Aihe: Route 66 kompuraksi laululle?
1
Basshunter
03.04.2005 15:21:30
Soittokämpillä olis tuollainen Route 66 kitarakompura ja mietittiin jeppejen kans, et voisko sitä käyttää laulun kompressointiin. Sehän on kyllä kitaralle tarkoitettu, mut mitä eroo käytännössä on kitaralle ja laululle tarkoitetuissa kompuroissa?
Hevi turvottaa.. -Petosalmi-
Niskamies
03.04.2005 16:53:22
Äänityksessä vai treeneissä? Jos koneelle äänitätte, niin netissä on iso valikoima ilmaisia kompuraplugareita, millä todennäköisesti saa aikaan parempaa jälkeä.
Meitsi on meshissä.
Basshunter
03.04.2005 19:23:18
Treeneissä.
Hevi turvottaa.. -Petosalmi-
Cornflake
03.04.2005 19:34:44
Ei ole kokemusta tuosta kompurasta, enkä oikein muutenkaan ole kitaran loota-kompuroiden fani. Enkä oikein ymmärrä mihin treeneissä tarvitsee välttämäti kompuraa, ellei sitten nauhoita samalla suoraan pöydästä.

Muutenkin itse tykkään laululla sellaisesta ihan skidistä siloittelusta. Noiden kitara-lodjujen sustaini-hakuisuudesta en sitten tiedä...
Lick my lovepump! Redbound
Cornflake
03.04.2005 19:59:21
Basshunter:
oonko ihan hakoteillä tässä asiassa..?

Et.

Itseasiassa mä olin tuon vastaukseni kanssa. Eka pointti pitäisi tietty olla että: kokeile. Tokana sitten tuo edellinen vastaukseni.
Lick my lovepump! Redbound
Niq
04.04.2005 10:56:38

Ongelma on tämä: kun monessa biisissä lauletaan suht' hiljaa alussa ja biisin edetessä laulun voimakkuus kovenee....

Ratkaisu on tämä: Opettele mikkitekniikkaa, eli sillon kun kuiskaat, kuiskaa huulet kiinni mikinverkossa ja kun huudat, pidä mikkiä sitä kauempana, mitä kovempaa huudat. Lisää vinkkejä Laulaminen -palstalta. Hienointa tässä on se, ettei maksa mitään.. :)
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)