ahka 03.04.2005 18:18:17 | |
---|
Omistinpa kerran hienon sähkökitaran, punainen Washburn Idol WI64. soittelin ja tykkäsin kovasti kunnes mielenkiinto hiipui (en enää oikein edennyt soittotaidoissani..) ja into lumilautailuun sen sijaan taas heräili. mitä tapahtui? VAIHDOIN KITARAN LUMILAUTAAN!! silloin tuntu hyvältä- lauta oli ihan mieletön.. Mutta nyt talvi alkaa olla takana ja uusi rakkaus kitaran soittoon heräilee mutta nurkassa lojuu ikivanha rähjä akustinen joka ei edes soi. Kllä kaduttaa se vaihto.. Pitäs saada uus kitara (sähkis tai akustinen). Minkäslaisia täällä olis jossain tarjolla. Olen uusi käyttäjä joten suokaa anteeksi jos nyt kyselen kitarakamoja väärästä paikasta. Riittää että kitara on hyvässä kunnossa ja soi kauniisti. Jeps! Jatkakaa. |
ReBeat 03.04.2005 18:23:20 | |
---|
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
metallfan 03.04.2005 18:50:27 (muokattu 03.04.2005 18:51:39) | |
---|
jep toria toria. |
Niskamies 03.04.2005 18:53:16 | |
---|
Paljonko sulla on rahaa käytettävänä ja minkätyylistä kitaraa on haussa? Meitsi on meshissä. |
Joo huomasin tuon torin ja oon vähän jo kahlaillu. No vitsi kun on tuota rahaa nyt menossa vaikka mihin (rottweilerin pentuun, muuttoon vuokravakuuksineen, mahd. autoon jne. jne.). Sellanen 300-500 egee. Jos nyt tuolla summalla lähtis akustista hakemaan. Kertokeehan mitä sillä saa nyt pahimpaan soitto vimmaan! Kiitoksia avusta! |
elbowski 03.04.2005 22:12:38 | |
---|
Joo huomasin tuon torin ja oon vähän jo kahlaillu. No vitsi kun on tuota rahaa nyt menossa vaikka mihin (rottweilerin pentuun, muuttoon vuokravakuuksineen, mahd. autoon jne. jne.). Sellanen 300-500 egee. Jos nyt tuolla summalla lähtis akustista hakemaan. Kertokeehan mitä sillä saa nyt pahimpaan soitto vimmaan! Kiitoksia avusta! Tuollahan nyt saa jo vaikka mitä. Jos Stadissa asioida voit niin käyppä Soitin-Huttusella. www.soitin-huttunen.com Se en ollut minä, se oli Pastilli??? IMIK #25 Ärlä #017 |
Mrezzye 04.04.2005 08:31:23 | |
---|
Woe tollo! Perusvirheen teit. No ei muuta kuin uutta matoa koukkuun ja soittelua jatkamaan. Torin lisäksi käytettyäjä kitaroita voit katsastaa esim. Keltaisesta pörssistä ja Soundin sekä Rumban ilmoituksista. Mneti torilla on kuitenkin ehkä paras tarjonta ja hinnatkin useimmiten kohdallaan. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |