savopie 02.04.2005 18:53:59 | |
---|
En niin hyvin kun pitäisi. Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee?? |
Leipuri 02.04.2005 20:04:17 (muokattu 02.04.2005 20:09:08) | |
---|
Vinnie Colaiuta oli aikoinaan treenannut puolen vuoden ajan kahdeksan tuntia päivässä tuplapedaaleita, ennenkuin oli kehdannut esitellä Zappalle niiden soittoa. On se uskomatonta, että jotku oppii ensisilmäyksellä... |
grind 02.04.2005 20:12:28 | |
---|
Varmaan 5 vuotta nyt soitellut tuplilla, osaan sohia ja röytää aivan helevetin hyvin. |
Animosity 02.04.2005 22:29:11 | |
---|
Mulla oli saman tien tuplixet ku sain ekat kannut, mut toisaalta olen soittanu vasta n.2 vuatta. Joka päivä tulee soitettua semmoset 5-6 tuntia. Ja eka kappale minkä oppisin soittamaan taisi olla Carcasin Keep on rotting in the free world, jossa on tuplilla peuhimista aloittelijalle silleen hillitysti... Enemy within... |
Maardi 02.04.2005 22:37:30 | |
---|
Kohta tulee 2 vuotta täyteen kaksoispolkimen kanssa. Alussa ei ollut treenaus tarpeeksi kontrolloitua ja tehokasta, ja tuon kuulee vielä hiukan soitossa. Nyttemmin harjoittelu ollut paljon fiksumpaa ja eron huomaa aika nopeasti. |
HEVY 02.04.2005 22:51:22 | |
---|
Ainavaan ja edelleen opetellessa menee... Kyllähän ne siinä lätisee tarvittaessa, mutta se on eri asia voiko sanoo, että niitä osaa käyttää. VOIMAA SE ON PAINOVOIMAKIN! |
Viel opettelus vuosien jälkeenki;) Otso-. |
Lapaluu 03.04.2005 02:08:39 | |
---|
Kauanko opettelin käyttämään? -Opettelen vieläkin. Kinkkua kaikille! |
-imp- 03.04.2005 11:42:29 | |
---|
Aloitin kans alusta asti soittamaan tuplilla, mutta ei kai siihen omaan soittoon saa ikinä olla tyytyväinen... sitäpaitsi pelkän tuplamaton polkeminen on tylsää ja tylsän kuuloista. ketkä vitun muut? |
JeeVes 03.04.2005 12:05:07 | |
---|
Mä oon sinkku. Just. Tässä kohdassa repesin mä. Hyvää tilanne komiikkaa, sitä tarvitaan aina. |
PeeKoo 03.04.2005 14:29:23 | |
---|
No, onhan tuota treenailtu täs jokunen kuukausi. About nollasta kun lähtee niin viehän tuo aikansa. Tosin kun tuli hankittua toi Axis niin tuli hommaan lisäpuhtia. Ja onhan tuota kehitystä jo tullut, tässä yks päivä meni jo 180bpm ihan tasaisesti ja kontrolloidusti. Hahdon Kaitsu tuumasi että hänellä on Axiksiin tottuminen vienyt parisen vuotta, eli kärsivällisyyttä tarvitaan tässäkin. Rentoudesta se nopeus tulee...=) |
miscage 03.04.2005 15:58:56 | |
---|
Joku vuodenpäivät tuli tuplia kolisteltua, (millenium) mutta tuli myytyä pois. En tarvitse nuita... "Omistan pienet varusteet, mutta niissä on vitusti vääntöä"..."nii ja rummuistani puhun haatana!" |
OzoCuter 03.04.2005 16:11:16 | |
---|
Kuka on suostunu ostaa milleniumit käytettyinä? Ja kui kehtasit edes myydä?:D Otso-. |
Epämuusikko 03.04.2005 16:42:43 | |
---|
Vinnie Colaiuta oli aikoinaan treenannut puolen vuoden ajan kahdeksan tuntia päivässä tuplapedaaleita, ennenkuin oli kehdannut esitellä Zappalle niiden soittoa. On se uskomatonta, että jotku oppii ensisilmäyksellä... Hmmm. Mä taas luin että se olisi ekaa kertaa kohdannut tupla(pedaalin tai kaksi basaria) mennessään Zapan koesoittoon. Mutta väliäkö tuolla. Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
vernie 03.04.2005 17:51:10 | |
---|
Omistin tuplapedaalin n. kuukauden ajan. Jotain pieniä koristeluja sillä tuli treenattua. Tuota kuuluisaa dynamiikan tappaja tukutukua en tainnut edes kokeilla. :) Lopulta myin roskan pois, koska se oli lähinnä vain tiellä. Ehkä hommaan tuplapedaalin ja muita leluja sitten 20 vuoden kuluttua, kun alkaa peruskomppi kulkea, jolloin voin siirtyä uusiin haasteisiin.. :) "Watch my back" sanoi kyttyräselkä. |
miscage 03.04.2005 23:34:03 | |
---|
Kuka on suostunu ostaa milleniumit käytettyinä? Ja kui kehtasit edes myydä?:D Joku osti ja maksoi niistä 90 euroa muistaakseni. "Omistan pienet varusteet, mutta niissä on vitusti vääntöä"..."nii ja rummuistani puhun haatana!" |
Clayrooster 03.04.2005 23:43:02 (muokattu 29.10.2005 03:47:38) | |
---|
No ensi testaamallahan ne jo meni, vaikkei mihinkään hurjaan tempoon. Nyt olen joku puolitoista treenaillut vähän miten sattuu ja mielestäni kohtalaisesti soitan. Temmosta en osaa kovin tarkkaan sanoa. muahaha. |
Leipuri 04.04.2005 09:53:46 | |
---|
Hmmm. Mä taas luin että se olisi ekaa kertaa kohdannut tupla(pedaalin tai kaksi basaria) mennessään Zapan koesoittoon. Mutta väliäkö tuolla. Niin mäkin muistelen. Koesoiton jälkeen oli alkanut armoton treenaaminen, siellähän se ei ollut varsinaisesti soittanut tuplia.. tai näin muistelen lukeneeni modern drummerista vuonna pipo. Saatanpa muistaa väärin ü |
Animosity 04.04.2005 10:02:08 | |
---|
Aloitin kans alusta asti soittamaan tuplilla, mutta ei kai siihen omaan soittoon saa ikinä olla tyytyväinen... sitäpaitsi pelkän tuplamaton polkeminen on tylsää ja tylsän kuuloista. Se on aina mukava olla välillä rumputunneilla oppimassa jotain uusia kikkoja sinkkuspedulla ja sitten ku pääsee kotiin, niin sitä melkeinpä automaattisesti säätää tuplilla siitä joitakin variaatioita... Tulos on epävarma, mutta kun se on haastavaa niin se on myös KIVAA!!! Enemy within... |
Ihmepoika 04.04.2005 14:08:48 | |
---|
Puolessa vuodessa opin käyttämään tuplia auttavasti bändisoitossa tuku-tuku -komppeihin ja muuhun hassutteluun. Kehittymisen varaahan ei enää ole. Jos et muuta voi, derivoi. |