Aihe: Hotelli Levitunturi boikottiin
1 2
uruttaja
01.04.2005 23:40:34
Saattaa itseasiassa nuo hardcore COB pojat ainakin muutama olla ihan jäsenkin.

Pakkohan se ainakin paikallisosastossa olla jonkun ihan matemaattisesti. CoB.n miehet taitaa olla remontoimassa stadissa kun eivät ole linjoilla,että kuultais aikalaislausuntoja, Barska vois valaista,
baron
02.04.2005 00:20:45 (muokattu 02.04.2005 00:21:55)

Pakkohan se ainakin paikallisosastossa olla jonkun ihan matemaattisesti. CoB.n miehet taitaa olla remontoimassa stadissa kun eivät ole linjoilla,että kuultais aikalaislausuntoja, Barska vois valaista,

Mä nuoruudessani olin sekä mukana valtaamassa yhdistyksiä että puolustautumassa valtausyrityksiä vastaan.

Voidaanhan panna projekti pystyyn Freelance-muusikoiden valtaamiseksi.
Se periaatteellinen virhe, että julkitoin idiksen täällä, mutta tuleehan toimivalle johdolle tarve masinoida omia tukijoitaan riittävästi (enemmän) paikalle, joka aktivoi yhdistyksen toimintaa.

Edit: Moni COB:lainen on jäsen ja loputkin saadaan, kun suosittelijat omasta takaa.
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
uruttaja
02.04.2005 00:22:24
Mä nuoruudessani olin sekä mukana valtaamassa yhdistyksiä että puolustautumassa valtausyrityksiä vastaan.

Voidaanhan panna projekti pystyyn Freelance-muusikoiden valtaamiseksi.
Se periaatteellinen virhe, että julkitoin idiksen täällä, mutta tuleehan toimivalle johdolle tarve masinoida omia tukijoitaan riittävästi (enemmän) paikalle, joka aktivoi yhdistyksen toimintaa.

Edit: Moni COB:lainen on jäsen ja loputkin saadaan, kun suosittelijat omasta takaa.

Tunnetustihan liike on tärkeämpää kuin päämäärä.
baron
02.04.2005 00:29:40

Jos mä kerron miten yhdistys vallataan:

1. Valtaajat tulevat yksitellen paikalle ja menevät ujon näköisesti istumaan eri puolille salia.

2. Kun kokoukselle valitaan puheenjohtaja, joku esittää mua ja sitten kannatusta tulee eri puolilta salia (omalta jengiltä, jota muut ei siinä vaiheessa vielä tunnista)

3. Sen jälkeen kun mä olen kokouksen puheenjohtaja, homma on hoidettu.
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
uruttaja
02.04.2005 00:31:28
Jos mä kerron miten yhdistys vallataan:

1. Valtaajat tulevat yksitellen paikalle ja menevät ujon näköisesti istumaan eri puolille salia.

2. Kun kokoukselle valitaan puheenjohtaja, joku esittää mua ja sitten kannatusta tulee eri puolilta salia (omalta jengiltä, jota muut ei siinä vaiheessa vielä tunnista)

3. Sen jälkeen kun mä olen kokouksen puheenjohtaja, homma on hoidettu.

No seuraavaksi masinoidaan COB paikalle, niin eiköhän hommat lähde lutviutumaan.
riff
02.04.2005 00:38:47
...ei kai sitä panna boikottiin kun siellä on maailman parhaat jälkimousset, kyllä niillä pitäis yksi home kämppä selvittää ja jaksaa vetää puoli neljään ;-)

Joo, mousset toimii ja lanttulaatikot turboaa! Joko on naama back to normal?
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
uruttaja
02.04.2005 00:39:59
Joo, mousset toimii ja lanttulaatikot turboaa! Joko on naama back to normal?

Vaskikello on mennyt naisiin. Par-esa huumaa vantterimmankin alapään asiantuntijan.
riff
02.04.2005 00:43:44
Vaskikello on mennyt naisiin. Par-esa huumaa vantterimmankin alapään asiantuntijan.

Ja frisyyri kuosissa käsittelyn jälkeen. ;)
uruttaja
02.04.2005 00:44:58
Ja frisyyri kuosissa käsittelyn jälkeen. ;)

Ekkö sinä huomena sen näe livenä? Luolamiehen klaani rulettaa.
riff
02.04.2005 00:48:44
Ekkö sinä huomena sen näe livenä? Luolamiehen klaani rulettaa.

Joo. se kömpii kotiluolastaan ja laittaa nuijan telineeseen ja sanoo ädjöö! Ja hyppää sprintterin rattiin ja ajaa pihtipudikseen vetämään ekat kahvit.
uruttaja
02.04.2005 00:49:19
Joo. se kömpii kotiluolastaan ja laittaa nuijan telineeseen ja sanoo ädjöö! Ja hyppää sprintterin rattiin ja ajaa pihtipudikseen vetämään ekat kahvit.

Takeavay ja silleen.
edge
02.04.2005 10:24:36
Voi teitä kun ette arvanneet....en minä sitä sukessaa...
..verrattain nättiä hommaa..
uruttaja
02.04.2005 12:07:10
Voi teitä kun ette arvanneet....en minä sitä sukessaa...

Van eikö oo heleppo tyylata ku kaverit miettii kahatkin valamiiksi.
clave
02.04.2005 12:13:34

varoittaa hotelli levitunturista.oltiin pari päivää sitten vetelemässä siellä,mikään ei ole muuttunut vaikka kuinka ne on lupailleet

tällanen foorumi on hyvä paikka kirjoittaa mielipiteitä ja jakaa kokemuksia sekä tietoa.
olisi tosi mielenkiintoista jos kyseisen mestan terävä pää antaisi vastinetta palstalla - siis suoraan muusikoille - miksi joku tilanne ei muutu.
vaatisi kovasti rohkeutta, jonka olemassaoloa epäilen.
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
Tankero
02.04.2005 13:10:20
moi,täs on vielä lapin lenkki vielä kesken,mutta pakko kirjoittaa ja varoittaa hotelli levitunturista.oltiin pari päivää sitten vetelemässä siellä,mikään ei ole muuttunut vaikka kuinka ne on lupailleet.samat kusenpolttamat homekämpät hevon vitussa,maraton työajat ym..ne luulee että tauot eivät ole työaikaa,eka setti alkaa 20.00 ja vika loppuu 03.30,vaikka on kaks bändiä,ilta tuntuu kohtuuttoman pitkältä.toisen bändin solisti valitteli kurkkuaan koska joutuu nukkumaan niissä homekämpissä,järkkäri on lupaillut korjata asian jo monta vuotta,mutta mitään ei ole tapahtunut.on niillä rahaa tehdä hienoja laajennuksia ja yökerhoja alakertaan,mutta bändikämpistä kun on kysymys ei tehdä mitään.lava on muuten ok,mutta takahuone puuttuu,kiva notkuu jossain keittiössä 45 min.eiköhän tehdä silleen että ei mennä enää,mun talous ei siitä kärsi,terveys kylläkin,ugh!

Olen hiukan toista mieltä. Mulla on Levillä ollut yleensä aina mukavaa. Normaalisti ollaan asuttu hotellissa, joskus omat huoneet kaikilla.
Syksyllä asuttiin tosin rivarissa, joka oli rempattu. Ei ollut mitään valittamista.
Takahuonehan kyllä Leviltä löytyy. Ainakin vielä syksyllä löytyi.

Mennään vappuviikoksi sinne tykittään ja odotan sitä kuin lomaa. Saa olla täysihoidossa viikon. Hissiliput saa, jos tarvii, ladut vieressä, jos on viela lunta, hyvä kuntosali ilmaiseksi. Ja safkat ym on kunnossa, kuten Edgekin mainitsi.

Ei tarvi sitten kuin illalla lyödä muutama tunti humppaa ja saa vielä muodollisen korvauksenkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)