Aihe: Help Me if you can I`m feelin` down..
1 2
Fortune
01.04.2005 14:59:47
Tuosta täytyy sanoa, että parempi hankinta voisi olla Elite sarjan
Epiphonet nuihin hintoihin kun mennään (No joo miks ei Tokaitki olisi erinomaisia). muttta Gibsonien osto askarruttaa kun ne 800-1000 euron kitarat ovat olleet lähes poikkeuksetta huonosti viimeisteltyjä ja nihkeästi käteenistuvia, toisin kuin Epiphonen Elite kitarat.

Juu, mutta Epeissä on ruma lapa :)
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Mrezzye
01.04.2005 15:49:15 (muokattu 01.04.2005 15:51:09)

No jaa, hyvä Tokai maksaa sen 800-1500 euroa, jollakin 1200 eurolla saa jo Standardin käytettynä.

Hyviä Tokain keppejä olen nähnyt käytettynä hintaan 400-600€.

Ja hyvän yksilön saa jokainen etsiä ihan itse, ei ole pakko kökköä ostaa.

Totta.

Hyvä jos merkki ei merkitse, tulee halvemmaksi. Minulle peniksenjatkeen lavassa pitää lukea Gibson. Omatpahan ovat fiksaationi ja rahani, hähä!

Mulla ei tartte lukea Gibson, siksi minulla onkin ihan perhanan hyvä kitara. Jos olisin halunnut aidon Gibsonin, joka olisi yhtä hyvä, niin olisi varmaan pitänyt maksaa Custom shopille 4000-5000 taalaa, jopa enemmän.

Tokain keppejä en ole niin montaa kokeillut että voisin jonkun kokonaisvaltaisen arvion antaa, mutta eipä ne yksilöt mitä kokeilin omaa epiluuria kummempia olleet.

Ehkä olet kokeillut niitä halvempia malleja. Ne kun ovat aikalailla samaa kuraa, kuin useimmat Epit.

EDIT: lähinnä puolustelen omaa persaukisuuttani näillä, koska gibsoniin ei varmaankaan ole nyt eikä tulevaisuudessa varaa. :)

Toivottavasti ette nyt ymmärrä minua väärin. Pointtini ei ole se, että pitää olla Gibson tms. viimeisen päälle tyyris peli, vaan se, että samaan hintaluokkaan Epiphonen kanssa löytyy parempiakin vaihtoehtoja. Ja ennemmin tosiaan kannattaa ostaa hyvä Tokai, kuin esim. Gibsonin Studio-LP.
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
Juzzu
01.04.2005 15:52:50
samaan hintaluokkaan Epiphonen kanssa löytyy parempiakin vaihtoehtoja.

Eiks epit maksa jotain 500? Tuon hintaisissa Tokaissa lienee ihan samanlaiset speksit ainakin, viilukantta, Tokaissa ehkä jopa leppäbodyä?
I love the smell of napalm in the morning
Mrezzye
01.04.2005 15:55:53

Eiks epit maksa jotain 500? Tuon hintaisissa Tokaissa lienee ihan samanlaiset speksit ainakin, viilukantta, Tokaissa ehkä jopa leppäbodyä?

Sori, sanoin taas epäselvästi. Jos Epi maksaa 500€, niin sillä saa hyvän KÄYTETYN Tokain. En siis tarkoittanut, että uutena samanhintaiset Tokait olisivat sen parempia.
Les Fender
01.04.2005 18:13:39
................Joskus vaan vähän hihittelen täällä sille että vaikka alunperin kysyttäis mitkä kielet pitää vaihtaa 8o-luvun Hondoon niin muutaman ovelan siirron jälkeen siirrytään miettimään kumpi se ompi parempi vaihtoehto Tokai vai Gibsoni..............
askomiko
01.04.2005 19:19:48 (muokattu 01.04.2005 21:45:18)
Varsinkin kun oikea vastaus on Heritage ja Fender. :) :) :)
"Helevetin nopia kairata kun on näin ohut jiä!"
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Niq
01.04.2005 21:05:28

................Joskus vaan vähän hihittelen täällä sille että vaikka alunperin kysyttäis mitkä kielet pitää vaihtaa 8o-luvun Hondoon niin muutaman ovelan siirron jälkeen siirrytään miettimään kumpi se ompi parempi vaihtoehto Tokai vai Gibsoni........

Tottapa totta. Samallalailla joka toinen topic rumpupalstalla jossain vaiheessa menee väittelyksi että onko Lars Ulrich hyvä vai ei. :)
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
meriluoto
01.04.2005 21:34:29
Heh... TommyGunille aikanaan ton epin möin ja niillä rahoilla ostin Variaxin (hölmö ostos). Tällä hetkellä kädessä istuu Gibson LP Studio ja voin kaikella rakkaudella sanoa että kyseinen Epi oli yksi lajinsa parhaita edustajia. Harmittaa itte että möin. ÄLÄ myy!
"G:stä vedetään..."
meriluoto
03.04.2005 15:23:42
En Myy. Taidan ehostaa sen dimangikuntoon. By the way, tallamikin säätiminä oli 2 tonea, kuten itsekkin varmaan tiesit kun sen möit.. No mutta mitäpä pienistä.

Mitäs siinä sitte pitäis olla? Itse en kitaralle koskaan muuta tehnyt kun soitin, eli kitara oli tehdaskunnossa koska uutena sen kaupasta ostin?
"G:stä vedetään..."
TommyGun
04.04.2005 09:14:59
Mitäs siinä sitte pitäis olla?

1x Volume & 1x Tone säädöt per mikki.
2 tonella kun et saa volumeja pois, mutta anti olla.
2 suurta elämän totuutta on: 1.Oikeat basistit soittaa plektralla. 2.Laatuviineissä on kierrekorkit
Mrezzye
04.04.2005 09:16:52

1x Volume & 1x Tone säädöt per mikki.
2 tonella kun et saa volumeja pois, mutta anti olla.

Whatta f*%k ??? Ei kai ne nyt oikeasti voi noin olla tehdasasetuksina?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)