Magetsu 01.04.2005 11:01:59 | |
---|
Suunnitelmissa on tehdä riittävän järeä olematta kuitenkaan raskas. No, emmä mikään pellepeloton ole että joutuu kuitenkin jonkin verran plagioimaan mutta kyllä muutama innovaatio taskusta löytyy joita vielä ei pedaaleissa ole vastaan tullut. Jos saan raaka-aineet kesän kuluessa, uskoisin spedujen olevan valmiit ensi syksyn aikana. Asiaa! Pluspluspropsprops... ;) Onko sinulla cnc-konetta käytössä vai käsinkö meinasit nikkaroida?! Laakeripesäthän tuossa on oikeastaan hankalin homma tehdä kotivehkeillä, mutta kerrohan toki lisää... Späng ' Läng |
Bobana 01.04.2005 14:41:00 | |
---|
On kyllä tarkotus laittaa kunnon kioski pystyyn sitte tänne kun prosessi varmasti alkaa. Tuon raaka-aineen kanssa on vielä vähän vaiheista tämä toiminta. Eikä siinä nyt mitään cnc-vehkeitä tarvita. Kotikonstein aion tehdä ja kun noissa pyörä-kamuissa on myös sellasia velhoja että oksat pois. Jyrsintäkin ollaan hommaamassa kimppaan ja sorvi on jo niin niillä kyllä pääsee pitkälle. Se on lähinnä se viimeistelytyö eli se jumalaton hieronta mikä tässä hirvittää. Mut ei tässä nyt ihan soitellen sotaan lähetä, on sitä tullu kaikenlaista väänneltyä, tosin ei vielä musiikkipuolella... Palailen asiaan kun saan raaka-aine palikat haltuuni niin voin sitte alotella sitä topiikkia kun pöydällä on läjä jotain ihme kikkaleita ja: "Näistäkö nyt sitte pitäis jotain saada aikaseks...???" |
henkiluu 01.04.2005 20:21:57 | |
---|
No mä näin semmosessa Espoon musiikki liikkees Tama tuplabedalit 200€ niit saa varmaa aika monest paikkaa mut ne on varmaa hyvätt.... |
Bacchus 02.04.2005 16:49:29 | |
---|
Palailen asiaan kun saan raaka-aine palikat haltuuni niin voin sitte alotella sitä topiikkia kun pöydällä on läjä jotain ihme kikkaleita ja: "Näistäkö nyt sitte pitäis jotain saada aikaseks...???" Hemmetin mielenkiintoinen projekti, laita ihmeessä juttua sen edistymisestä. No mä näin semmosessa Espoon musiikki liikkees Tama tuplabedalit 200€ niit saa varmaa aika monest paikkaa mut ne on varmaa hyvätt.... Oho, mikä asiantuntijaaa! - |
No mä näin semmosessa Espoon musiikki liikkees Tama tuplabedalit 200€ niit saa varmaa aika monest paikkaa mut ne on varmaa hyvätt.... Voi vitsit. Heti maanantaina pitää kyllä käydä hakemassa tollaset - sen verta asiantuntevalta vaikuttaa tuo sinun kommentti :D |
Harzull1 06.05.2005 17:28:27 | |
---|
Iron Cobrat on mun mielestä parhaat pedaalit. |
moderndrummer88 06.05.2005 18:01:02 | |
---|
Iron Cobrat on mun mielestä parhaat pedaalit. ja metallica paras bändi? ja lars paras rumpali? mainstream=painstream |
Järvihirviö 06.05.2005 18:02:25 | |
---|
ja metallica paras bändi? ja lars paras rumpali? ja moderndrummer 88 besserwissermäisin nulikka täällä? |
moderndrummer88 06.05.2005 18:02:52 (muokattu 06.05.2005 18:05:58) | |
---|
ja moderndrummer 88 besserwissermäisin nulikka täällä? jeespox... no enpä ole sinultakaan sen pahemmin mitään fiksuja kommenteja juuri millään palstoilla nähny, aina jotain omasta mielestäsi fiksua piikittelyä. tarkemmin ajateltuna en ole nähnyt yhen yhtä asiallista viestiä sinulta! mainstream=painstream |
Järvihirviö 06.05.2005 18:12:33 | |
---|
tarkemmin ajateltuna en ole nähnyt yhen yhtä asiallista viestiä sinulta! Ero on siinä, että toinen ei tiedä ja toinen luulee tosissaan tietävänsä. Jos jostain syystä haluat jatkaa tätä, niin pikaviestitse käy. Tässä sitä ei ole ehkä hyvä jatkaa. |
moderndrummer88 06.05.2005 18:12:58 | |
---|
Ero on siinä, että toinen ei tiedä ja toinen luulee tosissaan tietävänsä. Jos jostain syystä haluat jatkaa tätä, niin pikaviestitse käy. Tässä sitä ei ole ehkä hyvä jatkaa. eiköhän anneta olla... mainstream=painstream |
OzoCuter 07.05.2005 02:14:05 | |
---|
No voi jumaliste sentään mitä kakaroita. Itellä justiinsa ostetut IRon Cobra powerglidet ja hyvin toimii, ei mitään valitettavaa. Mukava tatsi verrattuna vanhoihin mapexin halpis tupliin. Otso-. |
hollmi-5 07.05.2005 08:16:39 | |
---|
Hyviä ei olekkaan. Olen vittuuntunu kaikkeen tähän hintapolitiikkaan siinä määrin että olen suunnitellu tekeväni itte. Kyllä. Titaanista. Hiukan on vielä raaka-aineen saatavuus auki mutta tiedusteltu on ja saatavissakin ehkä. Lentokonealumiinia taasen ei niin helposti saa pieniä eriä kuin titaania. Titaani on todella hankala työstettävä. Kokeile duralumiinia. Olen tehnyt polkupyöriin levyjarrunkiinnikkeitä, ketjunohjureita ja rockringeja tuosta aineesta. On helppoa työstää ja todella luja materiaali. Mika Hollström |