Aihe: Viemäri-tv
1
Nazareth
28.03.2005 21:46:07
Muistaako kukaan tätä? Hämärästi muistan jotain sketsejä siitä, mutta on siitä aikaa kun se tuli..
"man who buys a drowned cat pays for wet pussy"IMIK #27
Jii
28.03.2005 21:56:52
Muistaako kukaan tätä? Hämärästi muistan jotain sketsejä siitä, mutta on siitä aikaa kun se tuli..

Tulihan tuota sarjaa katseltua. Ajankohta taisi olla kesä -89, jos oikein muistan.
Eddie
28.03.2005 22:19:55 (muokattu 28.03.2005 22:20:18)

Mä luulin jo, että on kyse jostain uudesta tosi-tv sarjasta... :)
Jii
28.03.2005 22:25:38
Mä luulin jo, että on kyse jostain uudesta tosi-tv sarjasta... :)

No ei. Sleepparit (ellei pelkästään Mato ja Sakke (ja Silu ja joitain)) tuota taisivat tehdä. Muistaakseni nauroin välillä kippurassa ja heti perään ihmettelin jotta mitä helvettiä. No, aikaa on kulunut. Muistot on ainakin hämärtyneet.
Nazareth
28.03.2005 22:26:29
No ei. Sleepparit (ellei pelkästään Mato ja Sakke (ja Silu ja joitain)) tuota taisivat tehdä. Muistaakseni nauroin välillä kippurassa ja heti perään ihmettelin jotta mitä helvettiä. No, aikaa on kulunut. Muistot on ainakin hämärtyneet.

Jope Ruonansuuki tais olla siinä..
jannu
29.03.2005 01:39:06
Olikos tässä legendaarinen wanha vitsi sketsin muodossa, eli "hanskaostoksilla":
-Pannaanko pussiin vai vedättekö tässä käteen?

Taisin olla niin pieni, että vanhemmat eivät antaneet katsoa. Katsoin salaa.
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
Robert
29.03.2005 11:46:29
Muistaako joku sellaista ohjelmaa, missä oli joku krokotiilinukke(?), joka oli kavereineen viemärissä. Välillä tuli piirrettyjä osuuksia joissa oli transformers-robotteja, jotka esittivät jotain pieruhuumori-hässäkkää.
:)

kalamies#4 >-)))>
Rakkikoira
29.03.2005 11:53:06
Muistan jotenkin, nauhalta katselin sitten pienenä niitä myös. Oli mukamas hauskoja, vaikka tuskin mitään tajusinkaan.
En muista muuta kuin sen Elvis jutun, jos se nyt oli edes siinä ja ne putket.
vomithrash
29.03.2005 11:53:51
Muistaako joku sellaista ohjelmaa, missä oli joku krokotiilinukke(?), joka oli kavereineen viemärissä. Välillä tuli piirrettyjä osuuksia joissa oli transformers-robotteja, jotka esittivät jotain pieruhuumori-hässäkkää.

Mulle tuli tämä välittömästi mieleen kun huomasin tuon otsikon. Olen myös useasti miettinyt mikähän tämä ohjelma mahtoi olla.
Larry
29.03.2005 15:30:21
Apostoleilla on asiaa:

"Sana viikonvaihteeksi"

"KUPPA"
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Nazareth
29.03.2005 16:53:03
Apostoleilla on asiaa:

"Sana viikonvaihteeksi"

"KUPPA"

Ainut sketsi minkä muistan oli joku missä porukka läpsytteli henkseleitä. "Olen epäpätevä, mutta en näytä sitä".
aikavaikea
30.03.2005 08:03:47
"Olen poliisiylijohtaja Mulli Turpanen ja minun mielestäni poliisin on pysyttävä paikoillaan!"
Olen aina oikeassa, aina piirun edellä.
NHR
31.03.2005 19:46:15

Muistan joskus katsoneeni, mutta oikein mitään sketsejä ei meinaa tulla mieleen. Oliko sen Madon juontajahahmon nimi siinä Mungo Zandler? Tai jotain sinne päin?
Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani.
Jii
01.04.2005 00:25:32
Muistan joskus katsoneeni, mutta oikein mitään sketsejä ei meinaa tulla mieleen. Oliko sen Madon juontajahahmon nimi siinä Mungo Zandler? Tai jotain sinne päin?

Sehän se oli. Olen muuten miettinyt, liittyikö jotkut sketsit tähän Palmen murhasta epäiltyyn Pettersoniin?
Mook
01.04.2005 21:22:26
Muistan sen aina siinä lopussa olleen Nyt loppu nunhuka- jutun, ja sen Elviksen "Lankkaanko munat, no lankkaa vaan"- Tuttifrutti-irveilyn.
Isona muutan Etelä-Amerikkaan, etsin sieltä jonkun poliittisesti epävakaan maan, ja katoan siellä vallankumouksen pyörteisiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)