Mäkin oon aatellu nimenomann ostaa ton digitechin. Netissä kuuntelin niitä näytteitä ja kuulosti hyvältä. Tuntuu lähtevän soundia laidasta laitaan? Noill netin ääninäytteillä ei tee mitään. Munsta. Antavat lähinnä epämääräistä suuntaa. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Teijo K. 03.04.2005 22:43:29 | |
---|
Noill netin ääninäytteillä ei tee mitään. Munsta. Antavat lähinnä epämääräistä suuntaa. Jep, ainakaan sen BP200 ääninäytteet ei olleet sinnepäinkään mitä siitä sitten lähti. Palijon rouheempaa oli netissä kuin livenä. |
JR/Rajah 03.04.2005 23:15:22 (muokattu 03.04.2005 23:16:49) | |
---|
Itse olen käyttänyt kyseistä Ibanezin säröä jo pari vuotta ja ei ole tullut tarvetta vaihtaa toiseen. Hyvää pörinää saa aikaiseksi, mutta voi tosiaa olla aika jyräävää. Riippuu musiikkityylistä, mitä soittaa. Itselleni se sopii hevijyrään mainiosti ;) Voin suositella lämpimästi ja eihän siinä paljoa köyhdy, koska ovat melko halpoja vehkeitä. No onhan nuo Digitechin pedaalitkin halventuneet viimeaikoina aika reippaasti. Eli kannattaa verratta molempien säröt, koska ovat varmaan samaa hintaluokkaa. Yksi paska puoli tossa Ibanezin pedaalissa ainakin omassa käytössä tuli esille. Eli jos pedaalia käytti 9V paristolla, niin ei voinut ikinä olla varma, että menikö särö päälle kun polkasi. Vaihdoin sitten verkkovirtaan ja laite on toiminut kuin unelma. En tiedä mistä tämä "kosketushäiriö" johtui ??? Rok!!! http://www.kuritushuone.info |
Ville S 03.04.2005 23:19:57 | |
---|
Itse asiassa ihan OK OD/dist. pedaali varsinkin hinnakseen. Itse käytän myös sitä mutta käytän myös Boss ME-50B.n bassdriver mallinnusta joka on kans tosi hyvä. Mutta se attack nappula on kyllä aika syvältä, itse pidän aina pois päältä ellen halua tahalteen pottuilla jollekkin huonolla saundilla, njäh! |
Jesus Muerte 04.04.2005 16:01:58 | |
---|
Minultakin tuommoinen löytyy ja voin sitä kyllä ihan hyvillä mielin suositella. Soundivaihtoehtoja löytyy ihan omiksi tarpeiksi ja ylikin. Aktiivibassolla en tosin saanut tuota toimimaan omaa korvaani miellyttävästi. En minä sen kyseisen basson kanssa kyllä päässyt muutenkaan koskaan ihan sinuiksi. Mutta passiivibassolla toimii just niinku pitää, noinniinku soundipoliittisesti. Yksi paska puoli tossa Ibanezin pedaalissa ainakin omassa käytössä tuli esille. Eli jos pedaalia käytti 9V paristolla, niin ei voinut ikinä olla varma, että menikö särö päälle kun polkasi. Vaihdoin sitten verkkovirtaan ja laite on toiminut kuin unelma. En tiedä mistä tämä "kosketushäiriö" johtui ??? Itse olen huomannut saman. Eipä tuo iso ongelma ole, kun yleensä sitä verkkovirtaa on saatavilla, jos kerran vahvistimessakin valot palaa. :) Mikä lie suunnittelumoka. Tsekkaa Impishin uusi demo!
http://www.impish-band.com |
Leprosy 09.06.2015 15:47:33 | |
---|
Onks Iba lopettanut tän valmistamisen? https://soundcloud.com/rattleplague-official |
aschrode 18.06.2015 15:46:06 (muokattu 18.06.2015 15:46:44) | |
---|
Leprosy: Onks Iba lopettanut tän valmistamisen? Taitaa olla juu, mulla on yksi ylimääräinen treeniksellä hyllyssä. Osta pois :) EDIT: Eiku sullahan näyttää olevankin jo tuollainen. Osta toinen :D Look behind you, a three-necked guitar! |