Aihe: "Teinihevi"
1 2 3 4 514 15 16 17 18
moottorisaha
01.04.2005 20:45:39

No mielestäni hyvä esimerkki "teinihevistä" on joku Extreme, vaikka se aika hyvää onkin, johtuen Nunon aivan käsittämättömän hyvästä kepityksestä.
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Jackson Dinky
01.04.2005 21:01:44
No mielestäni hyvä esimerkki "teinihevistä" on joku Extreme, vaikka se aika hyvää onkin, johtuen Nunon aivan käsittämättömän hyvästä kepityksestä.

Jokaisella omat mielipiteensä.
"Ei tual takana ketää oo..? Kaksin ollaan liikentees"
moottorisaha
01.04.2005 21:03:23

Jokaisella omat mielipiteensä.

Mihin tuo nyt liittyi? :D
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
marke-
01.04.2005 21:03:25 (muokattu 01.04.2005 21:04:43)
Minkä takia Metallicaa/Maidenia/Megadethia
kuuntelevat (yleensä) ylä-aste-ikäiset leimataan automaattisesti "Teinihevareiksi?"

Koska suurin osa kuulijakunnasta on nuorisoa?

Ei näiden bändien biiseissä ole mitään ns. 'syvempää merkitystä' Eikä siinä mitään, eihän se kenellekkään kuulu mistä syistä musiikista pitää. Biisit avautuu suhteellisen helposti ilman keskittymistä, joten se sopii hienosti murrosikäisen maltittomalle ajattelutavalle.

Ei tämä seikka silti tee musiikista huonompaa. (eikä 'vaikeasti avautuminen' musiikkia puolestaan automaattisesti paranna.)

Itsekkin kuuntelin nuorempana paljon Metallicaa, ja vaikka teini olen vieläkin, niin nykyään Metallica ei yksinkertaisesti tarjoa enään niitä juttuja mitä haen musiikissa.

Mun puolesta mitä vaan bändejä saa pitää 'paskoina' mutta ei ehkä kelleen sopis käydä silti vittuileen, jos musiikkimaku ei satu sopimaan yksiin.

EDIT: Lol mitä teiniangstia.
Haen bändiä. Soitan kitaraa. Voin myös huutaa.
mathias
01.04.2005 21:27:15
Ei näiden bändien biiseissä ole mitään ns. 'syvempää merkitystä' Eikä siinä mitään, eihän se kenellekkään kuulu mistä syistä musiikista pitää. Biisit avautuu suhteellisen helposti ilman keskittymistä, joten se sopii hienosti murrosikäisen maltittomalle ajattelutavalle.

Ei tämä seikka silti tee musiikista huonompaa. (eikä 'vaikeasti avautuminen' musiikkia puolestaan automaattisesti paranna.)

Biisit ja sanoitukset pysyvät samoina, mutta oma käsitys muuttuu. Ainakin itse olen tämän huomannut. Tulkitsen sanoituksia nykyään aivan eri tavalla kuin joskus yläasteikäisenä 10 vuotta sitten, mutta silti ne tuntuvat olevan yhtä ajankohtaisia kuin aikaisemminkin. Hienoa on tämä.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
JOO100
01.04.2005 21:31:04
Teinihevi, hupaisaa ;)
Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin.
lucbass
01.04.2005 22:38:12

Mitä väliä, jos muut kuuntelevat samaa musiikkia kuin sie, jos vaan tykkäät siitä? Ite en ainakaa pidä tarkoituksenmukaisena sitä, että etsimällä etsii vähemmän suosittuja bändejä.

no emmä välitäkkää siitä. ja ainaha mukavaa löytää uusia bändejä eikä se oo mikää elämäntarkotus. saa sitä muutki kuunnella mä en oo kieltäny mitää.
god hates us all
slowdive
01.04.2005 22:56:02

Ai, minusta nämä puistattavat Extremet, Van Halenit ja kaikenmaailman Teslat & Mr.Bigit on aina olleet ennemminkin keski-ikäisten naisten heviä. Että voi niinku vähän ilmakitaraa "tyttöjen" kanssa soitella imelien balladien välissä siideripäissään :I
Teinihevistä tulee mieleen Cradle Of Filth.
luopio
01.04.2005 23:27:06
Teiniheviä tuskin on olemassakaan, teinihevareita kylläkin.

Niimpä, ja viimesenä mulla metallicasta nyt teinihevi tulis mieleen. Sehän on kuitenkin SE. Mutta on myös totta että jos mainitsee ensimmäisenä metallican ja megadethin antaa helposti käsityksen että ei ole paljoa pintaa syvemmälle mennyt.
se "special child"
moottorisaha
02.04.2005 01:00:41

Näin. Maailmassa on tuhansia hienompia metallibändejä kuin joku fuckin' metallica.

Suurin osa niistä on kyllä aivan täyttä paskaa. Kuten Testament. Metallica on edelleen yksi parhaista.
Phobophile
02.04.2005 01:10:53
Suurin osa niistä on kyllä aivan täyttä paskaa. Kuten Testament. Metallica on edelleen yksi parhaista.

Oli, ei edelleen.
ota pyijhe
toxic
02.04.2005 01:38:37

Testamentko paskaa? 10 kertaa parempaa kuin metallica, mutta.. No.. Mielipiteitä.

Teinihevi.. Hmmm... HIM? :)
Moratoria
02.04.2005 01:38:39
Voi voi. Kuunnelkaa pappaheviä!
Ozzman
02.04.2005 01:50:31
Oli, ei edelleen.

Taas perus idiootin kommentti. Kyllä se Metallica tulee aina olemaan loistava bändi jos se on joskus tehnyt loistavia levyjä. Ei ne legendat sieltä mihkään katoa vaikka tulisikin pari heikompaa levyä siinä välissä.
Ja Metallicahan on muutenkin hyvässä livekunnossa nykyään vaikkei 80-90 luvun alulle pärjääkkään. Iällä saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
Jormaz
02.04.2005 02:07:47
Kyllä se Metallica tulee aina olemaan loistava bändi jos se on joskus tehnyt loistavia levyjä. Ei ne legendat sieltä mihkään katoa vaikka tulisikin pari heikompaa levyä siinä välissä.
Ja Metallicahan on muutenkin hyvässä livekunnossa nykyään vaikkei 80-90 luvun alulle pärjääkkään. Iällä saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa.

Juu parempi näin kuin että ollaan kuin joku Hanoi Rocks.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
moottorisaha
02.04.2005 02:08:53

Oli, ei edelleen.

No ei ne levyt ole näyttäneet ainakaan minun hyllystäni kadonneen mihinkään. :)
Ozzman
02.04.2005 02:09:46
Juu parempi näin kuin että ollaan kuin joku Hanoi Rocks.

Älä nyt toista hyvää bändiä tähän sotarintamalle sekota.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
Dropped C
02.04.2005 02:29:19
Nu-metal on teiniheviä. Näkojään myös metallica yms.
Pelottaa milloin ensimmäinen 15-vuotias Nu/metallica sankari sporttaa ensimmäisen Sabbath avatarin....
elbowski
02.04.2005 04:05:40

Eipäs, tiedätkös, mä arvostan Testamentin laulajaa, sitä intiaanisukuista jolla oli syöpä. En muista nimeä nyt mutta hän on yks maailman aseentellisimmista metallilaulajista.
Se en ollut minä, se oli Pastilli???
IMIK #25
Ärlä #017
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)