Mikko/DE 30.03.2005 13:27:28 | |
---|
Uskokaa tai älkää tossa on vuosituhannen paras levy :) Euroopassa 4.4 ja Suomessa 6.4, eli siitä vaan levykaupan eteen venaamaan. |
Dunga 30.03.2005 18:59:24 | |
---|
olen jo siellä Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Tupuna 31.03.2005 07:16:51 | |
---|
Perusteluita kiitos! Miksi on vuosituhannen paras levy? Mitä uutta se tarjoaa? ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
eljohnny 31.03.2005 17:05:36 | |
---|
Tuleehan sieltä Turustakin jotain hyvää... Kyllä varmaankin pitää hankkia levy, kun ilmestyy. Venyttely on kaiken A ja O. |
aivokuolio 31.03.2005 17:18:31 | |
---|
Perusteluita kiitos! Miksi on vuosituhannen paras levy? Mitä uutta se tarjoaa? Veikkaus: kysyjä on musiikkitieteen opiskelija. mustan huoneen testi. |
KaljaMaha 31.03.2005 18:32:14 | |
---|
Perusteluita kiitos! Miksi on vuosituhannen paras levy? Mitä uutta se tarjoaa? Veikkaus: kysyjä on musiikkitieteen opiskelija. Minä en opiskele musiikkitiedettä mutta minuakin kiinnostaisi tietää miksi se on vuosituhannen paras levy? Mulle on tosin ihan sama tarjoaako se mitään uutta, kunhan se on hyvää. Jos ei toimi ni ei toimi. Ei se sillä parane että sä pistät puol kämppää matalaks. |
carlos 31.03.2005 20:12:48 | |
---|
Perusteluita kiitos! Miksi on vuosituhannen paras levy? Mitä uutta se tarjoaa? Kuuntele niin tiedät. I can't hide but I can run for miles |
Tupuna 01.04.2005 17:56:31 | |
---|
Kuuntele niin tiedät. No minua kiinnostaisi kuitenkin muut arviot levystä kuin "helvetin hyvä!" tai "ihan paska". Minua kiinnostaa, miksi joku on hyvä tai miksi joku on ihan paska. Kriitikothan tätä yleisönpalvelua tekevät. Mielipide on aina hyvä, jos se on perusteltu. Jos mielipidettä ei ole perusteltu, on se minulle täysin yhdentekevä. Tietty saa diggailla mistä diggailee yhtään sen enempää analysoimatta, mutta minä haluan vain mielenkiinnosta perusteita. Voisin nimittäin itsekin ostaa ko. levyn mikäli en osta täyttä sikaa säkissä. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
No minua kiinnostaisi kuitenkin muut arviot levystä kuin "helvetin hyvä!" tai "ihan paska". Minua kiinnostaa, miksi joku on hyvä tai miksi joku on ihan paska. Kriitikothan tätä yleisönpalvelua tekevät. Mielipide on aina hyvä, jos se on perusteltu. Jos mielipidettä ei ole perusteltu, on se minulle täysin yhdentekevä. Tietty saa diggailla mistä diggailee yhtään sen enempää analysoimatta, mutta minä haluan vain mielenkiinnosta perusteita. Voisin nimittäin itsekin ostaa ko. levyn mikäli en osta täyttä sikaa säkissä. Jos haluat "miksi?" -kysymyksiisi vastaukset, kuuntelehan sitä levyä. Ja levyjä ei tarvi ostaa niiku sikaa tai mitään muutakaan säkissä. Monissa kaupoissa niitä voi kuunnella (älä, voiko!?). I can't hide but I can run for miles |
carlos 05.04.2005 20:34:55 | |
---|
Huomenna toi sitte ilmestyy kauppoihin. Jos täällä perähikiällä olis joku kunnon levykauppa, voisin sen heti poistaa. Radiossa soitetut biisit kun kuulostavat niin tajuttoman kovilta! hyvä sweatmaster. I can't hide but I can run for miles |
carlos 09.04.2005 15:57:26 | |
---|
Kävin kaupassa tuota kuulemassa, ja kylläpäs kuulosti hyvältä levyltä! Meininki tuntuu vain paranevan sitten Sharp cutin. Onko nää pojat suositumpia jossain Keski-Euroopassa, kuin Suomessa? I can't hide but I can run for miles |
aivokuolio 09.04.2005 16:21:49 | |
---|
Onko nää pojat suositumpia jossain Keski-Euroopassa, kuin Suomessa? Eipä ne hirveen suosittuja toistaiseksi taida olla vielä missään, pikemmin bändin tuntevat underground-piirejä seuraavat "alan miehet". mustan huoneen testi. |
Feggy 09.04.2005 16:51:43 | |
---|
Eipä ne hirveen suosittuja toistaiseksi taida olla vielä missään, pikemmin bändin tuntevat underground-piirejä seuraavat "alan miehet". No tuota, ei noiden tietämiseen paljon muuta tarvita kuin radion kuuntelu tai musiikkilehtien lukeminen...kyllä ainakin keikalla on tuntunut sukseeta riittävän. Less is more. |
tommijk 09.04.2005 16:51:58 | |
---|
pikemmin bändin tuntevat underground-piirejä seuraavat "alan miehet". Ai niinku me ;) Lock 'n' Loll |
aivokuolio 09.04.2005 17:09:33 | |
---|
Tarkoitinkin nyt lähinnä suosiota ulkomailla. mustan huoneen testi. |
carlos 09.04.2005 19:42:33 | |
---|
Eipä ne hirveen suosittuja toistaiseksi taida olla vielä missään, pikemmin bändin tuntevat underground-piirejä seuraavat "alan miehet". Ok. ajattelin vain, että Suomessa ei niistä ainakaan liikaa höösätä. I can't hide but I can run for miles |
eljohnny 22.04.2005 15:06:34 | |
---|
Nyt on pari päivää Tom Tom Bullet pyörinyt soittimessa. Ihan hyvin pojat on toisen levyn värkänneet. Jotain kyllä jää puuttumaan, ehkä levyllä ei ole sitä livemeininkiä kuin aiemmalle oli saatu tallennettua. Venyttely on kaiken A ja O. |
Sarko 23.04.2005 17:57:33 | |
---|
Mutta onhan kova levy, pakko kehua. Kyllä kannatti odottaa. Seuraavaksi venttaammekin Turbonegron "Party Animals"-plättyä. Show No Mercy |
carlos 27.05.2005 22:57:08 | |
---|
Vihdoinkin sain oman Tom Tom Bulletin hankittua. Ja oli kyllä paras ostos hetkeen! Biisit ovat tajuttoman tiukkoja ja hyvänlaisiksi pelkistettyjä. Tylsiä ne eivät ole! On kyllä huippua, että Suomesta löytyy tällainenkin bändi. www.sweatmaster.net -osoitteesta pystyi muistaakseni lataamaan biisin Dirty Rabbit, joka on levyn neljäs raita. Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
carlos 11.08.2005 19:50:02 | |
---|
Sweatmasterin omilla sivuilla ei vissiin ollut tietoa vielä hikidisco-tourista, mutta tämmösen nappasin toiselta sivustolta. Disco Ensemble tours with Sweatmaster on Hikidisko tour and the dates are: 15.9. Pori, Bar Kino 16.9. Turku, Klubi 17.9. Tampere, Klubi 23.9. Kuopio, Henry´s Pub 24.9. Jyväskylä, Lutakko (ei ikärajaa) 25.9. Oulu, 45 Special 1.10. Helsinki, Tavastia Kaks tykkiä bändiä samana iltana samassa paikassa samalla rahalla, jeejee. Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
keskuskeittiö: Kitaristi soittaa aina omiaan toinen kitaristi ei osaa mitää et siinä on hyvä bändi
__ |