Aihe: Flaming Sideburns
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Breezer
01.04.2003 02:15:33
Jep, Helvetin kovasta bändistähän tässä puhutaan. Mulla on kans vaan Hallelujah, mutta myös Sky Pilots ois tarkotus ostaa lähiaikoina. Mun mielestä Fleimareissa yhdistyy brutaali rock'n'roll sekä hyvät biisit sopivassa suhteessa. Jotku heittaa kommenttia bändin koppavuudesta... No kyllähän ne laittaa porukan kumartaan encoren eteen, mutta onhan se huumoria kuitenki.
dazed
01.04.2003 17:38:47
Miks kaikki bändit pitää aina laittaa paremmuus järjestykseen?
I didn't mean to take up all your sweet time I'll give it right back one of these days.-J.H
Fortune
01.04.2003 17:43:40
Miks kaikki bändit pitää aina laittaa paremmuus järjestykseen?

Se on se kilpailuyhteiskunnan kasvattamien ihmislasten perusluonto.
"Blaeough!"-Sega Megadriven NHL95-pelin laitataklausääniefekti
mikko1
01.04.2003 19:37:30

Se on se kilpailuyhteiskunnan kasvattamien ihmislasten perusluonto.

paskat...=)
"..the clash just don't come, one in a million..." Backyard Babies - The Clash
Dunga
03.04.2003 12:59:58
Eilen Porissa kiertueen eka keikka ja kyllä näki että pojat olivat odotelleet lavoille pääsyä, sen verran energinen show oli, ettei paremmasta väliä. Suosittelen erittäin lämpimästi, rock´n´roll ei mielestäni paljoa voi siitä parantua, mitä eilen näin. Osaa pojat muuten soittaa niin hyvin yhteen että huhhuh, ja Eduardon lavashowlle ei varmaan kukaan vedä vertoja.
"You tried to turn me off, But you couldnt even turn me down" --Kyuss:Thumb--
Margarita
04.04.2003 00:31:19
Osaa pojat muuten soittaa niin hyvin yhteen että huhhuh, ja Eduardon lavashowlle ei varmaan kukaan vedä vertoja.

No jaa... Eduardo yrittaa korvata puutteellisen karsimansa Mick Jaggerilta ja Iggy Popilta matkitulla kukkoilulla. Pidemman paalle haukotuttavaa.
Cathi777
04.04.2003 10:43:19

Eilen uskomattoman kova meininkinen keikka Lahden Torvessa, eikä Eduardo nyt mitenkään nyt niin erikoisesti kukkoile. Justiin sellaisesta sopivaa rokkikukko meininkiä.
Taistelutoveri
Peoplez
04.04.2003 10:47:58
Fleimarit on loistava bändi! Hallelujah on vitun kova levy ja Sky Pilots parin ensikuuleman jälkeen myös! Bändi on kyllä kehittynyt.

Kerran olen nähnyt livenä, mutta tarkoitus olisi uudestaan. Harmi vaan tosiaan että Jeffrey Lee Burns lähti vetämään. Se uus kitaristi on turhan pehmo mielestäni!
Antsa
04.04.2003 11:03:31
Eilen uskomattoman kova meininkinen keikka Lahden Torvessa, eikä Eduardo nyt mitenkään nyt niin erikoisesti kukkoile. Justiin sellaisesta sopivaa rokkikukko meininkiä.

Kyllä! hiki virtasi oikeen huolella.

Yllättävän kirkkaat soundit oli
Antsa
04.04.2003 11:04:00

Harmi vaan tosiaan että Jeffrey Lee Burns lähti vetämään. Se uus kitaristi on turhan pehmo mielestäni!

eih. Junnu on kunkku, rento äijä..tuli eilen turistua pieni tovi
Dunga
04.04.2003 16:11:24
No jaa... Eduardo yrittaa korvata puutteellisen karsimansa Mick Jaggerilta ja Iggy Popilta matkitulla kukkoilulla. Pidemman paalle haukotuttavaa.

Karsimansa tarkoittaa varmaan karismansa, jota mielestäni Eduardolta ei puutu. Eikä mua ainakaan ole vielä alkanut haukotuttamaan, tiedä missä "vika"? Ja Junnuhan on vallan mainio kitaristi, oisi silti kiva nähdä vielä Jeffreykin soittamassa.
"You tried to turn me off, But you couldnt even turn me down" --Kyuss:Thumb--
AoA
04.04.2003 16:20:48

eih. Junnu on kunkku, rento äijä..tuli eilen turistua pieni tovi

vai että semmosia...onhan se ihan rento jep.
Full Volume or Double Volume
Kostello
26.04.2003 19:02:28

Jees, tänään ekaa kertaa kattoon fleimareita livenä. Odotukset on kovat. Eivät taida enää kyykyttää yleisöä?
KooAa
26.04.2003 19:33:29
Jees, tänään ekaa kertaa kattoon fleimareita livenä. Odotukset on kovat. Eivät taida enää kyykyttää yleisöä?

Taidan tulla paikalle jos lippuja on vielä. Ei tullut ennakkoon hommattua ...
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Marlowe
26.04.2003 20:47:10

Pitkäperjantaina ainakin kyykisteltiin.

Oulun keikan alku oli vähän jähmeä, mutta yhtye paransi menoaan illan edetessä ja loppu oli suoranaista retrorock-juhlaa. Martinezin rockkukkoilua on ihan kiva katsella, vähän sellaista mickjaggermaista menoa.
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
Prowleri
27.04.2003 01:33:21
Kappas, ollaan kerranki osuttu Marlowen kanssa samalle keikalle. Oulun keikka oli kyl hyvä veto, viimeistään uuden levyn Since the Beginning räjäytti potin puolessa välissä settiä. Eduardo oli perinteisesti menossa, mm. ehti stagedivettämään muistaakseni kolmesti keikan aikana - ensimmäinen kerta kun olen muuten yhdenkään esiintyjän stagedivet nähnyt :) Bändikin näytti olevan hyvässä vedossa, oli hauskaa eturivin tuntumassa olla pilettämässä.

Mitä olen muutamaa biisiä kuunnellut, Sky Pilotskin kuulostaa hyvältä. Olin hieman huolissani aluksi siitä että bändin linja on hieman keventynyt, mutta kuulostaisi että levy on tasapainoisempi kun ensimmäinen ja livenäkin biisit toimivat. Aivan vissi on että kunhan kesä pääsee kunnolla vauhtiin niin albumi säestää monia omia pippaloitani, siinämäärin hyvää kesäkuultavaa.
Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää. -Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa
Kostello
27.04.2003 01:33:58

Joo, kyllähän ne kyykytti. Hyvin kulki soitto alusta lähtien, meininki ei ehkä ihan yhtä kova ollut kuin rokkilehdistä aina saa lukea. Syynä voi tietenkin olla se, ettei viitsinyt aivan eturiviin mennä rokkaamaan. Kovin keikka kuitenkin pitkään aikaan mitä on tullut nähtyä.
AoA
27.04.2003 11:58:25
Mitä olen muutamaa biisiä kuunnellut, Sky Pilotskin kuulostaa hyvältä. Olin hieman huolissani aluksi siitä että bändin linja on hieman keventynyt, mutta kuulostaisi että levy on tasapainoisempi kun ensimmäinen ja livenäkin biisit toimivat. Aivan vissi on että kunhan kesä pääsee kunnolla vauhtiin niin albumi säestää monia omia pippaloitani, siinämäärin hyvää kesäkuultavaa.

Ei itse tule koskaan tarkemmin kirjoiteltua mutta hyvä että joku kirjoittaa saman mitä ois itse voinu sanoa.
Full Volume or Double Volume
KooAa
27.04.2003 12:02:26
Hyvä keikka oli. Ne mikseri (?) kaikukuviot välillä häiritsi mutta kyllä kunnon perusrokki lähti. Aika monte encoreakin vetäsivät.

Sillä Eduardolla taitaa olla parempi menestys naislmaailmassa kuin mulla, ei sen näköjään yksikseen tarttenu keikan jälkeen istuskella. No, kiltisti yksin se sieltä kuitenkin tais poistua.
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)