kerran kuullut mafialta ja eipä oikein säväyttänyt. Hyvin tuotettua jne, mutta jotenkin vähän hengettömältä kuulosti ainakin tuo kappale. Semmoinen Nickelbackin, PODin ja uudemman Liven hybridi...eli "musiikkia markkinoille" meininki minun mielestä.
+7min
Jen
01.04.2003 18:11:48
Slide on hyvä biisi, mulla on se nauhalla ja alan pikkuhiljaa kyllästyä siihen, joten uutta matskua odotellessa!

Keikalle pitäs mennä bändiä katsomaan, niin näkis että miten toimivat livenä!
The crowd waits and turns their faces towards you expectantly. You give them what they need, but their useless criticism makes you die a bit more inside.
SURf
08.04.2003 13:00:41
Jos tavuun kuuluvaa vokaalia seuraa yksi tai useampia konsonantteja, joita vielä seuraa vokaali, tavuraja sijoittuu välittömästi ennen viimeistä konsonanttia.
Jen
14.04.2003 19:24:06
Joo, ja 23.4. Hesassa paikassa nimeltä Kaarle XII. Sinne!
The crowd waits and turns their faces towards you expectantly. You give them what they need, but their useless criticism makes you die a bit more inside.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)