Juunsku 01.04.2003 21:34:14 | |
---|
minkä laatuinen on tuo 300euron Behringerin 412 kaappi.. Kokemuksia.. Soveltuuko hyvin kuinka treenikäyttöön ettei oo semmonen kotikaappi malli joka alkaa läriseen pienellä teholla ( rumpali päästää isot äänet, iso kämppä, tarttee volyymiä paljo ).. Sitte minkä laiset liittimet yleensä on päätevahvistimissa (en tarkoita kitaran ), kun mulle tuli semmonen sairaan hyvä ajatus et laitan päätevahvistimen ja siihen eteen kitaran etuaste ja halvaks tulee. Varmaanki yleinen ajatus :) |
booster 01.04.2003 21:46:13 | |
---|
Behringerillä yleensä tuntuu olevan sellainen maine että kamat on vähän sellaisia halpis-juttuja. En tiedä kyllä kenenkään tuollaista kaappia kokeilleen, mutta en kyllä lähtisi hihkuen suosittelemaan mitään missä lukee 'Behringer'. "If I'm gonna get my balls blown off for a word, my word is 'poontang'."
Kitarakamakaavio |
minkä laatuinen on tuo 300euron Behringerin 412 kaappi.. Kokemuksia.. Soveltuuko hyvin kuinka treenikäyttöön ettei oo semmonen kotikaappi malli joka alkaa läriseen pienellä teholla ( rumpali päästää isot äänet, iso kämppä, tarttee volyymiä paljo ).. Soveltuu hyvin treenikäyttöön, ei ala läriseen. Hyvin puhkuu. Kamalista profiilista |
Mursuviiksi 01.04.2003 23:05:49 | |
---|
Tilasin tänään tuollaisen BG412S kaapin, vaikka tiedusteluni Behringerin kaappien käyttökelpoisuudesta ei tuottanut kuin yhden (hieman epämääräisen) kirjoituksen. Harmony-Centralista löytyi muutama arvostelu, mutta niiden "objektiivisuudesta" voi jokainen muodostaa oman kantansa. Itse löysin seasta vain yhden uskottavan tuntuisen arvostelun. No, tuo huikea säästön mahdollisuus ajoi minut kuitenkin vahvasta aikomuksesta tilata ENGLin kaappi tilanteeseen, jossa minulle on tulossa BG412S kaappi. Säästöä tuli ainakin toistaiseksi, mutta saas nähdä miten käy...syökö rohkea rotan vai ei??? Voin valaista kokemuksistani sitten myöhemmin, kun kaappi saapuu ja olen henkisesti valmis siitä kommentoimaan. Ja tietysti edellyttäen, että joku tuota arviota kaipaa :) +7min |
Kore 02.04.2003 06:07:43 | |
---|
Voin valaista kokemuksistani sitten myöhemmin, kun kaappi saapuu ja olen henkisesti valmis siitä kommentoimaan. Ja tietysti edellyttäen, että joku tuota arviota kaipaa :) Sure. Anna tulla vaan, kun alkaa kaappi vaikuttaa vähänkään tutummalta. Follow your instinct - it usually takes you home... |
ForSakeN 02.04.2003 15:46:41 | |
---|
Jos nyt puhutaan elementeistä niin mm. osa mesan 4*12 kaapeistakin on varustettu jensenin elementtejä mitkä ovat myös behringerin salaisuus. Tiedä sitten lopullista laatua...kokeilemallahan se selviää... Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ!
(siis se plugi) :o |
strat+ 02.04.2003 17:43:10 | |
---|
Yleisesti kuulee valitettavan Behringerin olevan laadultaan hieman epävarmaa kamaa. Luulenpa että taitaa olla aika paljon urbaania legendaa tuossa mielikuvassa, tiedä häntä. No, asiaan:) Omistan BH412H kaapin, ja voin pari negatiivista kommenttia siitä heittää. 1. Stereo/mono kytkin on varsin heppoinen 2. Pyörät alla ovat myös hiukan heppoisen tuntuiset. Kaapin soundiin olen sinänsä tyytyväinen, konfiguraationa on DG-STOMP-Päätevahvistin, ja stereona kaappiin. Ei voi valittaa. Suurin "vika" kyseisessä laitteessa on se, että siinä etupuolella lukee Behringer, mutta tämänhän voi aina korjata laittamalla siihen vaikka Marsun logon. Ja näin rokkikredibiliteetti säilyy:) |
Fortune 02.04.2003 17:59:13 | |
---|
Suurin "vika" kyseisessä laitteessa on se, että siinä etupuolella lukee Behringer, mutta tämänhän voi aina korjata laittamalla siihen vaikka Marsun logon. Ja näin rokkikredibiliteetti säilyy:) Osta minulta Marsun logo, itse olen etsiskellyt tuohon kaapin kankaaseen joko Massey-Fergusonin tms. maatalouskoneen logoa tai sitten askartelen suuren maaiman tyyliin siihen oman nimeni Marshall-fontilla :)
"Blaeough!"-Sega Megadriven NHL95-pelin laitataklausääniefekti |