Aihe: Teräsbetoni: Metallitotuus
1 2 3 4 5
Nimismies
03.04.2005 18:07:00
Aika sensuelli se on.

Synnynnäinen koomikko ainakin. Milloinhan on tullut viimeksi näin nauretuksi?
"Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius
hemmo
03.04.2005 18:10:02

Selvää sisäpiirin tietoa...

Huom! Mie_en_ole levittänyt mitään tuollaista huhua. TB rockaa. Munsta.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
askomiko
03.04.2005 18:13:00
Miun pikkusiskokin fanittaa ihan kyNpillä. Kummastelin muuten taustalaulujen soundia sinkulta, minusta ne nopeat huudahdukset kuulostaa siltä kuin lyötäisiin sinkkiämpäriä. Outoa.
"Helevetin nopia kairata kun on näin ohut jiä!"
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Teijo K.
03.04.2005 18:15:44

Miun pikkusiskokin fanittaa ihan kyNpillä. Kummastelin muuten taustalaulujen soundia sinkulta, minusta ne nopeat huudahdukset kuulostaa siltä kuin lyötäisiin sinkkiämpäriä. Outoa.

Metallia se on sinkkikin, tota.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Rattata
03.04.2005 18:51:17
Täytyy sanoo että ajan myötä tuo Taivas lyö tulta on alkanut maistuu varsin hyvältä. Mikä on sisänsä minun kohdalla aika outoa, tämmöinen musiikkia kun ei ole oikein mulle. Esim. Kilpeä en voi sietää, mutta TB tuntuu olevan ihan eri kastia, musiikkia josta tulee oikeasti hyvälle tuulelle. Ja mikäs sen mukavempaa näin keväällä.
Kurkut silmille.
carlos
03.04.2005 19:01:12
Esim. Kilpeä en voi sietää, mutta TB tuntuu olevan ihan samaa kastia. Aina ei voi voittaa.
I can't hide but I can run for miles
deLestat
03.04.2005 19:46:48

Kyllähän tuo Tb ihan rokkaa ei siinä mitään ja hauskaa, että joillakin ihmisillä on hauskaa lueskellessa salaliittoteorioitani. =)

Katsokaa huviksenne Warner Music Finlandin kotimaisten artistien listaa: http://www.warnermusic.fi/
Siellä ei kyllä kauheasti raskaampia bändejä ole, joten hommassa on kyllä vahvaa rahastuksen makua.

En tiettenkään väitä, että mitään biisejä oli tehty bändille valmiiksi ja lukemieni juttujen perusteella tiedän, että pojat osaavat oikeasti soittaa, säveltää ja sanoittaa. Sitä en kuitenkaan kiellä ettenkö uskoisi aika tarkasti levy-yhtiön sanelevan sen millainen ekan sinkkubiisin tulee olla eli tietyt raamit Tb:n musiikille on varmasti asetuttu ja hyvä juttu jos sillä menestyy. Tb:n heput varmasti ansaitsevat sen.
Bonham
03.04.2005 19:49:59
Kyllähän tuo Tb ihan rokkaa ei siinä mitään ja hauskaa, että joillakin ihmisillä on hauskaa lueskellessa salaliittoteorioitani. =)

Katsokaa huviksenne Warner Music Finlandin kotimaisten artistien listaa: http://www.warnermusic.fi/
Siellä ei kyllä kauheasti raskaampia bändejä ole, joten hommassa on kyllä vahvaa rahastuksen makua.

En tiettenkään väitä, että mitään biisejä oli tehty bändille valmiiksi ja lukemieni juttujen perusteella tiedän, että pojat osaavat oikeasti soittaa, säveltää ja sanoittaa. Sitä en kuitenkaan kiellä ettenkö uskoisi aika tarkasti levy-yhtiön sanelevan sen millainen ekan sinkkubiisin tulee olla eli tietyt raamit Tb:n musiikille on varmasti asetuttu ja hyvä juttu jos sillä menestyy. Tb:n heput varmasti ansaitsevat sen.

Niinno, joku voisi olla sitä mieltä, että levy-yhtiöt ovat olemassa myydäkseen levyjä... kai ne haluaa niitä myydä mahdollisimman paljon.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Antti1997
03.04.2005 19:50:12
Sitä en kuitenkaan kiellä ettenkö uskoisi aika tarkasti levy-yhtiön sanelevan sen millainen ekan sinkkubiisin tulee olla eli tietyt raamit Tb:n musiikille on varmasti asetuttu ja hyvä juttu jos sillä menestyy.

Taisi vaan tämä Taivas lyö tulta, kuten käsitykseni mukaan suuri osa muistakin tulevan albumin biiseistä, sävelletty kauan ennen kuin levytyssopimuksesta oli tietoakaan.
Ärlä #024
Antti1997
03.04.2005 19:56:15
Itse olen kyllä saanut aivan päinvastaista tietoa, että suurin osa levyn biiseistä sävellettiin pikatahtia sinkun teon jälkeen.

Tosiaan ei mulla mitään varmaa tietoa ole, mutta olihan siellä sivuilla ladattavana muutama demobiisi jo viime syksynä.
Ärlä #024
Aerodactev
03.04.2005 19:57:09
Tosiaan ei mulla mitään varmaa tietoa ole, mutta olihan siellä sivuilla ladattavana muutama demobiisi jo viime syksynä.

Ekat biisit demostudiossa on miltei parin vuoden takaa.
Long = progressive = good
N_Bates
03.04.2005 20:12:03

Itse olen kyllä saanut aivan päinvastaista tietoa, että suurin osa levyn biiseistä sävellettiin pikatahtia sinkun teon jälkeen.

Levyn biisilistauksesta en vielä mitään tiedä, mutta ainakin keikoilla tuli kyllä kuultua ihan täyspitkä setti ehtaa teräsbetonia jo paljon ennen levydiiliä. Ainakin orjatar ja tuo sinkkubiisi iskivät kovaa jo silloin.

Ihan oikeasti sun kannattaa etsiä joku toinen foorumi noille salaliittoteorioillesi tämän bändin kohdalla. Katsoppas kun kesällä 2002 meikäläisen lisäksi kymmeniä muita tämän palstan vakionaamoja oli ihan itse elävänä läsnä todistamassa niitä hetkiä, joista teräsbetoni sai alkunsa. Kaksi miestä kohtasi valkeakosken metsissä ja keskustelu meni kutakuinkin tyyliin: "Osaatsä manowaria?" "Mä osaan kaikki!" ja sit lähti sellanen tykitys ettei mitään järkeä! Metsät vaan raikuivat kun herrat pistivät menemään... akustisesti.

Vuotta myöhemmin toinen kyseisistä herroista jo myi teräsbetonin demoa meille.

Minkä tahansa muun bändin kohdalla noi salaliittoskeidat saisivat varmasti kannatusta täälläkin, mutta tämän bändin kohdalla ei. Vai olisikohan warner sittenkin kehittänyt keinot mielen ja muistin manipulointiin ja jotenkin vaan sörkkinyt mun päähän nämä miittimuistot. Ehkä kaiken takana on sittenkin usa:n hallitus, joka sekin taitaa olla vain avaruusolioiden nukketeatteri. Hmm... Joka tapauksessa mun levyhyllyssä on ollut teräsbetonin demolevy kesästä 2003 asti.
Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani.
Ozzman
03.04.2005 20:41:38

Noh, kerroppas mistä olet saanut tätä tietoa? Voit samalla valaista Teräsbetoninkin poikia, koska heidän biisinsä on sävelletty.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
deLestat
03.04.2005 21:42:50 (muokattu 03.04.2005 21:45:00)

Ihan oikeasti sun kannattaa etsiä joku toinen foorumi noille salaliittoteorioillesi tämän bändin kohdalla. Katsoppas kun kesällä 2002 meikäläisen lisäksi kymmeniä muita tämän palstan vakionaamoja oli ihan itse elävänä läsnä todistamassa niitä hetkiä, joista teräsbetoni sai alkunsa. Kaksi miestä kohtasi valkeakosken metsissä ja keskustelu meni kutakuinkin tyyliin: "Osaatsä manowaria?" "Mä osaan kaikki!" ja sit lähti sellanen tykitys ettei mitään järkeä! Metsät vaan raikuivat kun herrat pistivät menemään... akustisesti.

Hyvä, että selvensit minulle Teräsbetonin alkuperää. Se minua tässä eniten oikeastaan kiinnosti. Nyt voin rauhassa diggailla bändiä ja jättää teoriani ilkeästä levy-yhtiöstä joka 'säveltää biisit' ja muutenkin ohjailee hyvän bändin musiikkia oman mallinsa mukaiseksi. Kaikenlaisia huhuja liikkuu ja kantautuu korviin, mutta eiväthän ne läheskään aina pidä paikkaansa kuten tässäkin tapauksessa ilmeisesti paljastui. Varmaankin kateellisten panettelesta nuo juorut ovat lähteneet. Hyvä saada varmistus sille, että poikien biiseistä osa on ollut jo demoilla mukana.
Toivonkin sen tähden, että Tb:n tuleva levy myy vähintään kultaa (itsekin varmasti ostan). Toivottavasti Tb:n jäsenillä on hyvä sopimus Warnerin kanssa, että he saavat itse niin ison palan kakusta (levymyynnistä) kuin mielestäni ansaitsevat. ;)
hemmo
03.04.2005 22:09:55

Hyvä, että selvensit minulle Teräsbetonin alkuperää. Se minua tässä eniten oikeastaan kiinnosti.

Takinkääntäjä. Halusit vaan tahallas provota.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
dazed
03.04.2005 22:19:30
Hyvä, että selvensit minulle Teräsbetonin alkuperää. Se minua tässä eniten oikeastaan kiinnosti. Nyt voin rauhassa diggailla bändiä ja jättää teoriani ilkeästä levy-yhtiöstä joka 'säveltää biisit' ja muutenkin ohjailee hyvän bändin musiikkia oman mallinsa mukaiseksi. Kaikenlaisia huhuja liikkuu ja kantautuu korviin, mutta eiväthän ne läheskään aina pidä paikkaansa kuten tässäkin tapauksessa ilmeisesti paljastui. Varmaankin kateellisten panettelesta nuo juorut ovat lähteneet. Hyvä saada varmistus sille, että poikien biiseistä osa on ollut jo demoilla mukana.
Toivonkin sen tähden, että Tb:n tuleva levy myy vähintään kultaa (itsekin varmasti ostan). Toivottavasti Tb:n jäsenillä on hyvä sopimus Warnerin kanssa, että he saavat itse niin ison palan kakusta (levymyynnistä) kuin mielestäni ansaitsevat. ;)

Vaikeeta se musan dikkailu joskus..Pitää ekaks selvittää kaikki taustat ennenkun voi dikkailla kyNpällä.
I`m not a great player, but I can make it howl.
Mohla
03.04.2005 23:42:20 (muokattu 03.04.2005 23:45:50)

EDIT: Piti vähän vitsailla, mutta ei sittenkään.

Levyn ostan taatusti. Keskustelun avaus osuu naulankantaan.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
la m quina
03.04.2005 23:45:23
Kuka tää Warner on? Kuulostaa pahalta tyypiltä...
Mohla
03.04.2005 23:46:30

Kuka tää Warner on? Kuulostaa pahalta tyypiltä...

Ehdit sitten lukea sen. Hoho.
Poistin sen kun se oli sen verran turha kirjoitus.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)