KoRn88. 22.03.2005 22:01:16 | |
---|
Pannaans tähän: Eli huonoon 14" lattiatomiin täytyisi saada uusi alakalvo, päällä on Evans G2 clear, soundi jota haetaan on pyöreä, muhkea, jytisevä jne. eli peruslattiatomisoundi, jos näin voidaan sanoa. Eli ostanko paksun kaksikerroskalvon vai ohuen yksikerroksisen? Mikä olisi toimiva yhdistelmä? eiköhän ton G2:sen pariks kannattis tuo G1 laittaa. Sitä yhdistelmäähän täällä on paljon ainakin kehuttu. |
gh n 23.03.2005 15:56:48 (muokattu 23.03.2005 15:57:02) | |
---|
Kouluun tuli nyt Remon Emperorit ja olivat kyllä ohan mahtavan kuuloset! Siis päälle |
Tama (Royal Star) 24.03.2005 11:03:50 | |
---|
miksei enää G2:sta? itse vaihoin tässä pari viikkoa sitten nuihin G2:siin ja olen kyllä ollut soundiin enemmän kuin tyytyväinen. Vielä pitäs joskus ne alakalvot vaihtaa G1:iin, mutta se ei nyt vielä ole ihan ajankohtaista. ei kiitos:D..... en oikein diggaa niitten saundista.... mikä ihmeen zildjian.....? |
Mörre 24.03.2005 17:34:58 | |
---|
Virveliin kannattaa koittaa Evansin Genera Dry:ta Tomeihin kannattaa Miettiä kirkaiden, valkoisten ja öljykalvojen sopivuutta. Kalvot ovat aina melko arpaostos, kun mistään ei saa mallia. "Basso on lyömäsoitin ja siinä pitää olla v***sti säröö!!!" -Matti Heikkilä |
joravuo 24.03.2005 18:19:02 | |
---|
Asiasta kukkaruukkuun... Virvelin kalvoja irrotellessa huomasin että osa ruuvveista on jotenkin kaameen "jäykkiä" eli ne ei yksinkertasesti vaan aukee... Mikä vois olla syy??? taas päivää vanhempana... |
lennon john 24.03.2005 18:24:04 | |
---|
mulla on basixit niin saisko niihin hyvän soundin,jos vaihtaa yläkalvoiks remon ambassadorit? |
Tama (Royal Star) 24.03.2005 18:53:53 | |
---|
mulla on basixit niin saisko niihin hyvän soundin,jos vaihtaa yläkalvoiks remon ambassadorit? riippuu mistä roikkuu. ite ainakin laitan seuraavaksi coated emperorit. nuo ambassadorit kun on 1-kerroskalvot, kevyeeseen soittoon, tai resokalvoksi. mikä ihmeen zildjian.....? |
Baroquean 02.04.2005 02:07:55 | |
---|
Niin, että tässä olisi nyt uuden virvelin kalvon ostaminen edessä, mitään vinkkejä. Kyllä tuolla vielä vähän aikaa soittaa, mutta se alkaa olla siinä kunnossa että perkele kapulahan menee siitä kohta läpi. No mulla just kävi taannoin kirjaimellisesti noin, eli kapula räsähti läpi. :) Kalvo oli jo edellisen omistajan jäljiltä melkein valmis vaihtoon ja se oli vielä Mapexin alkuperäinen, rummun mukana tullut kalvo. Kävin eilen Sound Gardenilta hakemassa lyöntikalvoksi Remon PowerStroke 4:n (Käsittääkeni suht uusi malli Remolta. Muuten ihan "peruskalvon" näköinen, mutta keskellä on sellainen saman sävyinen, hieman korkeampana erottuva ympyrä. Kyselin myös Pinstripen sopivuutta virvelin lyöntikalvoksi ja sille idealle myyjä ei oikein lämmennyt; "Ei mielellään 2-kerros kalvoa virveliin."). Kerroin myyjälle hakevani "vähän kovempiakin iskuja" kestävää kalvoa, mutta ei kuitenkaan mitään soundiltaan tunkkaista. Myyjä suositteli PowerStroke 4:sta ja päätin luottaa asiantuntijan neuvoon (Olin tosin jo aikaisemmin kuullut positiivisia kommentteja Powerstroke-sarjan kalvoista.). Nyt on muutamia "testitunteja" takana ja olen kyllä tyytyväinen ostokseen. Liikutaan aikalailla eri soundimaailmassa siihen Mapexin alkuperäiskalvoon verrattuna. :) Tuli myös ostettua basariin hajonneen Evans EQ2 lyöntikalvon tilalle Remon Pinstripe (Ja siihen Gibraltarin suojaläpyskä.) Nyt basarikin potkii taas ihan kivasti. Ja sitten, olisi myös tomeille kiva saada hyvältä soundaavat kalvot. Sama homma. Kaikki kalvot tomeista pitäis vaihtaa. Voi olla, että Pinstripet tulee olemaan päälipuolella jatkossakin, mutta alapuolelle vois koittaa jotain uutta. Mustat kalvot olis nätti hommata alle, jos vaan liikkeestä suoraan on saatavilla. Hevi on paskimmillaankin parasta. |
markkuliini 02.04.2005 10:34:50 | |
---|
Kävin eilen Sound Gardenilta hakemassa lyöntikalvoksi Remon PowerStroke 4:n (Käsittääkeni suht uusi malli Remolta. Muuten ihan "peruskalvon" näköinen, mutta keskellä on sellainen saman sävyinen, hieman korkeampana erottuva ympyrä. Kyselin myös Pinstripen sopivuutta virvelin lyöntikalvoksi ja sille idealle myyjä ei oikein lämmennyt; "Ei mielellään 2-kerros kalvoa virveliin."). Taas huomaa ettei myyjät mitään tiedä, tai sitten ne suosittelee tai myy sitä mitä on eniten hyllyssä. Ei suositellut tuplakalvoa virveliin ja myi sulle tulpakalvon virveliin. Powerstroke 4 = Emperor-paksuus +demppirengas. Eli ihan saman paksuinen kuin Pinstripe, mutta lisäksi demppirengas. Toisaalta kerroksia ei ole liimattu reunoilta yhteen, niinkuin pinstripessa.
www.vasamayhtye.com |
Baroquean 02.04.2005 10:56:59 | |
---|
Powerstroke 4 = Emperor-paksuus +demppirengas. Eli ihan saman paksuinen kuin Pinstripe, mutta lisäksi demppirengas. Toisaalta kerroksia ei ole liimattu reunoilta yhteen, niinkuin pinstripessa. No joo, noin ajateltuna toi Powerstroke 4 tosiaan on 2-kerroksinen. Eli keskellä on se rengas toisena kerroksena, mutta muuten kalvo on 1-kerroksinen. Hevi on paskimmillaankin parasta. |
No joo, noin ajateltuna toi Powerstroke 4 tosiaan on 2-kerroksinen. Eli keskellä on se rengas toisena kerroksena, mutta muuten kalvo on 1-kerroksinen. Ei, vaan Powerstroke 4 on kaksikerroskalvo. Powerstroke 3 on yksikerroskalvo. Molemmissa kalvon alapuolella lisäksi demppirengas. En oikein ymmärrä mitä "ympyrää" tarkoitat. En ole ikinä nähnyt sellaisia missä olisi joku "ympyrä" keskellä. Ellet nyt sitten tarkoita sitä rajaa minkä demppirengas muodostaa, se kun näkyy siitä kalvosta läpi. Hassua, myyjät on myyneet Powerstroke 3:sta kaksikerroskalvona, nyt 4:sta yksikerroskalvona. www.vasamayhtye.com |
miän vain 02.04.2005 12:11:32 | |
---|
Eikö siinä nelosessa ole sellainen power dot -lätkä? Niinkuin CS:ssä, mutta pienempi ja valkoinen? Been banging my head against the wall for so long - think I might have knocked something loose
Monochromatic - bändi
semisuper.tk - rumpusivut |
markkuliini 02.04.2005 12:22:51 | |
---|
Eikö siinä nelosessa ole sellainen power dot -lätkä? Niinkuin CS:ssä, mutta pienempi ja valkoinen? Smooth white Powerstroke 4 bassarinkalvoissa on lätkä. Ei muissa. Tietääkseni. Ettet tarkoita Emperor X:ää? www.vasamayhtye.com |
Outkast 02.04.2005 12:51:23 | |
---|
Laita vähän speksiä kamoista ja soittotyylistä. Helpompi suositella. Muuten: Valkoinen Remon Ambassador ylle ja alle, eteen ja taakse. Paitsi virvelin resokalvoksi Ambassador Snare... Tsekkasin miehen tiedot ja kun kerta manowaria jumaloi pitää siitä basarista löytyä vähän potkua. Coated Ambassador toimii basarissa lähinnä jazz musassa, eli suosittelisin melkein Powerstroke 3:a. Omakuvassani on kumut joissa on PINSTRIPET. |
Baroquean 02.04.2005 13:55:03 (muokattu 02.04.2005 14:21:19) | |
---|
Eikö siinä nelosessa ole sellainen power dot -lätkä? Niinkuin CS:ssä, mutta pienempi ja valkoinen? Joo, tossa 4:ssa on juurikin sellanen lätkä. Vaihdoin nyt oikein omakuvankin tän asian tiimoilta (Sen lätkän varmaan erottaa tosta kuvasta, vaikka ei mikään turhan kirkas kuva olekaan.). Ja tosiaan, ton kalvon reunassa on tollanen valkoinen soiro. Se on mitä ilmeisimmin se kalvon alapuolella oleva "demppirengas". Kuitenkaan nämä ominaisuudet ei tee siitä vielä samalla tavalla 2-kerros kalvoa, kun esim. Pinstripe on. Mulla on 16" lattiatomissa just sellanen C.S. Batter ja siinä se lätkä tosiaan on musta, halkaisijaltaan suurempi ja mielestäni myös hieman paksumpi. Hevi on paskimmillaankin parasta. |
markkuliini 02.04.2005 21:25:32 | |
---|
Niin, sittenhän se on jo melkein kolmikerroskalvo. Teepäs niin, että kun kalvo on "finish"niin leikkaa se auki ja katso montako kerrosta. Tai tsekkaa odotellessa www.remo.com, mistä luulisi löytyvän suht tarkkaa tietoa. www.vasamayhtye.com |
tthei 02.04.2005 23:12:24 (muokattu 02.04.2005 23:12:42) | |
---|
Joo, tossa 4:ssa on juurikin sellanen lätkä. Vaihdoin nyt oikein omakuvankin tän asian tiimoilta (Sen lätkän varmaan erottaa tosta kuvasta, vaikka ei mikään turhan kirkas kuva olekaan.). Ja tosiaan, ton kalvon reunassa on tollanen valkoinen soiro. Se on mitä ilmeisimmin se kalvon alapuolella oleva "demppirengas". Kuitenkaan nämä ominaisuudet ei tee siitä vielä samalla tavalla 2-kerros kalvoa, kun esim. Pinstripe on. Mulla on 16" lattiatomissa just sellanen C.S. Batter ja siinä se lätkä tosiaan on musta, halkaisijaltaan suurempi ja mielestäni myös hieman paksumpi. Mun käsittääkseni PowerStroke3 on muuten yksikerroskalvo mutta siellä on reunoilla se demppirinkula. Powerstroke4 on kaksikerroskalvo jossa on reunoilla myös se demppirinkula (kolmikerroskalvo siis sieltä reunoilta). Ja mun käsittääkseni Pinstripe on muuten kaksikerroskalvo mutta siellä reunoilla on vaan yks kerros. En ole siis näistä varma mutta näin mä olen käsittänyt. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
miän vain 02.04.2005 23:19:48 | |
---|
Kah, kamanysvärien kokoontumisajot? Pinstripe on muuten kaksikerroskalvo mutta siellä reunoilla on vaan yks kerros. On sielläkin kaksi, mutta dempattuina. Rinkulan ulkopuolela näkyy sellaista kuituhässäkkää, se on sitä demppiä. Been banging my head against the wall for so long - think I might have knocked something loose
Monochromatic - bändi
semisuper.tk - rumpusivut |
tthei 02.04.2005 23:40:16 | |
---|
Kah, kamanysvärien kokoontumisajot?
On sielläkin kaksi, mutta dempattuina. Rinkulan ulkopuolela näkyy sellaista kuituhässäkkää, se on sitä demppiä. Aijaa, no hyvä että senkin nyt sitten tiedän :) Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
Jeltz 03.04.2005 15:42:59 | |
---|
Siis, eikö pinstripe ole kaksikerroskalvo, jonka kerrokset on liimattu reunoilta kiinni toisiinsa. PS3 siis yksikerroskalvo demppirinkulalla. Pakko vielä viilata pilkkua :) Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |