Aihe: Muovinen panosvyö
1
pakana
01.04.2003 14:45:35
Kuinka törkeeltä näyttää semmone muovinen panosvyö verrattuna nahkaseen?
Fortune
01.04.2003 17:48:19
yhtä törkeeltä.

Täsmälleen!

Plussaa painetaan!
"Blaeough!"-Sega Megadriven NHL95-pelin laitataklausääniefekti
suburbia
01.04.2003 17:57:17
vähintäänkin sievältä!!
kivi
01.04.2003 21:18:35
Kuinka törkeeltä näyttää semmone muovinen panosvyö verrattuna nahkaseen?

Kummankaanlaisia en oo nähnyt. Meilläpäin panosvyöt on tehty oikeista hylsyistä, vaikka ne sitten olisikin kromattu.

Hylsyvyö on mun käsittääkseni ihan ok asuste. Luotivyö on vähän liian leveä ja vaikeuttaa olemista.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
pakana
02.04.2003 01:08:40

Kummankaanlaisia en oo nähnyt. Meilläpäin panosvyöt on tehty oikeista hylsyistä, vaikka ne sitten olisikin kromattu.

Hylsyvyö on mun käsittääkseni ihan ok asuste. Luotivyö on vähän liian leveä ja vaikeuttaa olemista.

No tietenkin siinä on hylsyt oikeet se missä ne on kiinni on muovia
kivi
02.04.2003 03:22:42 (muokattu 02.04.2003 03:24:04)

No tietenkin siinä on hylsyt oikeet se missä ne on kiinni on muovia

Jaa? Musta ihan näyttäisi (kun nyt tässä sattuu sellainenkin olemaan muun romun ohella työhuoneen "somisteena"), että noissa luotivöissä on konekiväärin vyön rakenne, eli ovat sellaisissa teräksestä väännetyissä puolilenkeissä.

Mutta tarkoitat varmaan jotain länkkärivyötä. Sellaista lasten revolverivyötä jossa on lenkit neljälle luodille?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
pakana
02.04.2003 08:16:39

Jaa? Musta ihan näyttäisi (kun nyt tässä sattuu sellainenkin olemaan muun romun ohella työhuoneen "somisteena"), että noissa luotivöissä on konekiväärin vyön rakenne, eli ovat sellaisissa teräksestä väännetyissä puolilenkeissä.

Mutta tarkoitat varmaan jotain länkkärivyötä. Sellaista lasten revolverivyötä jossa on lenkit neljälle luodille?

Pikemminkin sellane metsästäjän vyö jossa on vyön koko pituudelta luoteja
L.C.F
02.04.2003 14:59:15 (muokattu 02.04.2003 14:59:36)
Osta kunnon panosvyö! Kyllähän se maksaa aika tuimasti, mutta voin vakuuttaa et näyttää varmasti hienommalta kuin se missä on muovia!
L.C.F
pakana
02.04.2003 15:49:59
Osta kunnon panosvyö! Kyllähän se maksaa aika tuimasti, mutta voin vakuuttaa et näyttää varmasti hienommalta kuin se missä on muovia!

Kyllä näin taitaa olla. Onko sellane vyö jossa on pelkästään hylsyt ruma? Stuntis ku saa luodeista maksaa puolet enemmän
aon
02.04.2003 17:53:28

Kyllä näin taitaa olla. Onko sellane vyö jossa on pelkästään hylsyt ruma? Stuntis ku saa luodeista maksaa puolet enemmän

Juu. Ja jos on oikeita luoteja, voi kaatuminen huonolla tuurilla sattua melko lailla.
Iso on pyhänä hypnoosi. Kotisivu
kusve
03.04.2003 11:01:19

itellä on stuntiltä ostettu panosvyö (82euroa + posti) ja täytyy sanoa että aika vakuuttava se on ku muutaman kerran on kaupoissa käännytetty takas ovelle... :D
...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...!
L.C.F
03.04.2003 15:58:30

Ei se hylsy vyö mun mielestä oikee ruma ole. Mulla on hylsy vyö, mut sanoisin et se näyttää kyllä aika rockilta, kun mulla on kolmen rivin niittivyö sen hylsyvyön päällä :)! Mut kannattaa kattoo täältä, saa halvemmalla!

http://www.webmarkkinat.com/hoopee/shop/shopdisplayproducts.asp?page=2

Tais olla luotivyö jotai neljäkymmentä eunukkia =)!
L.C.F
MacGyver
03.04.2003 16:50:37
Niin, minunkin mielestäni luotivyöt ovat konekiväärin luotivöitä. Minullakin on sellainen, tosin siinä saisi olla sellaiset 5 luotia kiinnikkeineen lisää, jotta se pääsisi roikkumaan kunnolla lantiolla. Itse ostin kaverilta 100 vanhalla pari vuotta sitten.

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)