Aihe: Pettäminen keikkareissuilla
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
uruttaja
02.04.2005 12:06:29
Täällähän puhutaan asiaakin. Jostain syystä naispuoliselle osastolle osuu yllättävän usein joko lastentarhanopettaja tai sairaanhoitaja. Onko nekin leimattu huorintekijöiksi kaikki, kuten me soittajat. (=soittajasonnit)
WanhaWetäjä
02.04.2005 12:30:35

Tämä koko pettäminen on myytti. Kaikki (tai suurin osa) ns normaaleissa ammateissa ovat jos ovat saaneet, pettäneet ravintoloissa. Joten ne pienen pienilla aivoilla ynnäävät, meidät jotka työkseen asuvat hotelleissa, huoripukeiksi. Kaikissa ammattiryhmissä tapahtuu samaa ja olen sitä mieltä että tilaisuus tekee varkaan tässäkin asiassa.

Niinpä...kyllähän joku viikon laivaveto antaa aika otollisen alustan tälle toiminnalle verrattuna siihen että oot viikon jossain päiväduunissa ja ainahan soittajat on luokiteltu juopoiksi ja huoripukeiksi!

Onhan noita pikkijouluja ja muita pippaloita soiteltu sen verran että on nähnyt sen tavallisenkin jengin kovan yrityksen päästä vieraisiin,puhumattakaan näistä kaupparatsuosastoista...

Kai tota pettämistä vois verrata vaikka piittaamattomuuteen liikenteessa,varastamiseen ja muuhunkin yleisesti moraalittomaksi luokiteltuun toimintaan?

Jotkut asettavat itselleen tiettyjä rajoja ja pystyy niitä noudattaan,toiset elää ilman mitään moraalia/periaatteita,suurin osa on varmaan tästä välimaastosta eli joskus lipsuu alueella jos toisella...

Ja alkoholillahan ei ole ollenkaan osuutta asiaan ;-)))
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
R.Syke
02.04.2005 12:32:57 (muokattu 02.04.2005 12:33:08)
'Aviollinen uskollisuus on tilaisuuksien puutetta', arveli yks pasisti kerran.

-Oikeassa oli.
Tankero
02.04.2005 12:55:12
Jopa ihan kaikki käy, silloinhan saanti on varmempaa.

Vanaha haitaristiystäväni V.O. tapasi sanoa, että kun niittää hyvät ja huonot, saa ison suovan.
Tankero
02.04.2005 12:59:11
Tämä koko pettäminen on myytti. Kaikki (tai suurin osa) ns normaaleissa ammateissa ovat jos ovat saaneet, pettäneet ravintoloissa. Joten ne pienen pienilla aivoilla ynnäävät, meidät jotka työkseen asuvat hotelleissa, huoripukeiksi. Kaikissa ammattiryhmissä tapahtuu samaa ja olen sitä mieltä että tilaisuus tekee varkaan tässäkin asiassa.

Niinpä juuri. Ja miten se pettäminen sitten määritellään? Takavuosina Joensuusa asuessani pamputin säännöllisesti, oto pohjalta, yhtä rouvaa, joka ei saanut kotona riittävästi. Ei kokenut pettävänsä, meinasi vain,että hänellä pysyy avioliitto koossa kun saa säännöllisesti tarpeeseensa muualta.
Eddy
02.04.2005 12:59:49 (muokattu 02.04.2005 13:01:22)
'Aviollinen uskollisuus on tilaisuuksien puutetta', arveli yks pasisti kerran.

-Oikeassa oli.

Uskollinen suhde avo/aviopuolison kanssa on välttävä korvike normaalille sukupuolielämälle.
Koskettelen soittimia...
baron
02.04.2005 13:53:59

Mutta kyllä homma menee toisinpäinkin.
Mua on usein petetty keikkareissuilla, annettu ymmärtää, muttei ymmärretty antaa.
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
uruttaja
02.04.2005 13:57:30
Vanaha haitaristiystäväni V.O. tapasi sanoa, että kun niittää hyvät ja huonot, saa ison suovan.

HHAAHHAA. Joo V.O:lla oli jossain
Yli-Iin takamaastossa kyllä nin rämemajavan näkösiä morsiamia, että tuo passaa taktiikaksi erinomaisesti.
Sertzo S
02.04.2005 14:26:06

rämemajavan näkösiä morsiamia

Voi prkle, rämemajavan näköisiä! HHHHAAAAaaaAAaAaaaahhh!!!!
Pitää katsoa eläinkirjasta , että osaa vältellä, jos reviirille sattuu.
uruttaja
02.04.2005 14:28:39
Voi prkle, rämemajavan näköisiä! HHHHAAAAaaaAAaAaaaahhh!!!!
Pitää katsoa eläinkirjasta , että osaa vältellä, jos reviirille sattuu.

Ne esiintyy vain Yli-Iissä sopivissa olosuhteissa.
Tankero
02.04.2005 14:33:34
Kyllä ne varvikki irtosi ajalallaan. ;)

Joo mulla on kans ollut helppo irtoamisen suhteen. Yleensä se on: sissään, ulos ja tuijotus ja kysäisy Saiks sääki?
Tankero
02.04.2005 14:36:26
Ne esiintyy vain Yli-Iissä sopivissa olosuhteissa.

Enemmälti niitä on näkynyt Jakkukylässä ja Ylitannilassa, Siuruan tökärin lähistöllä.

V:n morskut on olleet kaikki rämeosastoa. Nykyinen o onneksi varakas.
Sertzo S
02.04.2005 16:25:11
Enemmälti niitä on näkynyt Jakkukylässä ja Ylitannilassa, Siuruan tökärin lähistöllä.

V:n morskut on olleet kaikki rämeosastoa. Nykyinen o onneksi varakas.

Minä löysin kerran, valovuosia sitten, Siurualta aivan kelpoisen.
Muistona vieläkin valokuva albumissani. Voi sitä hurjaa nuoruutta, kun lihanhakkuualustat vain tärisi. ;)
Sertzo S
02.04.2005 16:28:56
Portimojärvellä parhaat taukopamputukset. Kvintetistä oli trio vain välillä soittamassa, kun pari muuta pamputteli, että takahuone natisi.
uruttaja
02.04.2005 17:23:46
Portimojärvellä parhaat taukopamputukset. Kvintetistä oli trio vain välillä soittamassa, kun pari muuta pamputteli, että takahuone natisi.

Niin ja teidän bändissähän oli oikein puikkomiehiä? Urkurillakin lapsia siellä täällä, saa siihen Portimollakin astua.
Pula-Aho
02.04.2005 17:47:25
rämemajavan näköisiä!

Muistaako kukaan sitä elokuvaa, jossa kaveriporukka löi vetoa siitä, kuka luihauttaa ruminta naista. Valokuva piti ottaa todisteeksi. No, jokin ajan päästä kokoonnuttiin arvioimaan lopputulemaa. Yksi miehistä esitti valokuvan aivan hirveän näköisestä pinaattiriekosta. Muut olivat sitä mieltä, ettei sellaista kukaan voi panna. Kaveri siihen, että kyllä panin, mutta takaapäin. Johon muut totesivat, että ei sitä sitten lasketa.
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
baron
02.04.2005 20:14:21

Minä löysin kerran, valovuosia sitten, Siurualta aivan kelpoisen.
Muistona vieläkin valokuva albumissani. Voi sitä hurjaa nuoruutta, kun lihanhakkuualustat vain tärisi. ;)

Joo, mulla oli lompakossa ja tyttöystävä tänään löysi.

Oon joutunut treenaamaan improvisoitua näyttelemistä.
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
uruttaja
02.04.2005 20:37:55
Joo, mulla oli lompakossa ja tyttöystävä tänään löysi.

Oon joutunut treenaamaan improvisoitua näyttelemistä.

Koeta olla mies!!:)
uruttaja
02.04.2005 20:40:31
nyt en
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)