kojones 03.04.2005 16:27:46 | |
---|
Haulla en löytänyt.. Nyt on tullut tilanne jolloin kiinteätallaisuus saa riittää ja joudun luopumaan rakkaasta SG:stäni. Haussa on nyt jokin kunnon tilukeppi, esim. RG, Dinky.. Eli kertokaapas mitä Lisenssi-floydeja kannattaa välttää ja millä oikeasti tekeekin jotain, tulee kovaan käyttöön. |
moottorisaha 03.04.2005 16:38:08 | |
---|
Schaller on ainakin todella laadukas. Ja niissä vähän kalliimissa Ibanezeissa tietääkseni kanssa ihan asialliset. "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Niskamies 03.04.2005 16:46:05 | |
---|
Schaller on laadukas. Sitten tietysti OFR. Ja sitten Ibanezin Edge, Edge-Pro(varsinkin kun tukipaalut vaihtaa) ja sitten Lo-Pro Edge. Nuo ovat ainakin laadukkaita. Jacksonin JT-6:sta on kuulunut ristiriitaista tietoa. Mulla oli trimmattavana yksi Charvel Model 4 missä oli Jt-6, ja se ei ainakaan pitänyt virettä toivotulla tavalla. Meitsi on meshissä. |
Joq 03.04.2005 17:11:51 | |
---|
Mulla on ESPin lisenssi-floikka toiminut todella hyvin |
Carpenter 03.04.2005 17:14:06 (muokattu 03.04.2005 17:15:20) | |
---|
Schaller ja Ibanezin Edge, Edge Pro ja Lo-Pro Edge ovat ainakin hyviä. Mutta taas yhden halpis Jacksonin floikka oli ihan kauhea. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
kojones 03.04.2005 17:15:19 | |
---|
Mulla on ESPin lisenssi-floikka toiminut todella hyvin Mikähän malli? Käytettyjä katselen, kokeilemaan ei välttämättä pääse. MH-301 olisi muuten pätevä.. |
Joq 03.04.2005 17:21:49 | |
---|
Mikähän malli? Käytettyjä katselen, kokeilemaan ei välttämättä pääse. MH-301 olisi muuten pätevä.. M-200 FM. Mun käsittääkseni kyllä kaikissa ESPeissä joissa on lisenssitalla, on sama talla. En ole kyllä varma |
LassiÖ 03.04.2005 17:25:04 | |
---|
mun ärgeessä on lo-trs joka ainakin pitää vireen kammettaessa. Nyt on tosin lukittuna kun en jaksanu sitä mieletöntä viritysrumbaa joka kerta. |
Lego 03.04.2005 17:26:29 | |
---|
Edge-Pro(varsinkin kun tukipaalut vaihtaa) Moneenko oot vaihtanu? Meinaan vaan että hyvä tämä on ilman tuota operaatiotakin.. "Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut" |
ReBeat 03.04.2005 17:38:08 | |
---|
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Niskamies 03.04.2005 18:43:19 | |
---|
Moneenko oot vaihtanu? Meinaan vaan että hyvä tämä on ilman tuota operaatiotakin.. En ainoaankaan, mutta näin olen kuullut. Kyllä tuo talla on hyvä, mutta luetun perusteella vielä parempi. Tossa mun kirjoituksessa oli sana "varsinkin" joka ei kiellä edge pro hyvyyttä ilman tukipaalujen vaihtoa. Meitsi on meshissä. |
Hannu H. 03.04.2005 19:00:27 | |
---|
Tai sit katot käytettynä jotain, mis olis orkkis floikka. alta 500€ saa jenkkikramereita joissa on ofr ja hyviä keppejä ovat muutenkin (ainakin tuo minun pacerini). "Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page- |
Da Make 03.04.2005 20:55:05 | |
---|
Schallerin tallat ovat hyviä, eivät yhtä työkalumaisia kuin OFR mutta oivia pelejä kaikinpuolin. Ibanezin Edge-Pro on myöskin todella hyvä. Kuten myös vanhempi Lo-Pro Edge ja alkuperäinen Edge. Mielenkiintoinen vaihtoehto saattaisi olla Ibanezin Zero Resistance kuulalaakeroitu vibrakampi systeemi. Sitä on S-sarjan kitaroissa, halvimmat mallit pyörinenvät siinä 500e paikkeilla. |
Mielenkiintoinen vaihtoehto saattaisi olla Ibanezin Zero Resistance kuulalaakeroitu vibrakampi systeemi. Sitä on S-sarjan kitaroissa, halvimmat mallit pyörinenvät siinä 500e paikkeilla. Odottelinkin jo milloin joku ZR:n ottaa puheeksi. Kokemuksia tuosta? |
Velli 04.04.2005 12:16:50 | |
---|
Tässäpä ne floydit, joita kannattaa pitää silmällä: Ibanez EDGE Ibanez Lo-Pro EDGE Schaller Floyd Rose Gotoh Floyd Rose Original Floyd Rose Ibanez Edge Pro Nuo kaksi ylintä Ibanezin tallaa ovat ylivertaisia noihin muihin nähden, koska ne ovat ainoat missä tallan tukipaalut ovat lukittavat. Nuo muut tulevat hyvänä kakkosena ei-lukittavine tukipaaluineen. |
zzy 04.04.2005 16:37:29 (muokattu 04.04.2005 16:42:37) | |
---|
Ibanez kastiin lisäisin myös Double edge..eli Lo-pro edge piezolla. Tosin eipä taida ihan helposti löytyä varaosien joukosta :) No, vireen pitää ainakin hienosti. Edittiä: taitaa liikkua myös nimellä Double Lo-Pro EDGE. |
hanipai 04.04.2005 17:23:13 | |
---|
Mulla Kahlerin talla Carvinissa siis aidon floikan kopio ja kyllä tuntuu hyvältä. En tiedä miten aito sitten ois parempi. Joku voisi ehkä kertoa. Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
janik 04.04.2005 18:04:36 | |
---|
Mihin se lukittavien tukipaalujen toiminta perustuu??? |
janik 04.04.2005 18:05:10 (muokattu 04.04.2005 18:10:50) | |
---|
Mihin se lukittavien tukipaalujen toiminta perustuu??? saako niitä jostain ostettua? |
Velli 04.04.2005 20:35:59 | |
---|
Mihin se lukittavien tukipaalujen toiminta perustuu??? saako niitä jostain ostettua? Niiden paalujen sisällä on vielä pienet ruuvit, jotka kiristetään kitaran sisällä olevaan holkkiin, jonne se koko paalu siis ruuvataan kiinni. Se jämäköittää tukipaalun, niin että se ei pääse liikkumaan ollenkaan. Koettakaapa te ei-lukittavien paalujen omistajat seuraavan tallahuollon yhteydessä koettaa heilutella niitä paaluja silloin kun se talla on poissa paikoiltaan, aika paljon heiluu ja sen voi arvata miten se ajan saatossa vain väljääntyy ja väljääntyy... Kyllä niitä tukipaaluja saa ostaa (ainakin tilattua) periaatteessa mistä tahansa liikkeestä joka edustaa Ibanezia. Tässä varaosakoodi niille paaluille: 2LE2-B |