Alttoviulisti 22.03.2005 21:25:15 (muokattu 22.03.2005 21:27:57) | |
---|
Mä tykkään pukeutua ja tykkään vaatteista... laukkuihin käytän kaikista eniten ehkä rahaa, laukkuja mulla on yli 20 ja niit on kiva sommitella eri vaatteisiin. Samoin ku kengät... mulla on 4 kaapillista vaatteita, et se varmaan kertoo jotain:). Housuihin käytän ehkä vähiten rahaa... mut nekin housut mitä ostan, on yleensä kalliita, aina vähän riippuu. Ja mulla on kausia, millon ostan hirveesti vaatteit ja sit on sellasia etten osta moneen kuukauteen yhtään mitään. Ja rahaa menee paljon vaatteisiin...:/. |
Planetist 22.03.2005 23:00:42 | |
---|
Diggaan hattuja, en tosin käytä niihin pahemmin rahaa. On kaunista
Olla olemassa.
Pastilli? |
Suruharso 30.03.2005 21:59:57 | |
---|
Minen panosta mihinkään mitenkään erityisesti.. Kyllä sitä nyt peiliin katsoo ennenkö lähtee, mutta siihen se sit jääkin. :P Kyllä mä aina yritän ostaa hienoja ja erikoisia vaatteita, mutta saatavuus on vähän huono... :( Ku menöö hyvin nii tavataha sanua jotta mikä ristus o ku ei aharista. |
Gorelord 31.03.2005 08:52:35 | |
---|
Kalju ja converset. Nii ja joku hyvä bädipaita... Jep jep... |
Chaka 31.03.2005 12:50:15 | |
---|
Mun "tärkein" juttu on tukka, ehdottomasti :) sitten tulee takki joka on nätti sammari takki jos karvakaulukset ;) ja sit housut joiden pitää leventyä kauniisti alaspäin..!! "I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker- |
Moratoria 31.03.2005 13:08:10 | |
---|
Parta on ehkä ulkoisista ominaisuuksistani tällä hetkellä se "paras". Sitten tulee tukka, sillä se on värjäämisen, värienpoiston ja kasvamisen myötä hiuka erikoinen... Huima tyvikasvu. Vaatteista parhaat ovat talvitakkini ja uusimmat housuni. |
bibly 01.04.2005 22:33:30 | |
---|
panostan eniten hevosiin/ratsastúkseen, toisena tulee varmaan kitara/musiikki, kolmantena ehkä sitten palokunta, ja sitten perässä kaikenmaailman urheilulajit jne... |
Kyllä se taitaa noi hiukset olla. Niistä on tullut aika iso osa omaa identiteettiä. Pitkä pittää olla, mutta en mä kuitenkaa semmosta perushevilettiä suosi. |
ava 04.04.2005 10:46:56 (muokattu 04.04.2005 10:48:25) | |
---|
Tärkeintä... mun nuhjuinen vihreä laukkuni, missä on Katatonia-pinssi ja COFn kangasmerkki. Olis mukava saada siihen jotain uusia kangasmerkkejä tai muita härpättimiä. Tämän hetken lempparivaate on mun musta vakosamettitakki. Varsinkin nyt näin kevään tullen sitä voi alkaa käyttämään. :) jesh Hiukset on tärkeä juttu myös. Tällä hetkellä ne on ihan mukavan pitkät. |
wrshredder 05.04.2005 10:37:14 | |
---|
Tällä hetkellä yritän kasvatella hiuksiani ,vaikkakin ens vuonna joudun armeijjaan ja ne lähtee. ne siat. nahkatakkini on ylpeydenaiheeni siinä on black sabbath -lucifer hihamerkki.. "Syö pullia se kasvattaa ..." |
kuollut_marsu 05.04.2005 14:05:16 | |
---|
henkselit... roikkumassa lanteilla... leveät punaiset yleensä... My god drinks maguar. Pastilli? |
LNA 05.04.2005 15:34:05 | |
---|
Myrkynpunaiset stiletto-saappaani. Korkokengät: hyvät ja laadukkaat. Ja tietenkin tietoisuus siitä, että osaa todella kävellä rotantappopiikkareilla ;) Ystävättäreni minulle Saksasta joululahjaksi lähettämät kirkuvanpunaiset verkkosukkahousut mustien sukkisten päällä, saappaat jalassa ja mustat säärystimet pehmentämässä tunnelmaa - ja tietty aikas mini musta hamonen jonkun paitaressun kanssa: tuo yhdistelmä saa kenet tahansa tuntemaan itsensä (juu - myös seksikkääksi, mutta Etenkin) Naiseksi. Kuuluneeko pukeutumiseen, mutta paksut, kiiltävät, mustat (joo joo - värjätyt, mut mitä välii (; ) hiukseni ovat aina olleet hienoisen ylpeyden aihe.. You have 13 hours in which to solve this Labyrinth.. |
bibly 26.06.2006 11:58:05 | |
---|
panostan eniten hevosiin/ratsastúkseen, toisena tulee varmaan kitara/musiikki, kolmantena ehkä sitten palokunta, ja sitten perässä kaikenmaailman urheilulajit jne... muuttu järjestys!! 1. Palokunta 2. Ratsastus/hevoset 3. Urheilu 4. Kitara/musiikki lälläslää |
Synnyttäjä 28.06.2006 12:39:49 | |
---|
Sortsit ja lippis noin ulkonäkömielessä. Mahdollisimma raamikkaana koitan myös pysyä (vaihtelevin tuloksin). Jos on jäänyt liikunta väliin, tulee aivan hirveä itseinho päälle. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
Sir Härö 28.06.2006 13:31:00 | |
---|
Huivini on minulle se tärkein. Syystä että se peittää rumat hiukseni. |
tigrushka 28.06.2006 14:00:57 | |
---|
Kulmakarvat ja silmät. "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
pehko 29.06.2006 11:53:11 | |
---|
mä tykkään t-paidoista...niitä löytyy ihan vitusti. niitä on itseasiassa liikaa, vaikka heitin vanhoja romuja jo poiskin...mutta aina niitä pitää hankkia lisää vaan kokoajan. HEAVY...FUCKING...METAL! |
pampukarhu 29.06.2006 12:50:38 | |
---|
En nyt tiedä tällasista jokapäiväsistä vaatteista, mutta rakastan itämaisen tanssin esiintymisvaatteita. Isot ja näyttävät korut, monikerroksiset harsohameet, koristeellinen lannevyö, tanssihuivit yms. Ne päälläni olen elementissäni. Tunnen itseni naiselliseksi. Naiseksi. Vaikkei pukeutumisseikka olekaan, pidän paljon huulistani. Ne ovat täyteläiset ja kauniit. No hay que pensar en pilotos muertos. |
tigrushka 29.06.2006 12:58:11 | |
---|
Lisätäänpä vielä tuoksut: olen parantumaton parfyymiaddikti. Käytän tuoksuja päivittäin, vaikka en edes olisi menossa minnekään. "Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben." |
anttipi 29.06.2006 15:37:32 (muokattu 29.06.2006 15:38:37) | |
---|
Mitä enemmän ikää, sitä vähemmän jaksan ulkonäkööni panostaa. Enää ei juurikaan jaksa pähkäillä, mitä mieltä muut ulkoisesta olemuksestani mahdollisesti ovat. Rahaa ainakin uhraan ulkonäkööni hyvin säästeliäästi nykyisin. Ehkä pari kertaa vuodessa käyn parturissa kaksihaaraisia siistimässä, tukkaa hoidan hiuksiin jätettävillä hoitoaineilla. Tykkään pitää parin päivän harkittua parransänkeä. Ja farkkuja ja t-paitaa (+ mahdollisesti bleiseriä). Käytännöllistä ja halpaa. - Kukas te sitten olette?
- Kennelmiehiä. |