Aihe: Sonar XL 2.0 käyttöohje?
1
Basshunter
03.04.2005 15:17:03
Tuota Sonar XL 2:n käyttöohjetta oon koittanu netistä ettiä, mut eipä löydy.. tietäskö joku, mistä tuo löytyy esim. pdf:nä tai kehtaisko joku luopua omastaan asevelihintaan?
Hevi turvottaa.. -Petosalmi-
sami_sumea
03.04.2005 15:33:26

Tuota Sonar XL 2:n käyttöohjetta oon koittanu netistä ettiä, mut eipä löydy.. tietäskö joku, mistä tuo löytyy esim. pdf:nä tai kehtaisko joku luopua omastaan asevelihintaan?

Ennen suurempaa v*ttuilutulvaa voin sanoa, että ei kannata kysellä näiltä palstoilta. Warettajia ei hirveän suvaitsevalla silmällä täällä katsota.

Lukkoa ja bannia.

...
http://www.lumme-tuotanto.com
Basshunter
03.04.2005 15:55:48
Missäs se on sanottu, et toi mitään waretus-juttuja edes on.. hienoo torpedointia, vaikka et tiedä taustoja..
Boltsa
03.04.2005 22:16:27
Yleensä kun ostaa tälläisen ohjelman, ne käyttöohjeet tulevat mukana..
No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki!
Basshunter
04.04.2005 17:32:46
Mä oon noita eri äänittelyohjelmia (Kristalia, vanhoja cakewalkeja, jne..) jonkun verran pyöritelly. Pari kaveria eri soittoporukoista on sit multa kyselly, et miten tää ja miten tää kannattas / vois tehdä ja olis paljon helpompi pistää kaverille käyttöohje käteen, "et kato siitä", kuin aina soitella tai selvittää, yms. Eipä sillä, musta on kiva jelpata, jos jotain satun tietään, mut toi helpottas asiaa.. Se mistä nää kaiffarit on ohjelmansa hommannu tai saanu - en tiä eikä kuulu mulle, koska he eivät kuitenkaan niin tuttuja kavereita ole.. ja sit se, et kyllähän noita ihan kaupasta ostettujakin vanhoja äänitys- yms. ohjelmia myydään, ostetaan ja vaihdellaan tuttujen ja tuntemattomien kesken, niin kyl ne paperit vaan aikojen saatossa tuppaa hukkumaan. Ja kun suomalainen mies ei perinteisesti käyttöohjetta lue, ennen kuin jotain hajoo, niin sillon ne lappuset tahtoo jo olla jossain hävöksissä.. tha's it..
Petronome
06.04.2005 22:41:46
Usein valmistajalta saa uuden manuskan kun ottaa yhteyttä. Tosin Sonarissa se on sen verran paksu, etten tiedä lähettääkö ne sitä ihan mielellään.
En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)