Aihe: Portnoyn tamat
1
petteri r
31.03.2003 14:30:47

semmonen asia kiinnostais, että onko helsingissä huutokaupatut portnoyn rummut vielä hengissä ja mitä niille kuuluu.
JeeVes
31.03.2003 16:37:22
mä haluun ne jos jollakin on ne vielä elossa....tun hakee heti!
Suck my error!
welho
31.03.2003 22:00:28

semmonen asia kiinnostais, että onko helsingissä huutokaupatut portnoyn rummut vielä hengissä ja mitä niille kuuluu.

Heh.
Itsekkin tuossa joskus mietiskelin että missähän mahtaa mennä. Eipä ole vastaan tulleet. Jos on havaintoja niin kertokaahan ihmeessä=9
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
Mikko A
31.03.2003 23:36:10 (muokattu 31.03.2003 23:37:57)
Mikähän näistä Portnoyn ex-seteistä on kyseessä?? Mikshän äijä yleensä settinsä myi, kun ei taida rahastakaan olla miehellä puutetta...?? Itse olisin kyllä jo ihan nostalgisista syistä säilyttänyt sen setin... ei nyt kumminkaan ole kyse mistään tavis-4-piece-setistä...

EDIT: Aaaa... kyse olikin Portnoyn tamoista eli Purple Monster taitaa siis olla kyseessä, edellisethän oli Mapexit... Onko tuo tosiaan eksynyt Suomeen???? Mä haluun sen!
I rule...
T Mustonen
01.04.2003 00:01:26
Mikshän äijä yleensä settinsä myi, kun ei taida rahastakaan olla miehellä puutetta...?? Itse olisin kyllä jo ihan nostalgisista syistä säilyttänyt sen setin...

No eikös ukolla ollut yhteensä kolmet Monsut, eri värillä eri mantereita varten? Purple, Green ja Red muistaakseni. JOutaahan noista nyt jo yhdet myymään...

Kauppasihan se sitä Mapexin settiäänkin joskus vuosi sitten, ilman peltejä ja pedaaleja. En muista saiko myytyä vai päättikö loppupeleissä pitääkin kamat itsellään. Sinällään häijyä myydä lahjaksi/diilin kautta saatuja rumpuja, mutta jos mies oli ensin joutunut ostamaan ne pois niin... No, olis antanu mulle ne.

Pitäkää te ne Monsterit ja antakaa mulle Transatlantic -setti. Siinä on kaikki ja vähän päällekin. Tai sitten Siamese Monster niin voisin myydä siitä yli puolet ja elellä herroiksi vähän aikaa, hah.
Huumori on vakava asia.
JanneO
01.04.2003 10:01:14
Soundin mukaan se purplemonster setti kaupattiin suomeen tuon klinikan jälkeen hintaan 40 000 markkaa. Se ei ole täyskeikkasetti mikä oli siellä klinikalla, mutta varmasti rahanarvoinen ostos.
Portnoylla on kolme setti varastoituna ympäri maailmaa ja taitaa olla lähinnä maanosittain, ei ihan maittain?
Kulkunen
01.04.2003 13:14:20
Soundin mukaan se purplemonster setti kaupattiin suomeen tuon klinikan jälkeen hintaan 40 000 markkaa. Se ei ole täyskeikkasetti mikä oli siellä klinikalla, mutta varmasti rahanarvoinen ostos.
Portnoylla on kolme setti varastoituna ympäri maailmaa ja taitaa olla lähinnä maanosittain, ei ihan maittain?

Jeps, se möi sen "klinikkasetin" ilmeisesti, eli ei Se Aito Oikea Purple Monster. Mutta varmasti tuli halvaksi ostajalle verrattuna oikeisiin hintoihin. Ja sitä finishiä ei sais Starclassiceihin kuulemma edes rahalla. Tosi customia :)

Ja kolme settiä varastoituna ympäri mualimaa. Jenkkilässä (violetti), Euroopassa (vihreä) ja Japanissa (punainen). Käytännöllistä.
Masentaako? Ota vaahtosammutin.
Jaska
01.04.2003 14:18:56

Ja kolme settiä varastoituna ympäri mualimaa. Jenkkilässä (violetti), Euroopassa (vihreä) ja Japanissa (punainen). Käytännöllistä.

jos oikein tarkaksi mennään ni eihän se kaik enää ole japanissa se punainen (ja kai se vihreäkin on pahvilaatikoissa miken vaatekaapin päällä), nimittäin kuvista näyttäisi siltä että portnoy käytti OSI projektissa osaa tosta "red monsterista"
drummer 1
01.04.2003 17:32:38
Ja sitä finishiä ei sais Starclassiceihin kuulemma edes rahalla. Tosi customia :)

Totta, mutta ajatellaanpas järjellä: Rumpalit kuten esim. Ulrich ja Portnoy ovat mainostaneet Tamaa jo useita vuosia ja heillä on varmasti ollut suuri mainosarvo.

Toisaalta rahalla saa ihan mitä vaan, eli jos sinulla on hynää tarpeeksi niin varmasti saat Tamasi vaikka kultaisina jos haluat..mutta se maksaa.

Niin ja kun ajatellaan eniten järjellä, yhden ison setin valmistaminen maksaa Tamalle..hmm..noin markoissa ehkä tonnin. Ei varmasti sitä enempää! Sitten kun se viedään kauppaan myyntiin, niin OHO!! Hinta pompsahti parikymmenkertaiseksi - eikä sekään välttämättä riitä!
Mikko A
01.04.2003 17:48:05
Toisaalta rahalla saa ihan mitä vaan, eli jos sinulla on hynää tarpeeksi niin varmasti saat Tamasi vaikka kultaisina jos haluat..mutta se maksaa.

No et varmaan saa jos siinä on DT:n logo...
I rule...
e r s k i
02.04.2003 09:40:54
Mun muistaakseni se oli levytukku joka ne Tamat Tavastialle ja Tampereelle hommas, eli rahat meni Maahantuojalle. Voin tietysti olla väärässäkin.
Kulkunen
02.04.2003 13:58:38

jos oikein tarkaksi mennään ni eihän se kaik enää ole japanissa se punainen (ja kai se vihreäkin on pahvilaatikoissa miken vaatekaapin päällä), nimittäin kuvista näyttäisi siltä että portnoy käytti OSI projektissa osaa tosta "red monsterista"

Niin siis tarkoitin että oli. Tietääkö kukaan onko Portnoyllä Siamese Monstereitakin piiloteltuna ympäriinsä? Voi olla aikamoinen raahattava USA:sta Japaniin ja Eurooppaan ja takaisin.
Masentaako? Ota vaahtosammutin.
Marko
12.04.2003 00:19:34

Niin siis tarkoitin että oli. Tietääkö kukaan onko Portnoyllä Siamese Monstereitakin piiloteltuna ympäriinsä? Voi olla aikamoinen raahattava USA:sta Japaniin ja Eurooppaan ja takaisin.

Portnoy kertoo tossa "Nine degrees of backstage turbulense pt.2" että sillä on siamese monsterit Euroopassa USAssa ja Japanissa. Ja niissä ei oo mitään värieroja niinku tossa edellisessä setissä.
Myö leiriyttään tähän.
BMX
20.04.2003 01:24:02 (muokattu 20.04.2003 01:25:04)
Portnoyllä on iokeesti varmaan 30 rumpusettiä. (TAMA:N)

Mun rumpujen soiton ope kerto, että portnoyllä on joka massa ainakin yhet ellei useammat rummut jota se käyttää kun se konsertoi bändinsä kanssa (niissä maissa missä se konsertoi) USKOKAA TAI ÄLKÄÄ!

mun soiton ope on ite tavannu portnoyn ja keskustellu sen kaa (AMERIKASSA)
20.04.2003 14:34:43
Portnoyllä on iokeesti varmaan 30 rumpusettiä. (TAMA:N)

Mun rumpujen soiton ope kerto, että portnoyllä on joka massa ainakin yhet ellei useammat rummut jota se käyttää kun se konsertoi bändinsä kanssa (niissä maissa missä se konsertoi) USKOKAA TAI ÄLKÄÄ!

mun soiton ope on ite tavannu portnoyn ja keskustellu sen kaa (AMERIKASSA)

Hyvin mahdollista... Yks mun (ex-)rumpu-ope on tavannu Lars Ulrichin. Jee...
I rule...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)