Hevitytteli 01.04.2005 22:04:13 | |
---|
joo minkäs laisesta sarjasta on kyse? ja mihin se parhaiten soveltuu? mikä olisi parempi sabianin sarja jos heviä soitetaa. parissa pellissä pitäisi olla medium sustaini ja parissa oikein lyhyt sustaini. |
asa 01.04.2005 22:37:32 | |
---|
Mitähän jos kävisit itse tutustumasssa Sabianin kotisivuilla oleviin sampleihin? Sitten kuuntelet omilla korvillasi mitkä kuullostavat heveiltä, ja ostat niitä hevibändisi hevisettiin. Lyhyesti sanottuna AAX on hyvä sarja. UP THE IRONS! |
Shitmanek 01.04.2005 22:45:41 | |
---|
Eikö tätä olisi voinut laittaa tuohon edelliseen perustamaasi peltikeskusteluun? |
dictatorsh*t 02.04.2005 00:02:33 (muokattu 02.04.2005 00:02:44) | |
---|
Eikö tätä olisi voinut laittaa tuohon edelliseen perustamaasi peltikeskusteluun? Ei selvästikään. Hello to all of your swinging parts!
Myrik les! |
tthei 02.04.2005 00:14:41 | |
---|
Mitähän jos kävisit itse tutustumasssa Sabianin kotisivuilla oleviin sampleihin? Sitten kuuntelet omilla korvillasi mitkä kuullostavat heveiltä, ja ostat niitä hevibändisi hevisettiin. Lyhyesti sanottuna AAX on hyvä sarja. Juu yhtä AAX Studio Crashiä oon vähän testaillu ja oli se kyllä aika helmi pelti mielestäni. Mutta noi samplet valmistajien sivuilla ei aina oo niitä kaikkein luotettavimpia, että niiden perusteella ei välttämättä kannata mitään päätöstä tehä. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
Pallukka 02.04.2005 06:13:41 | |
---|
Mullon AAX:ää 8" splash, 18" stage crash ja 14" mini chinese tai china, en nyt muista. nuo splash ja crash on aivan loistavia kummatkin mut tossa chinesessä on jotenkin tosi erikoinen soundi.. no, ehkä se pitää hakata ruotuun :) mut toista kertaa en samaa chineseä ostais. AA vois olla enemmänkin semmonen "hevi"-sarja sabianilta ku ne pellit on kehitelty kestämään mahd paljon |
fifehole 02.04.2005 08:17:02 | |
---|
AAX plosionia on tullut kehuttua jo monesti. Ne on todella hyviä all around symbaaleja. Mutta kannattaa testata jos mahdollista koska symbaalit yleensä on yksilöllisiä, esim. fasulla on testihuone. Head for an eye |
turjake 02.04.2005 09:22:03 | |
---|
joo minkäs laisesta sarjasta on kyse? ja mihin se parhaiten soveltuu? mikä olisi parempi sabianin sarja jos heviä soitetaa. parissa pellissä pitäisi olla medium sustaini ja parissa oikein lyhyt sustaini. Mulla on koko kattaus AAX:n Stagea. 16-16-18 crashit, 8 splash, 20 ride ja 14 haitsut. Tosi hyvät pelit, taipuvat aika moneen. Raidi on sekoitus pingiä ja sointia, kellon juuresta saa selkeän saundin, mutta pelti kräsähtää mukavasti, kun mättää. Mielestäni ei heviraidi, jos mitään hevistä ymmärrän. Splash on tosi leikkaava ja hätäinen. Crashit ovat melko herkät ja sellaiset aika peruspasselit, eivät missään nimessä liian kirkassointiset omaan makuuni, 18-tuumainen jopa yllättävän tumma, sillä dark-versio on vielä erikseen olemassa. Yllättäen 16-tuumaisetkin ovat eri luontoiset, toinen on selkeästi tummempi kuin toinen ja pinnatkin hieman poikkeavat toisistaan urien syvyyden suhteen. Lienevät eri nassikoiden sorvaamat ;). Haitsuista nyt en osaa muuta sanoa, kuin että A-customeiden rinnalla ovat pehmeämmät ja reilusti omaa korvaani enemmän miellyttävät. Vastaavat kyllä mättöönkin tarvittaessa. Ai niin, AAX Stage selviytyi mielestäni vallan loistavasti pahimmasta hardcore-testistä, eli rumpujen äänityksestä kotivehkeillä Behrun mittamikkikonkat overeina kaikuvassa betonitreenikämpässä ;) Biisit saatavilla, mikäli kiinnostaa tsekata äänimaailmaa. |
Stereophile 02.04.2005 10:31:53 | |
---|
Mulla on kans AAX Stage crashit (16" ja 18"). Olen ollu erittäin tyytyväinen niihin. Kuten edellinen vihjasi, on mukavan matala ja miellyttävä soundi. |
Kimmo72 02.04.2005 15:14:59 | |
---|
Juu.. Mulla 17" studio, 18" Explosion ja 18" Dark chrashit ja tarvii sanoa että hyviä on kyllä. Vähän rankenpaan soittoon aivan mahtia. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Stereophile 02.04.2005 15:57:00 | |
---|
Huomasin muuten samalla, että sabianit "elää" vähemmän telineessä kuin esim alchemyt. Mukavampi soittaa, kun ei pellit heilu missä sattuu. Eikä muuten ole ruuvit sen tiukemmalla... |
HEVY 02.04.2005 22:39:26 (muokattu 02.04.2005 22:58:15) | |
---|
Mulla on pellit tällä hetkellä kaikki AAX Stage-sarjaa. 10,12 splash, 14 haitsu, 17,18 crash, 18 china ja 20 ride. Ainut minkä tällä hetkellä vaihtaisin on riden, johonkin vähän raskaampaan tavaraan. Toisaalta tänään löytyi siitäkin ihan uusia ulottuvuuksia kun annoin sen tuntea kuka määrää, eli ei se mikään huono peltioo, mutta ehkä 21" olis parempi. VOIMAA SE ON PAINOVOIMAKIN! |
-imp- 03.04.2005 11:47:51 | |
---|
HYVIÄ PELTEJÄ!!! Itse olen totaalisen rakastunut. AAX:t soveltuu ainakin metalliin, jota itse soitan. Crasheista ainakin 16" aika herkästi syttyviä, eikä tarvitse niin paljoa voimaa soidakseen kauniisti. Miinus puolena sarjasta vois mainita hinnan. Mutta laatua tietysti vastineeksi saa, eikä köyhän kannata ostaa halpaa, suosittelen lämpimästi... ketkä vitun muut? |
HFE 03.04.2005 12:43:30 | |
---|
HYVIÄ PELTEJÄ!!! Itse olen totaalisen rakastunut. AAX:t soveltuu ainakin metalliin, jota itse soitan. Crasheista ainakin 16" aika herkästi syttyviä, eikä tarvitse niin paljoa voimaa soidakseen kauniisti. Miinus puolena sarjasta vois mainita hinnan. Mutta laatua tietysti vastineeksi saa, eikä köyhän kannata ostaa halpaa, suosittelen lämpimästi... Jos luottokortti löytyy niin massmusic.netistä jenkeistä saa AAX-sarjaa törkeän halvalla ja, jos ei tilaa isoa määrää kerralla niin rahdit ja tullit pysyvät aisoissa. Esim. stage crashit vähän sadan dollarin päälle, 14" stage hatsit 200 dollaria... |
turjake 03.04.2005 17:30:26 | |
---|
Jos luottokortti löytyy niin massmusic.netistä jenkeistä saa AAX-sarjaa törkeän halvalla ja, jos ei tilaa isoa määrää kerralla niin rahdit ja tullit pysyvät aisoissa. Esim. stage crashit vähän sadan dollarin päälle, 14" stage hatsit 200 dollaria... Sieltäpä oma läjänikin on roudattu, tosin ihan käsipelillä, ei postilla. Massmusicin lisäksi pistäessä vähän eri peltejä pakettiin, mitä alunperin oli tarkoitus, tulivat vempaimet maksamaan n. kolmasosan Thomannin hinnoista. Tervemenoa jenkkilään ;) |
Kuinkas iso homma toi muuten on? (paperisota ja ympärimaailmaa soittelu) En ole uskaltanut tilata oikeastaan mitään, koska toimin logistiikka-alalla ja tiedän kuinka v-mäinen tullilaitos voi olla...Entäpä kulj. vakuutukset yms. ja kuinka kauan kestää tilauksesta ennenkuin roinat on suomessa + tullaus ja kaikki on hoidettu, eli pellit setissä kiinni? ketkä vitun muut? |