Rumpali Rölli 30.03.2005 16:23:24 | |
---|
Perkjelee perjantaina saa luvan olla vielä lippuja 3 päiväks koska rahaa napsahtaa silloin vasta tilille Saunaan pakko päästä Slayer, Dio, Megadeth, Mastodon mahtavaaaaa Trust Your Ear, Listen Metal |
miccomalliton 30.03.2005 22:38:14 | |
---|
Onko lippuja vielä kuinka jäljellä?! Tekis mieli kyllä mennä, mutta ei oo vielä rahaa lippuihi.... "Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150
kalamies#24 >-)))> |
Ben_D 30.03.2005 22:42:07 | |
---|
Onko lippuja vielä kuinka jäljellä?! Tekis mieli kyllä mennä, mutta ei oo vielä rahaa lippuihi.... On reilusti jäljellä Lippupalvelun sivujen mukaan. |
miccomalliton 30.03.2005 22:44:13 | |
---|
Kiitti tiedosta! Pitääpä tässä alkaa säästää... "Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150
kalamies#24 >-)))> |
miccomalliton 30.03.2005 22:49:33 | |
---|
Joo, kolmelle päivälle varmaan, koska torstai ja lauantai on pakolliset; TO slayer/mokoma LA megadeth. Tässähän alkaa pikkuhiljaa fiilis nousta. Jospa niitä vielä jonkin aikaa sais kolmelle päivälle... "Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150
kalamies#24 >-)))> |
Kolaboraatio 31.03.2005 12:02:23 | |
---|
Jumalauta!!! Mä en jaksa odottaa näin kauaa...viel joku kaks kuukaut ja sitte näkee slayerin!!! Ei voi olla mitää siistimpää! |
Sahtimies666 31.03.2005 12:22:22 | |
---|
Onko muuten kenelläkään muistikuvaa millon Slayeriltä ilmestyy se levy? "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Butcheri 31.03.2005 12:28:41 | |
---|
Onko muuten kenelläkään muistikuvaa millon Slayeriltä ilmestyy se levy? Soundin haastattelussa sanottiin että aikaisintaan kesällä 2005. Epäilen suuresti. I wanna say: ride the lightning! Pastilli? |
Sahtimies666 31.03.2005 12:36:13 | |
---|
Soundin haastattelussa sanottiin että aikaisintaan kesällä 2005. Epäilen suuresti. Jees.. Odotan kyllä innolla oli nimittäin GHUA sen verran kova pläjäys ETTÄ!! tosta GHUA kovuudestahan nyt voidaan sitten riidellä mutta.. mutta..no joo "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Jumalauta!!! Mä en jaksa odottaa näin kauaa...viel joku kaks kuukaut ja sitte näkee slayerin!!! Ei voi olla mitää siistimpää! Sama täällä...Lähinnä vituttaa se kun on tuo koulu niin pahasti kesken=Paljon vielä paskassa tarpomista ennen kuin jyrähtää taas. Itse kaksi kuukautta menisi varmaan ihan leppoisasti ootellessa jos ois loma...Ääh. Alan katsomaan Still reigningiä... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Jormaz 02.04.2005 20:43:55 | |
---|
Mä varasin huoneen Omenasta heti kun ostin lipun. Sehän on tainnut olla pidemmän aikaa täynnä. Ei oo ihmekään kun on niin halpa, toivottavasti on edes välttävä. Otin 4:lle hengelle kolmeksi yöksi huoneen ja makso jotain 160€. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Mufasa 03.04.2005 12:51:13 | |
---|
Mä varasin huoneen Omenasta heti kun ostin lipun. Sehän on tainnut olla pidemmän aikaa täynnä. Ei oo ihmekään kun on niin halpa, toivottavasti on edes välttävä. Otin 4:lle hengelle kolmeksi yöksi huoneen ja makso jotain 160€. Ainakin viime kesänä kun käytiin tuolla Tampereen Omenassa, niin paikka oli todella positiivinen yllätys. Huoneet oli ainakin mun mielestä ihan tasokkaat ja aamupalakin ihan ookoo. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
luopio 03.04.2005 14:04:32 | |
---|
Härmälän mökkimajotuskin lienee ihan kelvollinen hintaansa nähden, veikkaisin että tuokin on jo aikaa sitten täyttynynt, sainpahan viiden hengen mökin porukalle. Ainoo ikävä vaan tuo 4km kävely ratinaan. Wie bitte? |
Rumpali Rölli 03.04.2005 15:46:25 | |
---|
Jeiiiiiiiii lippuja oli jälellä perjantaina ja nyt olen 3 päivän lipun onnellinen omistaja :P... Sauna Open Air täältä tullaaaannnnnnn Ärrrrr Se on kuulkaa ihan turhaa hommaa se ettäh...
SELVÄ!!! |
BMF 05.04.2005 19:54:24 | |
---|
Härmälän mökkimajotuskin lienee ihan kelvollinen hintaansa nähden, veikkaisin että tuokin on jo aikaa sitten täyttynynt, sainpahan viiden hengen mökin porukalle. Ainoo ikävä vaan tuo 4km kävely ratinaan. Pöh, pieni kuntoiluhan on aina poikaa. :D |
luopio 05.04.2005 20:01:25 | |
---|
Pöh, pieni kuntoiluhan on aina poikaa. :D On joo, ja voihan se olla se aamukävely muutenkin ihan jees jos edellinen ilta on ollut liian rankka;) Wie bitte? |
luopio 05.04.2005 22:07:23 | |
---|
Eli viimesen tiedon mukaan Norther ja Amoral olisi siotettu torstaille Slayerin seuraksi ja Moonsorrow ja Roctum Lauantaille peesaamaan Sentencediä ja Megadethiä... Wie bitte? |
MV 06.04.2005 06:44:38 | |
---|
Eli viimesen tiedon mukaan Norther ja Amoral olisi siotettu torstaille Slayerin seuraksi ja Moonsorrow ja Roctum Lauantaille peesaamaan Sentencediä ja Megadethiä... Mahtavaahan tämä on...Northeria tuskin missään muualla näkee. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
XernaX 08.04.2005 13:57:24 | |
---|
Mastodon ei tule. :: 08.04.2005 Mastodon ei esiinnykään Saunassa:: Ennakkotiedoista poiketen Mastodon ei kierräkään Slayerin kanssa tänä kesänä. Näin ollen bändi ei myöskään esiinny 9.6. Tampereella. Tällä hetkellä Sauna Open Airin torstain ohjelma on: Slayer, Mokoma, Norther ja Amoral. Haussa on siis vielä ainakin yksi bändi. Open Airinjatkoklubeista ilmoitetaan lähiaikoina. "Jos tarjotaan niin otetaan mutta kinuamaan ei aleta." |
MV 08.04.2005 14:14:02 | |
---|
Mastodon ei tule. :: 08.04.2005 Mastodon ei esiinnykään Saunassa:: Ennakkotiedoista poiketen Mastodon ei kierräkään Slayerin kanssa tänä kesänä. Näin ollen bändi ei myöskään esiinny 9.6. Tampereella. Tällä hetkellä Sauna Open Airin torstain ohjelma on: Slayer, Mokoma, Norther ja Amoral. Haussa on siis vielä ainakin yksi bändi. Open Airinjatkoklubeista ilmoitetaan lähiaikoina. No katos vaan...Ei tuo minua ainakaan hirveästi haittaa...Tuleekohan joku ulkomainen bändi tilalle? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |