Aihe: 2.4.2005 Vapaa Lauantai
1 2
jeppeq
02.04.2005 19:30:38
Se vaan, että moniko pelimanni tänään on kotosalla ilman elämää suurempaa keikkakokemusta.

Minä ainaki - ja aluillain päissäin..
"minon eronnu ja sat sat saa" - legendaarinen lausunto topilta Polvijärven Huhmarissa..
Martso
02.04.2005 19:33:10
Se vaan, että moniko pelimanni tänään on kotosalla ilman elämää suurempaa keikkakokemusta.

Täällä kans. Tekosyynä on kiipparistin 50-vuotispäivät. Pienessä nousujohteisessa ollaan.
"Tärkeintä ei ole hyvä keikka, vaan nopea poistuminen!"
jeppeq
02.04.2005 19:38:07
Onneks olkohon rautahäkin valtijalle !
Mehän tavattiin lohjalla..
"minon eronnu ja sat sat saa" - legendaarinen lausunto topilta Polvijärven Huhmarissa..
Martso
02.04.2005 19:47:46 (muokattu 02.04.2005 19:59:20)
Onneks olkohon rautahäkin valtijalle !
Mehän tavattiin lohjalla..

Tere vaan! Me sanotaan sitä häkkyrää "uruttajan moterniksi peliksi", "pyöräteline" tai sitte "naara"! )
uruttaja
02.04.2005 20:35:11

Kotona ollaan, ja kopsuissaan. Tekasin rouvalle hyvä ruoat punkun kera ja nyt sitten sauna lämpiään ja kaljaa on varattu. Hienoa fiilis, kun vielä Kärpätkin voitti. Toivottavasti teilläkin menee yhtä jouhevasti.
Martso
02.04.2005 20:44:44
Kotona ollaan, ja kopsuissaan. Tekasin rouvalle hyvä ruoat punkun kera ja nyt sitten sauna lämpiään ja kaljaa on varattu. Hienoa fiilis, kun vielä Kärpätkin voitti. Toivottavasti teilläkin menee yhtä jouhevasti.

Menee jouhevasti. Voinen mieki ottaa Kärpille maljan. Pari näkäräistä otin vielä kulkujuomiksi ja nyt liikenteeseen. Pitäkäähän kaverit lystijä, kellä siihen mahollisuus liikeneepi!
toyopet
02.04.2005 21:14:39
Nyt onkin harvinainen tilanne, kun minä olen lasten kanssa kotona ja vaimo on töissä. Vielä kun saa nuo kakarat unten maille.
Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa.
M.i.k.key
03.04.2005 07:41:06
Lasketaanko jos tuli nyt kotiin?
Mä lopetan nää hommat!
baron
03.04.2005 08:30:35

Lasketaanko jos tuli nyt kotiin?

Huomenta, taisi remppa venähtyä ylitöiksi?
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
KoskPaavo
03.04.2005 10:01:50

Kiva, ja Pelicanskin saattaa pysyä liigassa.
Tuun ensi viikonloppuna käymään Oulusa.
Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti
uruttaja
03.04.2005 11:14:35
Kiva, ja Pelicanskin saattaa pysyä liigassa.
Tuun ensi viikonloppuna käymään Oulusa.

Otappa kusoa, niin paiskataan kättä.
vanhami
03.04.2005 16:46:09
Eipä tullut oletua keikalla. Tuli naitua.

Oli siis omat häät lauantaina.

Piintynyt kurtturisti kun olen häävalssikin piti soittaa ite. Laitoin kurtun emännän selkään ja pistelin Kulkurin valssia kehiin. Päin helvettiähän se meni, mutta jangi tunnisti.

Muuten ei tullut paljon lavalla vierailtua.

Mitä nyt muutaman kymmenen kertaa piti läydä vähän miksausta säätämässä ja kovalevytallenninta räpläämässä ja

ihan vähän soittelemassa ihan vaan muutama biisi vaan...

Siinähän tuo lauantai meni.
Neljä Ruuvia
03.04.2005 17:41:17

Piintynyt kurtturisti kun olen häävalssikin piti soittaa ite. Laitoin kurtun emännän selkään ja pistelin Kulkurin valssia kehiin. Päin helvettiähän se meni, mutta jangi tunnisti.

Mitä nyt muutaman kymmenen kertaa piti läydä vähän miksausta säätämässä ja kovalevytallenninta räpläämässä ja

No onnitellaanpa sitten menetyksen johdosta!
baron
03.04.2005 17:42:03

Onneksi olkoon.
Oot vähän niinkuin kirurgi, joka leikkasi oman umpisuolensa.
VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä.
clave
03.04.2005 18:45:45

Onnea!
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
uruttaja
03.04.2005 20:06:49
Onnea!

Komppia.
vanhami
04.04.2005 14:08:01
Onnea Mika tätäkin kautta!
Myös vaimolle, sillä hän sitä tarvii :o))

Niin ei ole soittaan vaimon elämä helppoa, vrt. tuo pettämisthreadi.

Itse olen kyllä nuoruuden hölmäilyjen jälkeen alkanut ajoittain runsaastakin päivätyön ohella keikkailemisesta huolimatta ns. kunnon perheenisäksi ja hipsin kiltisti keikan jälkeen omalla autolla suoraan kotiin.

Viisastuneena aiemmasta on meillä avioehto.

1. Keikkailusta ei nalkuteta.
2. Jos tulee ero, soittimet ei kuulu jaettavan omaisuuden piiriin.

Tän kakkosvaihtoehdon kuulin jo kokeeneemmalta kitarataiteilijalta, joka sanoi, että muista kun menet naimisiin, että jos eroat eukko vie puolet hataristakin.

Onko muilla humppataiteilijoilla vastaavia virityksiä?

Mika
WanhaWetäjä
04.04.2005 14:24:16

Niin ei ole soittaan vaimon elämä helppoa, vrt. tuo pettämisthreadi.

Itse olen kyllä nuoruuden hölmäilyjen jälkeen alkanut ajoittain runsaastakin päivätyön ohella keikkailemisesta huolimatta ns. kunnon perheenisäksi ja hipsin kiltisti keikan jälkeen omalla autolla suoraan kotiin.

Viisastuneena aiemmasta on meillä avioehto.

1. Keikkailusta ei nalkuteta.
2. Jos tulee ero, soittimet ei kuulu jaettavan omaisuuden piiriin.

Tän kakkosvaihtoehdon kuulin jo kokeeneemmalta kitarataiteilijalta, joka sanoi, että muista kun menet naimisiin, että jos eroat eukko vie puolet hataristakin.

Onko muilla humppataiteilijoilla vastaavia virityksiä?

Mika

Kyllähän se on keskimääräistä mukavampaa tulla keikalta himaan kun on perhe odottamassa ja on puhtoinen omatunto,eli onnea valitsemallasi tiellä :-)

Kun ikää tulee,arvot muuttuu kummasti ;-)

Meillä ei ole avioehtoo vaikka talo/velat on mun nimissä,eli tasajako siitä tulis,no varmaan mä saisin soittimet pitää..

Keikkailusta ei ole ikinä tullut nalkutusta,kun se on mun työni,no korkeintaan siitä jos on liian vähän keikkaa:-)

Mitä tulee ite aiheeseen,melkein toivon että toi la ois ollut vapaa,oli niin karu veto ;-/

No,tästä etippäin saattaa alkaa pitkät vapaat,hommat näyttää nyt siltä...
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
Jäärä
04.04.2005 14:45:19

Onnea vaan täältäkin!
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)