Aihe: Pk-seudun virallinen M.net bassonrunkkaussessio
1 2 3 4 517 18 19 20 21
Niskamies
01.04.2005 20:08:42
Eli tollasesta on nyt puhuttu täällä, ja voisi sellaisen jossain vaiheessa järjestää. Seuraavat asiat pitäisi järjestää:

Paikka
Ajankohta
Osallistujat
Runkattavat vehkeet

Itse ehdotan että sessio voitaisiin järjestää meillä kotona. Vantaalla omakotitalo, ja voi soitella niinkuin haluaa. Hesasta pääsee julkisilla alle tunnissa. Täällä olisi valmiina EBS:n HD350 nuppi ja Ashdownin ABM 4x10" kaappi, joten se puoli on järjestyksessä. Mukaan voi tietysti tarvittaessa ottaa tavaraa.

Ja sitten ajankohta. Jonain viikonloppuna olisi hyvä, kun porukka käy duunissa ja koulussa. Ehdotuksia päivämääräksi? Ei ainakaan ennenkuin Wil-J:n AVbass tulee Suomeen, sitä pitää testata.

Ja sitten tulijat ja vehkeet. Itse ilmoitan sessioon tuoreen Sadowskyn, ton bassoläjän ja sitten pedaalilaudan. Saa muitakin beisejä soitella jos haluaa, jos vaikka Fenkun Sadowskymikit kiinnostaa.

Eli ideoita ja ehdotuksia otetaan vastaan.
Meitsi on meshissä.
Keny
01.04.2005 20:42:16
Hyökkään millerin ja EBS laudan kanssa.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
pardy
01.04.2005 20:59:38

Hyökkään millerin ja EBS laudan kanssa.

Mä hyökkään vaikka parin Warren kanssa, tai ainakin yhden jos en saa molempia. EBS-lautaa en taira viittiä tuoda jos kerran Keny tuo jo.

Päivämäärästä en tiiä, mutta viikonloppua ehdottaisin juu minäkin. Jos sitä voisi vetää niinkin pitkälle kuin johkui toukokuun puolväliin ni voisin vaik tuoda oman läjäniki. Silloin ois mahkuja kun on auto, sitä ennen pitää käyttää julkisia ni tuo kamamäärä on aika rajotettu. Ja tuo Niskiksen hima kelpaa mulle ainaki ihan hyvin, varsinkin jos talo tarjoaa päiväsufeet. ;)
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
balzary
01.04.2005 21:23:48 (muokattu 02.04.2005 19:15:19)

tuun jos ajankohta on sopiva. tarvittaessa paikalle järjestyy g&k:n etunen (ja ehkä aphex punch factory)

edit: tietty nobelsin bassosärö on kans jos jotain kiinnostaa.
Niskamies
01.04.2005 21:37:32
Mahdollisimman paljon kamaa vaan, että tulee kunnolla käytettyä tuo aika hyödyksi. Eiklhän kahvit irtoa täältä. Voisi melkein laittaa kamat tähän yläkertaan(normaalisti on tuolla alhaalla) niin voisi äänitelläkkin kamoja.
Meitsi on meshissä.
mr.bungle
01.04.2005 21:56:30

Mahdollisimman paljon kamaa vaan, että tulee kunnolla käytettyä tuo aika hyödyksi. Eiklhän kahvit irtoa täältä. Voisi melkein laittaa kamat tähän yläkertaan(normaalisti on tuolla alhaalla) niin voisi äänitelläkkin kamoja.

Hyökkään ainaki Pedulla MVP Deluxen, Thumb Bassin ja parin pedaalin kanssa.

Mihis mennään oluselle sit?
bassolla hanuriin
Kieppi
01.04.2005 22:27:25
Mukana ollaan, jos ajankohta sopii. Streamer Jazzmanin voin ilmoittaa kamalistaan.

Ampeggeja ei viittis raahata ku ne painaa niin p****leesti. ;)
Kalamies #10 >-)))>
"It's not how much you play, it's what you play and where you play it." (James Burton)
Demo on viimeinkin valmis!
BSJPMH
01.04.2005 22:45:16 (muokattu 01.04.2005 23:27:47)
Täytyy varmaan runkkailla samaan aikaan täällä Turussa ihan ittekseni, (jahka teillä ajankohta selviää) ja olla hengessä mukana... :)

EDit: Siis KAMOJA.
-Mitä tapahtuu jos soittaa 8 tuntia päivässä? Tyttöystäväsi raivostuu.- "Anna basistille, niin perse tärisee!!"
Nelikielipiru
02.04.2005 10:43:43

Jos ajankohta osuu niin voin saapua myös ja ilmoittaa paloautonpunaisen 4003 rikun ja 5-kielisen epin thunderin. Kun kerran samalla kylällä ilmeisesti järjestetään.
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
hemmo
02.04.2005 12:31:30

ilmoittaa paloautonpunaisen 4003 rikun ja 5-kielisen epin thunderin.

Heh! Mulla on ollu tollaset ritsat joskus, ettei ne molemmat olis vaan sulla?
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
pardy
02.04.2005 14:04:36

Mukana ollaan, jos ajankohta sopii. Streamer Jazzmanin voin ilmoittaa kamalistaan.

Ampeggeja ei viittis raahata ku ne painaa niin p****leesti. ;)

Voi jeekuli, ostit sitten tuon bassotuksen Jazzmanin! Tuot sen kyllä, pakko päästä runkkaamaan sitä!
N_Bates
02.04.2005 17:07:13

siistiä! Meikä tulee kans jos vaan ajankohta sopii!

Mitähän mielenkiintoista laitteistoa mulla on.. Ton musari sterlingin vois ainakin ottaa ja sit vaikka ite tehdyn envelope filterin.
Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani.
N_Bates
02.04.2005 20:08:47

Olisiko idistä pistää äänitkamat kuntoon session ajaksi? Voitaisiin vaikka äänitellä eri bassoja, bassokaappimikkejä, pedaaleita, di-bokseja yms. Olisi varmaan ihan mielenkiintoista vertailla onko se Sansamp BD nyt parempi kuin MXR M-80 yms. yms.

no jos saat toimimaan joustavasti ja vaivattomasti noi nauhottamiset niin mikä ettei. Tuntuu vaan että yleensä kaiken maailman treeninauhotukset ja muut menee ihan kauheaksi säätämiseksi ja lopputuloksena jää sitten se treenaus ihan sivuseikaksi, kun kaikki aika menee siihen nauhotuskikkailuun.
Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani.
balzary
02.04.2005 20:31:57

no jos saat toimimaan joustavasti ja vaivattomasti noi nauhottamiset niin mikä ettei. Tuntuu vaan että yleensä kaiken maailman treeninauhotukset ja muut menee ihan kauheaksi säätämiseksi ja lopputuloksena jää sitten se treenaus ihan sivuseikaksi, kun kaikki aika menee siihen nauhotuskikkailuun.

hear hear. tosin luulen että ei se testailu keskeydy hetkeksikään vaikka äänityksessä olisi jotain ongelmia.
testailun jälkeen voisi kyllä siirtyä ohrapirtelöille johonkin vantaan lähiön karaoke-räkälään :D
pardy
02.04.2005 21:00:56

hear hear. tosin luulen että ei se testailu keskeydy hetkeksikään vaikka äänityksessä olisi jotain ongelmia.
testailun jälkeen voisi kyllä siirtyä ohrapirtelöille johonkin vantaan lähiön karaoke-räkälään :D

Yksi runkkaa, toinen säätää. Jeps, kyllä tuo mallasjuoma on se joka on tuon reissun muuttumaton vakio vaikkei muusta sisällöstä mitään vielä ollakkaan päätetty. :)
Kieppi
02.04.2005 21:18:06
Voi jeekuli, ostit sitten tuon bassotuksen Jazzmanin! Tuot sen kyllä, pakko päästä runkkaamaan sitä!

Ostin kyllä ja tuon kyllä, jos aikataulu vaan sopii.

Mallasjuoman nautintapaikkana toimivan lähiöräkälän valintaa helpottaisi, jos tietäisi missäpäin Vantaata Niskis asuu. :)
Kalamies #10 >-)))>
"It's not how much you play, it's what you play and where you play it." (James Burton)
Demo on viimeinkin valmis!
Niskamies
02.04.2005 21:35:20
Elkää peljätkö, meillä se äännitys on helppoa ja toimivaa. Yhden täyspitkän albumin, yhden neljän biisin demon, ja lukemattomien treeniäänitysten kokemuksella nauhotus sujuu vaivatta.

Mä asustan Ylästöstä. Suht lähellä noita ohrajuomaloita löytyy ainakin Martinlaaksosta ja Myyrmäestä, autolla ja julkisilla n. 10 minuutin matkan päästä.
Meitsi on meshissä.
chief
02.04.2005 22:21:57
Voishan tuota tulla messiin jos aika on sopiva ja mukaan mahtuu. Voin tuoda G&L:n ja ehkä Bassmanin. Niin, onkos teillä ikkunat tukevasti karmeissaan?
"It's the ear, not the gear. "
Niskamies
02.04.2005 23:49:57
Voishan tuota tulla messiin jos aika on sopiva ja mukaan mahtuu. Voin tuoda G&L:n ja ehkä Bassmanin. Niin, onkos teillä ikkunat tukevasti karmeissaan?

Tottakai, saa luukuttaa niin maan perkuleesti!
Meitsi on meshissä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 517 18 19 20 21
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)