Aihe: Marty Friedmanin opetus DVD?
1
rakula
02.04.2005 19:30:53
Olen katellut, että Martylla on ainakin ilmestynyt joku uusi, tais olla 99 hot licks, tai joku. Mutta mutta, onko Martyn mitään Dvd:eitä myynnissä suomessa? Ei viittis jenkeistä tilailla.
Se on Viidakon laki
meekz
03.04.2005 18:29:02
HMM... sanoisin et ei kannata ostaa. oon nahny pari niita ja ne on ihan paskoja.

t. tyyppi jonka mielesta Tornado of Souls - solo on yks maailman parhaista metalli kitarasooloista
in Gold Oil Drugs i dont trust
toxic
03.04.2005 19:07:25
HMM... sanoisin et ei kannata ostaa. oon nahny pari niita ja ne on ihan paskoja.

t. tyyppi jonka mielesta Tornado of Souls - solo on yks maailman parhaista metalli kitarasooloista

Eiih, taas. Aina kun kuulen Tornado of soulsin, niin se on pakko kuunnella.

Eikös Martyllä ole jokin melodic ***** **** tai jokin sellainen opetus video? (kertoo varmaan aika paljon:)
Jormaz
03.04.2005 20:59:41
Melodic Control, helevetin kova video. Mies ei keskity mihinkään tekniikan esittelyyn vaan itse asiaan eli melodian rakentamiseen.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Arkka
04.04.2005 12:20:38

^ juuri näin =)

Ite tykkään noista vanhoista. Niiden etu on juuri tuo, että ne ei opeta mitään teknistä shittiä vaan musiikkia. Friedmanin vahvuus kuitenkin on juuri tuo soolojen rakenne ja melodia (vähättelemättä tekniikkaa).

Tuota "99 secret lead guitar phrases":ia en oo Suomessa nähny itekkään. Kovasti kiinnostaa kyl.
Ne vain yrittävät saada minut näyttämään vainoharhaiselta.
Eddie
04.04.2005 12:54:24

Melodic Control, helevetin kova video. Mies ei keskity mihinkään tekniikan esittelyyn vaan itse asiaan eli melodian rakentamiseen.

Saako tosta videosta mitään irti?
toxic
04.04.2005 15:44:07 (muokattu 04.04.2005 15:45:03)
Taidanpa ostaa sen, jos löydän. Tai sitten alistun lataamaan sen dc++:lla. Niin, ja Saako tosta videosta mitään irti?

Edit: Siis melodick controlista puhun.
rakula
04.04.2005 20:15:35
Taidanpa ostaa sen, jos löydän. Tai sitten alistun lataamaan sen dc++:lla. Niin, ja

Edit: Siis melodick controlista puhun.

Niin ja mun se yksi kysymyksistä oli, että saako suomesta?
Se on Viidakon laki
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)