Kampela77 10.03.2005 13:25:52 | |
---|
Ajattelinpa minäkin pistää teeman ohjelmasta muistutuksen, ettei pääse menemään kiinnostuneilta ihmisiltä ohi tämä leffa. Tänään siis tulee Teemalta Roger Cormanin Punaisen surman naamio(The Masque of the Red Death), jota ainakin Telkku.com:in ohjelmatiedoissa sanotaan Cormanin parhaaksi ja kunnianhimoisimmaksi Edgar Allan Poe -filmatisoinniksi. Itse en ole leffaa nähnyt, mutta ajattelin katsastaa. Onko täällä kukaan nähnyt kyseistä leffaa? |
Varaani 10.03.2005 13:47:34 | |
---|
Kyllä olen nähnyt. Ihan sellaista pienemmän piirin klassikon aineksia omaava kuva. Jos tykkää, niin kannattaa katsoa. |
Nazareth 02.04.2005 19:47:58 | |
---|
Ajattelinpa minäkin pistää teeman ohjelmasta muistutuksen, ettei pääse menemään kiinnostuneilta ihmisiltä ohi tämä leffa. Tänään siis tulee Teemalta Roger Cormanin Punaisen surman naamio(The Masque of the Red Death), jota ainakin Telkku.com:in ohjelmatiedoissa sanotaan Cormanin parhaaksi ja kunnianhimoisimmaksi Edgar Allan Poe -filmatisoinniksi. Itse en ole leffaa nähnyt, mutta ajattelin katsastaa. Onko täällä kukaan nähnyt kyseistä leffaa? Joo löytyy hyllystä. On loistava leffa Kuilu ja Heiluri/Usherin Talon Häviö-filmien ohella. "man who buys a drowned cat pays for wet pussy"IMIK #27 |
Ahaa, Pokeri Korma (Aku Ankassa). Harmittaa kun Yle24:ltä tulee niin paljon tollasia harvinaisia leffoja, mutta eipä ole digipoksia. Everything is a OK! |
Mechanizm 04.04.2005 13:42:06 (muokattu 04.04.2005 13:43:22) | |
---|
Kah, tuleeko teeveestä nykyään näin laadukkaita leffoja? Itseltä tuo hieno hieno leffa löytyy hyllystä joten ei nyt onneksi harmita vaikka meni ohi. e: Vincent Price on kyllä äijä. Kitaristit! Saksalaiset laatu stringit osoitteesta www.string-emil.de |