Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Maverick
1
Hughes
01.04.2005 16:22:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemuksia Maverickin bassoista?!
Yks tuttu kehu niitä isosoundisiksi ja muutenkin rouheiksi peleiksi, en sitten tiedä kun en itse ole kokeillut. Halpoja ne ainakin on.
Tää kaveri vertas Maverickiä omaan musariinsa ja väitti, että ei hävinnyt ollenkaan. ?!? Voiko olla, sen 5-kielinen musari maksaa 2500€ ja Maverick alle tonnin.
 
Kertokaa viisaat onko taas tyhmää huijattu.
 
Kiitos.
 
MoParit on ihana asia.
balzary
01.04.2005 16:28:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää kaveri vertas Maverickiä omaan musariinsa ja väitti, että ei hävinnyt ollenkaan. ?!? Voiko olla, sen 5-kielinen musari maksaa 2500€ ja Maverick alle tonnin.
 
maverickista en tiedä yhtään mitään, mutta ihan hyvinhän se voi olla näin. laatueroja voipi olla musareissakin ja kyllähän tonnilla saa jo erittäin hyvän basson anyhow. niinku.
 
lucbass
01.04.2005 19:52:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

maverick bassoista en tiiä mut sen merkkisistä farkuista kyllä. halutko kuulla mielipiteeni niistä? :P
 
god hates us all
H3avy
01.04.2005 20:09:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm...
 
Minä en ole mikään bassokitaroiden asiantuntija, mutta myönnän omistavan Maverickin 4-kielisen basson. Täytyy kyllä myöntää, että siitä todella lähtee "isosoundi" jos haluaa.
 
Hinta oli kanssa noin tonnin paikkeilla. Mutta en ole kertaakaan joutunut katumaan ostostani.
 
Minä ainakin suosittelen, mutta ota huomioon että en todellakaan ole mikään asiantuntija. :)
 
LaXu
01.04.2005 23:41:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan asiallisia niiden pitäisi olla, jos ovat yhtään samaa sarjaa kuin lafkan kitarat.
Hughes
02.04.2005 10:50:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

maverick bassoista en tiiä mut sen merkkisistä farkuista kyllä. halutko kuulla mielipiteeni niistä? :P
 
Joopajoo, ja onhan noita Ford Maverickkejäkin hoohoo...
 
MoParit on ihana asia.
Spider-X
15.04.2005 19:14:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm...
 
Minä en ole mikään bassokitaroiden asiantuntija, mutta myönnän omistavan Maverickin 4-kielisen basson. Täytyy kyllä myöntää, että siitä todella lähtee "isosoundi" jos haluaa.
 
Hinta oli kanssa noin tonnin paikkeilla. Mutta en ole kertaakaan joutunut katumaan ostostani.
 
Minä ainakin suosittelen, mutta ota huomioon että en todellakaan ole mikään asiantuntija. :)

 
Ethän sä muita bassoja ole kokeilluka tai soittannu :D
miten voit tietää että siitä lähtee "isosoundi soundi" kerta et ole muita bassoja testaillu
 
H3avy
16.04.2005 14:42:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ethän sä muita bassoja ole kokeilluka tai soittannu :D
miten voit tietää että siitä lähtee "isosoundi soundi" kerta et ole muita bassoja testaillu

 
Väärin veikattu.
 
Minulla on ollut käytössä kaksi eri bassoa, jotka tosin oli antiikkisia.
 
Running, On our way Hiding, You will pay Dying, One thousand deaths
Spider-X
16.04.2005 16:53:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Väärin veikattu.
 
Minulla on ollut käytössä kaksi eri bassoa, jotka tosin oli antiikkisia.

 
en nyt tiedä siitä antiikkisesta mutta meinasin että millä perusteella pystyt sanomaan että siitä lähtee "iso soundi"
ne bassot joita soitit vähän aikaa oli ollu fender ja carvin
 
Bassballs
18.04.2005 12:52:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joopajoo, ja onhan noita Ford Maverickkejäkin hoohoo...
 
Lidlistä saa Maverick-partavaahtoa.
 
"Tiesin aivan hyvin mitä olin tekemässä.."
lucbass
19.04.2005 20:21:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lidlistä saa Maverick-partavaahtoa.
 
ja prismasta maverick farkkuja!
 
god hates us all
Burnin r0k
03.07.2008 15:24:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo ite olin kyttäilemässä bassoja ja tampereen rocktorilla iski silmään maverickin 5-kielinen beissi. (oliskohan ollu s-5 tai joku sellanen) Ajattelin kyllä että kun rahotus on kunnossa niin sen sieltä sitten haen kun hinta tais olla joku 750€(?)
 
Tana
03.07.2008 18:22:58 (muokattu 03.07.2008 18:25:34)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=qvuszQUtJJg&feature=related Tämä siis on se iso soundi? Ihan hyvän kuuloinen kyllä. Mutta iso? Noh, ainakin ulkonäköään tuhdimman soundinen.
 
epeli
21.09.2010 08:14:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostinpa sitte 5-kielisen Maverickin. Myyntipuhe oli sen varran vakuuttava että oli pakko ostaa. Myös saundi ja soittimen yleinen fiilis vaikuttivat toki ostopäätökseen. Laitampa ihan piruuttani vaikka kuvia ja videota tänne intternettiin heti kunhan saan soittimen.
 
"Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real"
ubik
21.09.2010 19:22:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

riffisähä näistä oli juttua aikoinaa, joku englantilaine firma kysees, ja kyllähä niitä kovasti.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «