Aihe: Pystysolisti
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Tankoprinssi
31.03.2005 19:20:16

Näinpä siinä käy tai ainakaan ei oo ollu häävin kuulosta.

Paitsi, jos "pentti" onkin Hietasen Pentti.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
edge
01.04.2005 11:09:48 (muokattu 01.04.2005 11:10:15)
Paitsi, jos "pentti" onkin Hietasen Pentti.

Sitä paremmalla syyllä...Hietasenkin pitäis sitä ns.genree hieman miettiä. Ei se vielä ole Rock jos laulaa CCR:ää sähkökitaran kanssa. Viittaan Lauantaina tulevaan ohjelmaan...Hyi.
Häh..mitä..?
KoskPaavo
01.04.2005 11:23:09
Sen Hietasen Pentin laulussa on sellainen jännä juttu että se alkaa vasta "soida" siellä lähempänä falsettia, millähän korkeudella se lieneekään. Alarekisterissä mielestäni tavallisen tallaajan soundi.
(Kiva arvostella kun itse en osaa laulaa pätkääkään)
Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti
edge
01.04.2005 12:09:03

Tähän pätee se vanha sanonta, ei tarvii olla lehmä tietääkseen että maito on hapanta..
..verrattain nättiä hommaa..
riff
01.04.2005 12:10:09 (muokattu 01.04.2005 12:25:10)

Etkös sä sitä Titanicin tunnaria ajatellut ottaa ohjelmistoon?
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
edge
01.04.2005 12:20:28 (muokattu 01.04.2005 12:21:41)
Jep jep, mutta tuolta pettämis keskustelusta tulee varmaan kohta vinkkiä ( baronilta) minkä biisin otan....
pekkajau
01.04.2005 12:37:04
Hietasen Pentti pettää itseään mikrofonilla?
Tärkeintä ei ole se että itse viihtyy vaan se että kaverit viihtyy!
Martso
01.04.2005 12:37:46
Hietasen Pentti pettää itseään mikrofonilla?

Ainakin sen kitaran kanssa.
"Tärkeintä ei ole hyvä keikka, vaan nopea poistuminen!"
WanhaWetäjä
01.04.2005 13:18:32 (muokattu 01.04.2005 17:06:26)

Sitä paremmalla syyllä...Hietasenkin pitäis sitä ns.genree hieman miettiä. Ei se vielä ole Rock jos laulaa CCR:ää sähkökitaran kanssa. Viittaan Lauantaina tulevaan ohjelmaan...Hyi.

Älkää ny aina sitä Penaa mollatko,Pena on ihan jees tyyppi,pyörittiin samoissa piireissä ja soitettiin kilpailevissa orkestereissa joskus muinoin..

Eiköhön Pena ole kuitenkin eniten "tontilla"noista huutajista,eli uskottavuutta löytyy kuitenkin kevyeen musaan ja tohon CCR-osastoon enemmän kuin Jorma Hynniseltä ??

Mulla on muuten aika kova meriitti nuoruusvuosilta;oltiin samaan tanssicomboon kokeella Penan kaa,mä pääsin;-)

Kukaties jopa edesautoin tietämättini Penan uraa,jos se ois lähtenyt näihin kehiin niin mitä siitä ois tullu,warmaankin wain wanha wittuuntunut wetäjä ;-)))
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
Martso
01.04.2005 13:21:28
Mulla on muuten aika kova meriitti nuoruusvuosilta;oltiin samaan tanssicomboon kokeella Penan kaa,mä pääsin;-)

Kukaties jopa edesautoin tietämättini Penan uraa,jos se ois lähtenyt näihin kehiin niin mitä siitä ois tullu,warmaankin wain wanha wittuuntunut wetäjä ;-)))

Heh, ootko muistuttanu häntä tuosta? Mun mielestä Hietanen sais maksaa sulle jonkilaatusta kuukausikorvausta tuosta hyvästä. :)
"Tärkeintä ei ole hyvä keikka, vaan nopea poistuminen!"
pekkajau
01.04.2005 15:56:45
Hietanen on hyvä heppu laulamaan ja sillä on persoonallinen saundi... mutta mitä mieltä olette tästä Metsäkedon pojasta? Minä en ymmärrä!
Tärkeintä ei ole se että itse viihtyy vaan se että kaverit viihtyy!
vatta
01.04.2005 16:22:54
Ainakin se on niin nätti että plikasta menisi.
Vaikka eihän sillä vielä kuuhun mennä, vai mennäänkö?!?
klikki senkun kiilaa ja sliippaa!
R.Syke
01.04.2005 16:45:10 (muokattu 01.04.2005 16:49:30)
-Hynniseltä on ilmestynyt sellainenkin pläjäys kuin 'Jätkän lauantai'

-kuulemma opetushallitus tai vast. on markkinoinut sitä perskouluihin huhun mukaan, en tiedä, kansankynttiläkö se tuo JH oli alun perin?

-jenkamiehen peruskauraa :D

-pieksut ja jussipaita päälle ja laulamahan ja uhoamahan

-ja taitaa kesällä vetäistä retretissäkin jätkälauluja, notta serzolle tiedoksi
WanhaWetäjä
01.04.2005 17:17:10

Heh, ootko muistuttanu häntä tuosta? Mun mielestä Hietanen sais maksaa sulle jonkilaatusta kuukausikorvausta tuosta hyvästä. :)

Joo,täytys oikeen kysyä että vaikuttiko tuo jumalaton pettymys uravalintaan,jos näin on,vaadin korvausta;-))

Oliko se tosiaan se ratkaiseva tienhaara meille molemmille kun nähtiin siellä Sammonkadun kellarikämpän rapuissa ja Pena kysy mut tuntien :"Ooks sääkin menossa tonne!!?"-se tiesi jo sillon että peli oli pelattu sen bändin suhteen..MUTTA mä en tiennyt tai edes aavistanut että myös mun peli oli pelattu,ja olin tuomittu tietämättäni ikuiseen humppahelvettiin ;-)))
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
kimmoke
01.04.2005 17:27:46

..MUTTA mä en tiennyt tai edes aavistanut että myös mun peli oli pelattu,ja olin tuomittu tietämättäni ikuiseen humppahelvettiin ;-)))

Kun karu humppamuusikko saapuu helvettiin, niin Saatana lähtee taivaaseen eläkkeelle ;)
Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi?
uruttaja
01.04.2005 18:46:45
Hietanen on hyvä heppu laulamaan ja sillä on persoonallinen saundi... mutta mitä mieltä olette tästä Metsäkedon pojasta? Minä en ymmärrä!

Enkä minä. Siitä ei saa selevää onko puhtaasti humppaa vai operettia, ei oikein kumpaakaan kunnolla.

Oopperaan siitä ei ole.
edge
01.04.2005 19:17:30 (muokattu 01.04.2005 19:18:20)
Enkä minä. Siitä ei saa selevää onko puhtaasti humppaa vai operettia, ei oikein kumpaakaan kunnolla.

Oopperaan siitä ei ole.

Jos se kuitenkin sinne oopperaan, onhan siellä niitä pienempiäkin rooleja, vaikka sitten jotain sukkahousupohjaista...mutta ei sekään tee Hietasesta rock-laulajaa..
uruttaja
01.04.2005 20:02:36
Jos se kuitenkin sinne oopperaan, onhan siellä niitä pienempiäkin rooleja, vaikka sitten jotain sukkahousupohjaista...mutta ei sekään tee Hietasesta rock-laulajaa..

No enhän minä ole niin väittänykkään. Ja WW on soittanu sen suohon.
KoskPaavo
01.04.2005 22:14:05
Lopetetaan jo , Pena laulaa komeesti vaan minä en.
Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)