Aihe: Winampin lyriikkaplugariin lisäsisältöä
1
Nimismies
03.04.2005 02:05:42 (muokattu 03.04.2005 02:09:51)
Nimimerkki James McBrown näytti meille valon Winampin erinomaisen LeosLyrics -pluginin merkeissä. Kivuttomasti asentuva lisäosa osaa automaattisesti hakea databasesta listalla soiviin biiseihin lyriikat. Pluginin kotisivut löytyvät täältä:

http://www.leoslyrics.com/winamp.php

Homma toimii kuin junan vessa, mutta ikäväkseni huomasin että suomalaisten orkesterien olevan vähän kehnosti edustettuna. Muusikoiden.nettiläisissä olisi takuulla voimaa korjata tämä räikeä epäkohta. Mitäs jos otamme projektiksi kukin tahollaan väsäillä tuonne puuttuvia lyriikoita?

Itse voisin lisäillä ainakin Absoluuttista Nollapistettä. Entäs te muut? Kertoilkaa projekteistanne ja raportoikaa säännöllisesti ettei tule päällekkäisyyksiä.

Itse aloitan Absoluuttisen Nollapisteen Nimi muutettu -albumilla.
"Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius
jannu
03.04.2005 02:23:07
Kohta on tekijänoikeuksia valvovat sedät ja tädit kimpussa. Eli ei maksa vaivaa.
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
Nimismies
03.04.2005 02:25:59
Kohta on tekijänoikeuksia valvovat sedät ja tädit kimpussa. Eli ei maksa vaivaa.

No eivät kai ne nyt tällaisen kimppuun viitsi käydä.

Kävi tuo kyllä mielessä itselläkin. Hm hm.
"Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius
jannu
03.04.2005 02:37:41
No eivät kai ne nyt tällaisen kimppuun viitsi käydä.

Kävi tuo kyllä mielessä itselläkin. Hm hm.

Juuri vähän aikaa sitten oli juttua jossain toisessa ketjussa, miksi kotimaisia lyriikoita ei netistä tahdo löytyä. Kotimaiset järjestöt ovat hieman hanakampia puuttumaan näihin kuin kollegansa maailmalla.
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
Angus
03.04.2005 02:39:27

Aika lyhyt ilo tuo oli. Pistin Motörheadin Overkillin sisälle ja eipähän löytynyt lyriikoita kuin pariin biisiin tuolta mahtavalta levyltä.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)