yyxx 02.04.2005 10:32:33 | |
---|
En ole koskaan erityisemmin pitänyt tämän kaverin tyylistä, vaikka on varmaan huippu kitaristi. Katsoin tuossa sen yhden DVD-filmin. Itserakkaan näköistä esiintymistä, esim. ei kertaakaan vilkaissutkaan muihin bändin jäseniin.. yök. |
gypsi 02.04.2005 13:53:01 | |
---|
En ole koskaan erityisemmin pitänyt tämän kaverin tyylistä, vaikka on varmaan huippu kitaristi. Katsoin tuossa sen yhden DVD-filmin. Itserakkaan näköistä esiintymistä, esim. ei kertaakaan vilkaissutkaan muihin bändin jäseniin.. yök. Son taiteilija. |
Tuskinpa se niitä muita vihaa tai on muutenkaan itsekäs jos ei vilkaisekkaan, kato vaikka se mikä olikaan Blues in Austin City tms. Ja tää on ihan turha threadi |
flowerpower 03.04.2005 04:41:13 | |
---|
Mitä vittua! Stevie on legenda! |
juhopetteri 03.04.2005 11:23:18 (muokattu 03.04.2005 11:23:53) | |
---|
mitäs vittua. lueppa vähän stevie kirjaa, ja muita juttuja ukosta..niin saat sitten vähän oikeellisuutta käsityksiis!! Born to lose Live to win |
Super-Jari 03.04.2005 12:22:27 | |
---|
Ray Charles oli myös paska. Ei koskaan vilkaissut bändiään. And there is only one guarantee: none of us will see heaven |
yyxx 03.04.2005 12:57:38 | |
---|
Juu.. Saattaa kuulostaa aihe vähän lapselliselta ja turhalta. Tuli vaan tuollaset ajatukset mieleen kun katsoin äijän keikkaa. Ja Stevien lauluääni on jostakin syvältä... Bluesin soitossa pitäisi olla sitä munaa, mutta Sevie on sellainen pilkunviilaaja, joka näyttää vain kuinka mahtava kitaristi olen. |
Mika K 03.04.2005 13:04:14 | |
---|
Juu.. Saattaa kuulostaa aihe vähän lapselliselta ja turhalta. Tuli vaan tuollaset ajatukset mieleen kun katsoin äijän keikkaa. Ja Stevien lauluääni on jostakin syvältä... Bluesin soitossa pitäisi olla sitä munaa, mutta Sevie on sellainen pilkunviilaaja, joka näyttää vain kuinka mahtava kitaristi olen. Höpö höpö. |
Flash 03.04.2005 13:55:24 (muokattu 03.04.2005 13:56:29) | |
---|
SRV, tuo bluesin Yngwie J. Malmsteen. Tunteella tuhat nuottia sekunnissa. Edit. Vitsi, vitsi. SRV on legenda. There Is A Light That Never Goes Out |
rok 03.04.2005 13:58:31 | |
---|
Bluesin soitossa pitäisi olla sitä munaa, mutta Sevie on sellainen pilkunviilaaja, joka näyttää vain kuinka mahtava kitaristi olen. Heh, älä esitä totuuksina asioita joista et mitään ymmärrä... "Floor it, that's technical talk!" |
pira 03.04.2005 14:40:57 (muokattu 03.04.2005 16:08:20) | |
---|
Makuasioita, makuasioita. Itse kuuntelen nykyään lähinnä vain Stevie Ray Vaughania (se toinen on AC/DC). Mun korvassa sillä on laulussa paljon tunnetta. Itse asiassa se on mulle myös se juttu SRV:ssä. Ei ehkä laula taitavasti, mutta saa mukaansa minut satavarmasti. Kun ekan kerran kuulin heppua, en todellakaan pitänyt kuulemastani! Pikkuhiljaa siihen vaan upposi syvemmälle. Ja se bassotaitelijahan oli SRV:lle erittäin hyvä ystävä. Miltäköhän vuodelta tämä keikka on? Mitä oon noita kattonut, niin eihän se edes uskalla suunnilleen katsoa edes yleisöön ennen kuntoutustaan. Tuossa Austin Texas Limitissäkin se 83'-pätkässä laulaa silmät kiinni ja katsoo aina alas, kun pitää silmiään auki. edit. Muuten, mitäköhän ne Whipper ja Slut ovat tehneet tuon SRV:n kuoleman jälkeen? Olivat meinaan kova kaksikko. Vibrato lähtee syrämmestä. |
yyxx 03.04.2005 16:56:20 | |
---|
Lopetan tämän keskustelun tähän, ja pahoittelen jos loukkasin joitain Voughan faneja... Mutta, Johnny Winter.. siinä sitä on jotakin!! :) |
Shaft 03.04.2005 17:35:00 | |
---|
edit. Muuten, mitäköhän ne Whipper ja Slut ovat tehneet tuon SRV:n kuoleman jälkeen? Olivat meinaan kova kaksikko. Ovat toimineet aika monien artistien levyillä ja joillakin kiertueillakin "vierailevana" komppiryhmänä, joten herrojen ura on kyllä jatkunut. |
ohreally? 03.04.2005 23:09:23 | |
---|
huhhuh, ei srv:stä huonoa sanaa voi sanoakaan |
dfloreno 03.04.2005 23:50:06 | |
---|
Nää on kyllä valtavan hauskoja threadeja! Mieletön informaatio-arvo tälläisellä keskustelulla, todellista roots-kaman ilosanoman levittämistä. Eniten hämmästyttää nää laajat näkökulmat; SRV:kin on puitu jos miltä kantilta, pohjalta "Vttu paras!!1! tai "Voughan on ihan nyplääjäpaska". Mainioita väittelyä. Kauankohan menee ennen kuin koko roots-alueelle tulee lukkoa ja bannia? :-). joo, ei lähe. |
SuperJeesus 04.04.2005 00:03:01 | |
---|
Ymmärrän kyllä ketjun aloittajaa yhtä vähän kuin näitä "ei sitä saa kritisoida ku se on legenda"-tyyppejä. Is it...Man or Astroman? |
Blue Moon 04.04.2005 06:11:49 | |
---|
dfloreno: Nää on kyllä valtavan hauskoja threadeja! Mieletön informaatio-arvo tälläisellä keskustelulla, todellista roots-kaman ilosanoman levittämistä. Eniten hämmästyttää nää laajat näkökulmat; SRV:kin on puitu jos miltä kantilta, pohjalta "Vttu paras!!1! tai "Voughan on ihan nyplääjäpaska". Mainioita väittelyä. Kauankohan menee ennen kuin koko roots-alueelle tulee lukkoa ja bannia? :-). Jep. Melkoisen syvälle Mississippin pohjamutiin on Muusikoiden.netin Roots-palsta uponnut. - You can shake it you can break it you can hang it on the wall - |
svilo 04.04.2005 07:43:29 | |
---|
dfloreno: Jep. Melkoisen syvälle Mississippin pohjamutiin on Muusikoiden.netin Roots-palsta uponnut. Sehän johtuu vain siitä että tätä palstaa lukee vain 1.1% m.net:n lukijakunnasta...... - when I see a 100 watt amp on the stage of a 150 seat venue, I know that I am in for trouble ... most of the time --One mans junk is another mans gold- BluesJam´s Mp3 |
Blue Moon 04.04.2005 07:54:39 (muokattu 04.04.2005 08:07:31) | |
---|
svilo: Sehän johtuu vain siitä että tätä palstaa lukee vain 1.1% m.net:n lukijakunnasta...... En oikein tajua miten tuo liittyy tämän palstan kirjoitusten ja keskustelun laatuun. Ei oo tarpeeksi porukkaa painelemassa varoitusnappulaa, vai? - You can shake it you can break it you can hang it on the wall - |
Läpistö 04.04.2005 15:36:21 | |
---|
Ray Charles oli myös paska. Ei koskaan vilkaissut bändiään. Hoho! :D + "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. |