jtpennane 08.11.2002 15:23:59 | |
---|
avest ye bloody tortoise. uutta gallupia/kysymystä peliin: miten/mihin olette kiinnittäneet lehmiksenne settiin? lisäksi saa suositella sopivaa lehmänkellopeliä jazzfunk-tyyliseen soitantaan. kiitämme! |
BassoSolo 08.11.2002 16:24:18 | |
---|
avest ye bloody tortoise. uutta gallupia/kysymystä peliin: miten/mihin olette kiinnittäneet lehmiksenne settiin? lisäksi saa suositella sopivaa lehmänkellopeliä jazzfunk-tyyliseen soitantaan. kiitämme! Basariin, kahdella tomilla toimii hienosti. Haaveilen tosin pedaali lehmänkellosta, DIY systeemi on jo kehitteillä... |
welho 09.11.2002 01:34:59 | |
---|
avest ye bloody tortoise. uutta gallupia/kysymystä peliin: miten/mihin olette kiinnittäneet lehmiksenne settiin? lisäksi saa suositella sopivaa lehmänkellopeliä jazzfunk-tyyliseen soitantaan. kiitämme! Mulla on haitsun vasemmalla puolella sellainen perkussiohärdelli ja siellä on pari lehmistä. Kädelle ja jalalle... |
Esa 11.11.2002 14:09:17 | |
---|
mulla on crashin telineessä kiinni tyhmän näkösellä clamp-systeemillä kiinni.yamaha-setin mukana tuli ylimääränen sellanen pallonivel-laitos niin keksinpä laittaa sen lehmänkellon(millenium!7.90€ ja cowbellhalter 3.90@thomannilta) siihen kiinni.ja siinä haitsun vieressä se kelli roikkuu..ei sille kyllä paljoo käyttöö oo... |
Esa 11.11.2002 14:09:54 | |
---|
mulla on crashin telineessä kiinni tyhmän näkösellä clamp-systeemillä kiinni.yamaha-setin mukana tuli ylimääränen sellanen pallonivel-laitos niin keksinpä laittaa sen lehmänkellon(millenium!7.90€ ja cowbellhalter 3.90@thomannilta) siihen kiinni.ja siinä haitsun vieressä se kelli roikkuu..ei sille kyllä paljoo käyttöö oo... osaan minä kirjottaa..se on kiinni on kiinni kiinni on on kiinni... |
Eki 11.11.2002 14:29:04 | |
---|
Miten se pedaalilehmänkello edes toimii, en oo ikinä nähny livenä? |
Siinä on iso lehmänkello pystyssä ja sit pedaali siinä edessä jolla sitä kelloa kilistellää. r0kr0k |
Youni 04.04.2005 20:12:12 | |
---|
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Stingray 04.04.2005 21:35:55 | |
---|
Miten se pedaalilehmänkello edes toimii, en oo ikinä nähny livenä? Drummerworld:ssä Horacio "El Negro" Hernandezin videolla näkyy toi pedaalikello hyvin. Muistaakseni joku soolo improvisaatio se pätkä oli nimeltään. |
rm_wispila 08.04.2005 09:57:31 | |
---|
Itsekin joskus rakentelin vanhaan basarin pedaaliin telineen lehmänkellolle(eipä silloin ollut paljon kaupoissa tarjolla). Pedaalin nuija tosin oli kohtuullisen kömpelö astalo, joten poistin huopamollukan ja korvasin sen vanhasta rumpukapulasta sahatulla alapäällä, johon porasin reiän päähän ja liimasin pedaalin nuijan varteen. Soundi oli mielestäni vastaava kuin kapulalla soitettaessa, ja pedaali kevyt polkea. |
markkuliini 08.04.2005 11:43:24 | |
---|
Itsekin joskus rakentelin vanhaan basarin pedaaliin telineen lehmänkellolle(eipä silloin ollut paljon kaupoissa tarjolla). Pedaalin nuija tosin oli kohtuullisen kömpelö astalo, joten poistin huopamollukan ja korvasin sen vanhasta rumpukapulasta sahatulla alapäällä, johon porasin reiän päähän ja liimasin pedaalin nuijan varteen. Soundi oli mielestäni vastaava kuin kapulalla soitettaessa, ja pedaali kevyt polkea. Runo. www.vasamayhtye.com |
eljohnny 08.04.2005 15:50:24 | |
---|
Mulla on lehmänkello basari päällä ja siinä se onkin oltava, ainakin omasta mielestäni. Telineen olen tehnyt itse hitsailemalla putkesta ja sopivasta ruuvista, johon sitten lehmis kiristetään siipimutterilla. Koko härpäke ei maksanut mitään, koska tein sen aikoinani käsityötunnilla Tuo viritys näkyy jotenkin omassa kuvassa. Itse kello on joku LP:n aikas iso malli, ehkä vähän liiankin järeä Venyttely on kaiken A ja O. |
J. Cool 08.04.2005 19:20:41 | |
---|
mul on jalalle yks, gibraltarin kiinnikkeellä. ja mainostanpa tässä että se on HUONO. ei kestä kovin lujaa polkee niin rupee irtoilee. ja suunniteltu vähän pöhkösti, kellon kulmaa ei oo ajateltu ja ite kiinnikkeessäkään ei oo kyllä käytetty aivoa ollenkaan. toimiihan tuo klavereeninä ku polkee varovasti. eikä piikkejäkään tullu mukana (jotka pitää pedaalin paikallaan). miten noi muut? käsittääkseni yamahalla on toimiva peli. niin ja sit on yks basariin kiinnitettävä, joka on paitsi että liian pieni, myös huono muutenki, kiinnike ei tahdo pitää. sit on vielä yks iha vaa ständin klämppiosassa kiinni, ainoa kunnolla toimiva ratkasu näistä. don't touch my bumtsibum |