lucbass 03.04.2005 20:50:11 | |
---|
Chuck Billy, kautta-aikojen kovin thrashmetalääni, jolta taipuu myös death metal murahtelut sekä puhtaat. todellaki! god hates us all |
Chuck Billy, kautta-aikojen kovin thrashmetalääni, jolta taipuu myös death metal murahtelut sekä puhtaat. Ei vitussa. Kukaan ei päihitä Paul Baloffia! Niin mielipuolista ja maanista ääntä ei tästä maailmasta toista löydy (eikä valitettavasti löydy enää sitä ensimmäistäkään). Kakkoseksi sitten (nuori) Tom Araya. UP THE IRONS! |
Ben_D 03.04.2005 20:58:03 (muokattu 03.04.2005 21:00:22) | |
---|
Ben_D, kaikkien aikojen kovin trash-fani. Varmaan häissäsikin soi vanhankoulun trash-metal. ;) Ei sentään. Omissa häissäni olin fiinisti. Kyllä siellä valssit ja rokki soi. Ei vitussa. Kukaan ei päihitä Paul Baloffia! Niin mielipuolista ja maanista ääntä ei tästä maailmasta toista löydy (eikä valitettavasti löydy enää sitä ensimmäistäkään). Kakkoseksi sitten (nuori) Tom Araya. Baloffin ääni on kyllä mahtava. Sellasta kähinää, että ei mitään järkee. |
Clayrooster 03.04.2005 21:58:03 | |
---|
Ähh, en ota kantaa vaikka kuinka tekisi mieli selittää iso litania. Tämmöstä ole järkeä puida.. :/ muahaha. |
Ben_D 04.04.2005 09:43:14 | |
---|
|
Exhausted 04.04.2005 11:31:53 | |
---|
en ole koskaan kuullut käsitettä teinihevi. Ensin tuli mieleen että kyseessä olisivat juuri limp bizkit, korn jne, mutta yllätyksekseni pöytään heitettiin heti hevin suurimmat legendat. Olisikohan tässä niin että kuitenkin aina uusi musiikki on nuorison suosiossa joten teinihevikin on venyvä käsite. Kuitenkin, puhutaan jo aika tyhmästä genrestä. Enemmän taidetaan kuvailla kuuntelijatyyppiä kuin musiikkityyliä :) |
...And Justice For All 04.04.2005 14:22:43 | |
---|
hmmhmm en o kuullu koskaa metallicaa tai muuta moista sanottavan teiniheviksi Mä kuulen sitä jokapäivä ainakin 20 kertaa. Kaikki inttää mulle sillain. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Ben_D 04.04.2005 15:03:59 | |
---|
Mä kuulen sitä jokapäivä ainakin 20 kertaa. Kaikki inttää mulle sillain. Me kertoon Lasselle, että yks homopoika inttää sillain.. |
toxic 04.04.2005 15:42:22 | |
---|
Mä kuulen sitä jokapäivä ainakin 20 kertaa. Kaikki inttää mulle sillain. Olen huomannut. Kaikki inttävät siitä juuri sinulle vieläpä... Tai siis axeman. |
Rumpali Rölli 04.04.2005 15:56:46 | |
---|
Me kertoon Lasselle, että yks homopoika inttää sillain.. Mitä sä sanoit :D Se on kuulkaa ihan turhaa hommaa se ettäh...
SELVÄ!!! |
luopio 04.04.2005 16:15:07 | |
---|
en ole koskaan kuullut käsitettä teinihevi. Ensin tuli mieleen että kyseessä olisivat juuri limp bizkit, korn jne, mutta yllätyksekseni pöytään heitettiin heti hevin suurimmat legendat. Olisikohan tässä niin että kuitenkin aina uusi musiikki on nuorison suosiossa joten teinihevikin on venyvä käsite. Kuitenkin, puhutaan jo aika tyhmästä genrestä. Enemmän taidetaan kuvailla kuuntelijatyyppiä kuin musiikkityyliä :) Juu, kyllä tämä nyt aika kaukaa hakee. Ehkäpä nämä metallicat ja megadethin toimivat monilla ovina hevimusiikkiin, mutta että teiniheviä? ei kai... ja häpeähän se on jos ei ole sen pidemmälle uskaltaunut. Wie bitte? |
Spike 04.04.2005 21:18:39 (muokattu 05.04.2005 00:32:19) | |
---|
siittiöhevi Tein tähän nopean Siittiohevisoundtrackin: 1. Whitesnake - Is This Love 2. Judas Priest - Turbo Lover 3. Led Zeppelin - Whole Lotta Love 4. Anal Cunt - I Respect Your Feelings As A Woman And A Human 5. Pantera - Forever Tonight 6. W.A.S.P. - L.O.V.E Machine 7. Dillinger Escape Plan - Weekend Sex Change joo'o, hyvält näyttää. köh köh EDIT: Bonus Track: 8. Black Sabbath - National Acrobat (sopii vähän paremmin) So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
MV 04.04.2005 21:30:09 | |
---|
Jotenkin koko aihe tuntuu niin mitättömän turhalta että ihmettelen miksi tästä yleensä edes puhutaan??! lukko? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
luopio 04.04.2005 21:30:18 | |
---|
Tein tähän nopean Siittiohevisoundtrackin: 1. Whitesnake - Is This Love 2. Judas Priest - Turbo Lover 3. Led Zeppelin - Whole Lotta Love 4. Anal Cunt - I Respect Your Feelings As A Woman And A Human 5. Pantera - Forever Tonight 6. W.A.S.P. - L.O.V.E Machine 7. Dillinger Escape Plan - Weekend Sex Change joo'o, hyvält näyttää. köh köh Noihan kyl menee melkein tohon Ville Valon genreen eli "love metalliin";) heh, joo oli aika köyhää tosiaan... Wie bitte? |
Flick 04.04.2005 22:08:57 | |
---|
Niille pitää vaan sanoa että "kuuntele v***u ite sitä Reijo Taipale-musiikkias, tää on rautaa ny, minä kuuntelen sitä mitä haluan." Lievää teiniangstia....... For those about to Rock I salute you..... |
Butcheri 05.04.2005 09:46:10 | |
---|
Tästä keskustelusta tulee mieleen muinainen hevipalsta. I wanna say: ride the lightning! Pastilli? |
out of breath 05.04.2005 11:58:45 (muokattu 05.04.2005 11:59:51) | |
---|
"Teinihevi" hmm.. no empä oikee tiiä. Itekkii käytän tota joskus (aika harvoin), mutta käytän sitä silloin kun paikalle pamahtaa esim. SMACK ((vai miten se nyt kirjotetaan, ihan sama)) teinejähän pojat ovat.. ja muka niin helvetin heviä hahaa! toi pelkkä HEVI sana saa mut muutenkii yleensä pahalle tuulelle, mutta teinihevi.. kaikki kiiltokuvahevibändit, tulee ekana mieleen joku 69 eyes, ovat munmielestä kyllä aika teiniheviä! ..ei liity tähän mut kävi naurattaa et missä menee kikkelihevin raja? Only one way to say it, so I'll say it! |
Pelsi 05.04.2005 16:23:38 | |
---|
..ei liity tähän mut kävi naurattaa et missä menee kikkelihevin raja? Se alkaa siitä, mihin teinikikkelihevi loppuu. Kalamies #3 >-)))> |
aku.miettinen 05.04.2005 16:55:18 | |
---|
|
...And Justice For All 05.04.2005 17:25:14 | |
---|
Olen huomannut. Kaikki inttävät siitä juuri sinulle vieläpä... Tai siis axeman. En puhu m.netistä vaan reaalielämästä. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |