Anti 23.03.2005 18:53:52 | |
---|
en nyt sattunu löytään onko tästä ennen puhuttu. Ite ko kitaristi on ja sitte rumpaliksi jou´uin niin meni hartiat jossaki välissä aika tosin jumiin ja nyt melkein vuosi jälkeen ei vieläkään kunnossa. Ei tosin varmaan pelkästää rumpujensoitto ollu syynä. Onko muilla esiintyny samantyylistä? tiän että soittoasento ja sillai varmaanki vähän väärä tms. mutta siinä mielessä kehno asema että ei omia rumpuja ja kaverin setillä soitan ja se on paljon isompi äijä eikä settiä jaksa joka kerta alkaa uuestaan asetteleen. kalamies#27 >-)))>
http://slowmotion.beigetower.org/ |
tolppa-apina 23.03.2005 19:28:03 | |
---|
Jos kivut haluat pois niin pitäis vaan jaksaa vaihdella rumpujen korkeuksia, se vaikuttaa paljon. Tai sitten voisit laittaa PEPANTEENEE. Ainoa
Lääke
Krapulan
Oireisiin |
mika_89 23.03.2005 19:45:46 | |
---|
bepanthenia tai jääsalvaa. kaikkonen isosta sairaalasta päivää nicko rulaa! |
ltg 23.03.2005 19:49:41 | |
---|
Itsekkäni on täysin päinvastoin. En ole hierontaa tarvinnut vuosikausiin, eikä hartiat tai niska tunnu ollenkaan olevan jumissa. Usein kyllä muuttelen rumpupenkin korkeutta. Groove saattaa jossain elämänvaiheessa olla lämmintä pissiä lahkeessa. |
Anti 23.03.2005 20:52:24 | |
---|
niin, pitäis kai hakea jokku sääöt ja että muuttaa ne aina sitte takasi ettei kaveri hiilestä kovin pahoin. kalamies#27 >-)))>
e r s k i 23.03.2005 21:02:59 | |
---|
Itsekkäni on täysin päinvastoin. En ole hierontaa tarvinnut vuosikausiin, eikä hartiat tai niska tunnu ollenkaan olevan jumissa. Usein kyllä muuttelen rumpupenkin korkeutta. Mulla on vähän sama juttu. Soittaminen "oikealla" tekniikalla on parantanut yläkropan kuntoa huomattavasti. Jos soitosta puuttuu se paljon puhuttu rentous, on aika todennäköistä, että jossain vaiheessa rupeaa paikat paukkumaan. |
Anti 23.03.2005 21:25:06 | |
---|
nosiis ei se rentouesta pitäis kiini olla minun tapauksessa:D joskus vähän liianki rento. luulen ite että se johtuu ko joutuu vähän kurkotteleen välissä. Tai olisko siinä ko olen vasuri mutta soitan oikurisetillä eli siis niinkö käet suorassa, ei ristissä? ei periaatteessa kait? sehän melko tavallista kuitenki on. kalamies#27 >-)))>
Stingray 23.03.2005 21:35:21 | |
---|
Tai olisko siinä ko olen vasuri mutta soitan oikurisetillä eli siis niinkö käet suorassa, ei ristissä? ei periaatteessa kait? sehän melko tavallista kuitenki on. Eipä sen pitäisi vaikuttaa kun soitat aukinaisella tyylillä. Soitan itse samalla lailla vaikka olen oikeakätinen, eikä minkäänlaista paikkojen lukkiutumista ole ilmennyt. Voisin melkein väittää että syypäänä on setin asettelu, sillä se on yhtä tärkeä olla kunnossa kuin soittotekniikka. |
hybrid 23.03.2005 23:53:14 | |
---|
Tai olisko siinä ko olen vasuri mutta soitan oikurisetillä eli siis niinkö käet suorassa Jos haikka on liian korkealla, kuten sulla varmaan on, niin eikös tuossa tule aivan luonnoton kulma tohon liidikäteen? Joudut "pitämään kättä ylhäällä" tai siis jännittämään hartioita. En oikeen osaa selittää. Koita näin alkuun laskea sitä haitsua |
JeeVes 24.03.2005 00:53:39 | |
---|
Voi olla ihan normaalia. Minullekkin on taas tullut, kun olen kovasti alkanut treenaamaan. Lihakset kyllä tottuu ja kannattaa kyllä venytellä ja tarkistaa hyvä soitto asento. |
Anti 24.03.2005 12:09:13 | |
---|
Se tosiaan saattaa olla ko haikka on liian ylhäälä.häätyy koettaa laskea sitä. tosin se nyt on semmonen vähän pashahaikka ko se muutenki vähän huonossa kunnossa on mutta häätyy koettaa. kalamies#27 >-)))>
Kosminen 24.03.2005 12:27:26 | |
---|
Jos mahdollista kannattaa pyytää jotain toista joka ymmärtää jotain rumpsuttelun päälle, kattomaan ku soitat siltä varalta että jos näytät jäkittävän jotenkin vaikean näköisesti. Sitä ei aina välttämättä ite huomaa. Kalamies#16 >-)))> |
Anti 24.03.2005 14:38:38 | |
---|
Jos mahdollista kannattaa pyytää jotain toista joka ymmärtää jotain rumpsuttelun päälle, kattomaan ku soitat siltä varalta että jos näytät jäkittävän jotenkin vaikean näköisesti. Sitä ei aina välttämättä ite huomaa. niinno.mie luulen vain että varmaanki enemmän soittanu ko se:) en tietenkään itteäni kehu. luulen tosiaan että se on se ko nei ole niinkö ittele sääetyt ja joutuu pitään kättä liian korkealla.toki saattaa olla että muutaki vikaa on. kalamies#27 >-)))>
miccomalliton 24.03.2005 16:02:32 | |
---|
Venyttelyä ja sopivaa lihaskunto harjoitusta. Sellaista huoltavaa harjoittelua. Sopivan pienet painot. Monesti heikot vatsalihakset ja heikot alaselänlihakset voivat olla syynä siihen, että tulee istuttua siinä setin takana selkä ja niskat kyyryssä. Se tuo kyllä varmasti ongelmia. "Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150
kalamies#24 >-)))> |
drummer89 25.03.2005 15:07:02 | |
---|
mulla on ollut kanssa yläselkä särkyjä mutta venyttely on auttanut aikasta paljon niihin..täs on pieni vinkki siihen venyttelyyn.. eli mene makaamaan selälleen maahan jonka jälkeen nostat jalkoja ja menet (sikiö asentoon),ole siinä n.5min ja edelleen ole selälläsi, kun olet ollut mielestäsi sopivan kauan palaudu takaisin pitkittäiseen asentoon..jos ei tunnu venytystä selässä sen aikana kun venytät, olet väärässä asennossa.. Se ketä pieremättä kusee, se naimatta kuolee.. |
Limbus 25.03.2005 15:48:37 | |
---|
Mitäs nää tämmöset jotkut Alexander (?) tekniikat sun muut on ku oon joskus kuullu puhuttavan...? |
Animosity 01.04.2005 14:30:38 | |
---|
Uinti auttaa kummasti. Suosittelisin n. kerran viikossa... Enemy within... |
kampela 01.04.2005 15:14:35 | |
---|
Ja hölkkääminen tekee kummia jo harjoittelumotivaatiosta lähtien. Hikkupiljaatyvähulee.. |
JeeVes 01.04.2005 18:28:48 | |
---|
Että olen tässä ollut kirjoituksissa ja nyt vielä treenannut vasenta kättä ihan sikana. Nyt on sitten ihanasti vasenpuoli hartioista ja kädestä ihan sika kipeenä, tätä se teettää siis. |
Uinti auttaa kummasti. Suosittelisin n. kerran viikossa... Tämä on loistava suositus!!!! Vanhana kilpauimarina(oikeasti) tiedän että vesi on täysin neutraali elementti jossa kaikki lihakset saavat rentoutua ja tehdä omaa liikettään. Piru... Olen uran lopettamisen jälkeen(15v sitten) vannonut etten enää koskaan mene altaaseen vapaaehtoisesti. No joo, onhan toi jo rikottu mutta se että rupeis oikeen vakavisaan harrastaa mummeli-uintia ei oikeasti ole huono ajatus!!! Meilläpäiten kun on toi uimahalli tossa 500m päässä reenikämpästä... |